Rezultatele cautarii dupa : "vizual"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Confident face un pas strategic spre formarea noii generații de profesioniști internaționali în comunicare, prin programul Erasmus+
Joi, 05 Iunie 2025
 Agenția devine prima din Romania parte  a programului internațional Erasmus+
Shopul de creație AIN’T lansează DOZZ, prima supă la doză de pe piață
Joi, 15 Mai 2025
 AIN’T  semnează campania de lansare, brandingul și designul DOZZ. Produsă de FoodVision, supa naturală la doză aduce cu sine și o nouă categorie de produs, inexistentă pană acest moment pe piață, potrivit autorilor campaniei. 
Eva Mendes s-a întors pe marele ecran și cu o noua campanie FloeWater!
Joi, 15 Mai 2025
 ,,După cum bine știm, Eva Mendes nu se concentrează doar pe un stil de viață sănătos, ci acordă o atenție deosebită și mediului. Această campanie nu este doar o reclamă, ci un stil de viață, combinația perfectă intre hidratarea conștientă și calitatea excepțională" a declarat Adrienn...
Fundația Țiriac a relansat podcastul „Școala Sportivă” în format video, de ziua lui Ion Țiriac
Miercuri, 14 Mai 2025
 Relansat din 9 mai, de ziua lui Ion Tiriac, publicul va putea urmări povești inspiraționale din lumea sportului, prezentate intr-o manieră vizuală captivantă, cu note educaționale, pe canalul de Youtube „Școala Sportivă”. Podcastul este găzduit de jurnalistul Mircea Meșter.
Designul de mâine se trăiește în inima orașului. Incepe Romanian Design Week 2025
Marti, 13 Mai 2025
Bucureștiul devine capitala creativității intre 16 și 25 mai. De la expoziții curatoriate și instalații urbane, la tururi prin spații independente și studiouri de arhitectură, Romanian Design Week 2025 aduce impreună peste 150 de organizații și activează orașul timp de 10 zile prin 6 formate dedicate designului de azi și de maine. 
3 din 4 consumatori din Romania merg in magazine pentru reduceri si promotii, iar plasarile determina achizitia
Joi, 20 Februarie 2025
Realizat de Highlight Agency si Reveal Marketing Research, studiul a analizat comportamentele de consum si preferintele romanilor in materie de campanii promotionale instore si releva felul in care brandurile pot atrage atentia fiecarei generatii de consumatori astfel incat gradul de implicare al acestora sa fie...
Porter Novelli Romania a lansat prima editie a publicatiei INTO: sinteza tendintelor culturale emergente din Romania
Joi, 12 Decembrie 2024

Porter Novelli Romania (The Group), parte a retelei internationale Omnicom,  lanseaza „INTO”, prima editie a publicatiei care analizeaza transformarile socio-culturale ce au marcat scena creativa emergenta din Romania in ultimii 8 ani - o extensie a site-ului INTO,...

Mototol raporteaza rezultate financiare solide si lanseaza un rebranding strategic
Luni, 09 Decembrie 2024
 ”Rebrandingul nostru nu este doar o schimbare de imagine, ci un angajament de a raspunde mai bine cerintelor consumatorilor. Ne dorim ca Mototol sa fie asociat cu produse de calitate, dar si cu responsabilitatea fata de mediu, de aceea noile ambalaje sunt atat atractive, cat si prietenoase cu mediul....
6 din 10 romani considera mai atragatoare marcile care lanseaza editii limitate de Craciun. Reveal Marketing Research.
Luni, 09 Decembrie 2024
 Cele mai populare categorii de produse cu tematica de Craciun sunt alimentele (79%), bauturile (56%) si cosmeticele (39%).
80% dintre romanii care primesc notificari RO-ALERT se simt mai in siguranta in viata de zi cu zi. Reveal Marketing Research.
Joi, 10 Octombrie 2024
 Romanii doresc imbunatatiri pentru sistemul RO-ALERT, precum ajustarea volumului si tonului notificarilor (40%), optiunea „Doar vizual", fara sunet (27%), si eliminarea alertelor pentru situatii „mai putin urgente" (23%).
Padurea Povestilor Nemuritoare. Campanie McCann PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia si Primaria Nucsoara
Marti, 23 Mai 2023
 Raluca Andreica, Creative Director Mccann PR: ”Paduri cu arbori seculari s-au mai vazut. Dar paduri care spun povesti nu s-au mai auzit. Pana azi. „Padurea Povestilor Nemuritoare” – o campanie care poate duce povestea vietii tale mai departe”
Telecomunicatii, Banking, Fashion & Jewelry si FMCG sunt industriile care folosesc cu precadere expunere de tip digital display pentru campaniile din mall-urile romanesti
Marti, 07 Martie 2023
 „Topul se aliniaza cu tendintele globale si a ramas relativ constant in ultimi ani, in ciuda evolutiei pietei. Singura industrie care a crescut vizibil din 2017 si pana azi este Fashion & Jewelry, vedeta bugetelor de indoor. Acest trend se datoreaza noilor chiriasi din centrele comerciale, care au...
Prospetimea chiar vine la tine! Noua campanie Freshful de la eMag si Jam Session Agency
Vineri, 26 August 2022
 Pentru a arata diversitatea si traseul produselor din Depozit, de la rece, Freshful a creat o serie de spoturi video la realizarea carora au folosit tehnologia CGI. Executiile includ produse care inglobeaza cel mai bine ADN-ul de brand Freshful, pentru ca ele reprezinta prospetimea recunoscuta a bunatatilor...
Locuri si legende la un click distanta. Prima galerie virtuala dedicata Muntilor Fagaras.
Joi, 07 Aprilie 2022
„Muntii Fagaras sunt renumiti pentru frumusetea peisajelor, pentru padurile virgine, pentru bogatia speciilor de animale salbatice care inca se mai gasesc aici, pentru istoria locurilor si a oamenilor. Aici s-a nascut una dintre cele mai longevive miscari de rezistenta anticomunista, la poalele acestor munti se...
Kaufland a lansat noua identitate de brand ,,Vreau din Romania cu o campanie 360
Luni, 31 Ianuarie 2022
 Gama ,,Vreau din Romania” cuprinde produse facute exclusiv de producatori si furnizori autohtoni, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. 
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Nou sezon #creativ la TVR1. De la design de bijuterie si design grafic la muzica pop, de la actorie la dans contemporan si arhitectura
Joi, 08 Aprilie 2021
 Avand-o pe Claudia Spatarescu, gazda si realizatoare, emisiunea „#creativ” de la TVR 1 are un montaj realizat cu multa agilitate, in care fiecare fragment de interviu este filmat din mai multe unghiuri, iar o parte din emisiune continua sa fie filmata cu telefonul mobil, surprinzand, astfel, momente...
Castigatorii Effie Awards Romania 2020. 41 de premii la Gala Effie, prima in format digital.
Miercuri, 02 Decembrie 2020
18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
Spotul Ursus Cooler Pisicaine nu se va mai difuza. Reclama se opreste in mediul audiovizual.
Marti, 01 Septembrie 2020
 Reclama “Pisicaine” pentru Ursus Cooler, reclamata la Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) se opreste, este asigurat de catre RAC unul dintre petitionarii care au reclamat campania.
Reclama Pisicaine pentru Ursus Cooler, reclamata cu scrisoare la CNA si RAC
Vineri, 28 August 2020
 ,,Va rog sa publicati aceasta scrisoare deschisa a mea catre Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) referitoare la reclama ''PISICAINE” pentru URSUS COOLER reclama care, dincolo de conceptul creativ discutabil, vizeaza in principal copii si mai...
1 2 3 4 5 »