Sursa: Apa Nova / ,, Apa oficiala din tot ce iubesti in orasul tau"
Semnată de agenția DDB Romania (parte din holdingul The Group), noua campanie nu e doar o pledoarie pentru hidratare, ci o invitație sinceră la reconectare cu orașul printr-un gest simplu și natural: consumarea, cu incredere, a apei de la robinet.
AdPlayers. Info
Apa Nova, o companie Veolia, lansează o campanie de informare și conștientizare care aduce in prim-plan un element esențial: calitatea apei de la robinet, anunța autorii.
Sub titlul „Apa oficială din tot ce iubești in orașul tău”, campania iși propune să transforme percepția asupra apei potabile, printr-o abordare fresh și informală, care discută mai puțin despre aspectele tehnice și mai mult despre importanța apei in viața cotidiană a orașului: de la restaurante cool și evenimente de referință pentru oraș, pană la cafeaua savurată la birou sau la brunch-ul din weekend cu prietenii.
Noua campanie semnată de DDB Romania (parte din holdingul The Group) nu e doar o pledoarie pentru hidratare, ci o invitație sinceră la reconectare cu orașul printr-un gest simplu și natural: consumarea, cu incredere, a apei de la robinet. Apa nu mai este doar un element din fundal, ci devine resursa vitală care ne insoțește discret, dar constant, in fiecare moment al vieții. Campania vorbește despre alegeri conștiente despre sănătate, sustenabilitate și apartenență – toate imbinate cu un vibe autentic, o cromatică distinctă și storytelling ancorat in realitatea urbană.
„Apa potabilă de calitate este parte esențială din infrastructura sănătoasă a unui oraș modern. Prin această campanie ne dorim să dăramăm mituri, să normalizăm consumul apei de la robinet și să intărim increderea locuitorilor din București și Ploiești, unde compania noastră este prezentă, că au acces zilnic la o resursă sigură, atent controlată și monitorizată 24/24. E un pas firesc spre consolidarea unei relații bazate pe incredere, transparență și respect față de nevoile reale ale comunității ”, spune Mihaela Merlă, Director Comunicare & Public Affairs, Veolia Romania.
DDB Romania a mizat pe o abordare vizuală vibrantă și empatică. Campania aduce apa mai aproape de momentele reale care definesc viața urbană: o pauză la terasă, o tură de alergare in parc sau un concert la apus.
„Ne-am dorit ca apa să fie o prezență vie, dar subtilă – să curgă firesc prin locuri, gesturi și momente familiare din oraș. Nu ca element decorativ, ci ca parte din ritmul de zi cu zi. De aici și stilul vizual: viu, colorat, prietenos. Pentru că, uneori, chiar și cele mai firești prezențe pot fi și utile, și frumoase", explică Traian Munteanu, Senior Art Director, DDB Romania.
„Apa potabilă e una dintre puținele constante ale orașului – mereu acolo, in tot ce iubim, in fiecare zi. Campania e o declarație de dragoste pentru vibe-ul real al orașului: cu locurile lui iconice, cu obiceiurile imperfecte, dar autentice. Și cu apă bună", completează Maria Matei, Group Creative Director, DDB Romania.
Testări gratuite ale calității apei
Campania „Apa oficială din tot ce iubești in orașul tău” include și o importantă componentă de informare in HoReCa, derulată in parteneriat cu HORA – Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din Romania – sub forma unui program pilot de promovare și de incurajare a consumului de apă de la robinet in restaurantele și cafenelele din București.
Astfel, Apa Nova oferă testări gratuite ale calității apei pentru primele 100 de localuri care se alătură demersului de informare al companiei. Inițiativa de a oferi consumatorilor apă bună de băut de la robinet este inspirată din practicile adoptate deja in marile orașe europene, iar recent și in Romania, unde consumul de apă potabilă din rețeaua publică este incurajat activ ca alternativă sustenabilă.
Pe langă prezența in online, campania are și o puternică componentă outdoor, branding creativ pe mijloacele de transport in comun și OOH-uri amplasate in puncte-cheie din oraș, cu mesaje contextualizate, inspirate din insight-uri și momente reale, in care apa face parte din rutina noastră zilnică. Totodată, conținutul interactiv de pe platformele digitale invită la informare și la redescoperirea valorii apei potabile ca resursă de incredere.
Mai multe detalii despre campanie și despre modul in care fiecare poate contribui la utilizarea responsabilă a apei sunt disponibile pe website-urile oficiale și pe canalele de social media ale Apa Nova.
Campania „Apa oficială din tot ce iubești in orașul tău”
Credite complete:
Echipa Veolia Romania:
Mihaela Merlă – Director Comunicare și Public Affairs
Alina Bacalu (Chelu) – Manager Senior Comunicare
Mirela Barlă – Manager Comunicare
Echipa DDB Romania:
Roxana Ţampău – Managing Director
Roxana Niţă – Executive Creative Director
Maria Matei – Group Creative Director
Traian Munteanu – Senior Art Director
Ecaterina Ştefănescu – Copywriter
Alexandru Mohora - Art Director
Luciana Cucoaneş – Head of Strategy
Karina Condei – Strategic Planner
Cătălina Biro – Group Account Director
Teodora Trifu - Senior Account Manager
Marian Mihăilescu – Senior DTP
Marian Caramihai – DTP Specialist
Echipa Porter Novelli Romania:
Alexandru Anghel – Account Director
Ștefan Turcu – Account Director
Roxana Bursuc – Account Director
Sorina Mihai – Managing Partner
Echipa Tribal Worldwide Romania:
Irina Blanşek – Group Creative Director
Ionuț Raicu – Group Creative Director
Mihaela Trandafir – Senior Art Director
Cosmina Chelariu – Senior Copywriter
Denisa Dumitrescu – Head of Development
Dragoș Porumb – Head of Social Media
Alexandra Pitulice - Social Media Manager
Adina Antonie – Client Service Director
Camelia Dobre – Senior Account Manager
Cristina Maftei – Senior Account Executive
Echipa Media Investment:
Alin Păunescu – OOH Media Manager
Marius Zaharescu – OOH Media Manager
Andrei Ungureanu – Digital Media Specialist
Iulia Badea – Senior Media Executive
Maria Cojocariu – Media Director
Mai mult in Campanii, Responsabilitate Sociala, CSR, Sustenabilitate