Patru premii internaționale la Davos și IPRA Awards pentru ZBOR, spațiu de explorat susținut de BCR
Marti, 15 Iulie 2025

La doar 9 luni de la lansare, ZBOR, cel mai extins ecosistem dedicat tinerilor din Romania, dezvoltat și susținut de Banca Comercială Romană (BCR) a caștigat patru premii internaționale la Davos Communications Awards și IPRA Golden World Awards,

AdPlayers. info

La doar 9 luni de la lansare, ZBOR, cel mai extins ecosistem dedicat tinerilor din Romania, dezvoltat și susținut de Banca Comercială Romană (BCR) a caștigat 4 premii internaționale la Davos Communications Awards și IPRA Golden World Awards, unele dintre cele mai importante competiții globale de comunicare, precum și un premiu național, la Romanian Sustainability & CSR Awards.

ZBOR Hubs, pentru viitorul unei generații

Lansat in octombrie 2024, ZBOR este cea mai amplă rețea de spații dedicate tinerilor din Romania. Programul include hub-uri locale, o curriculă de educație non-formală pentru tineri intre 14 și 25 de ani, mentorat, competiții naționale și, in curand, o platformă online care pregătește Generația Z pentru joburile viitorului.

Prin ZBOR, BCR introduce in Romania conceptul de spațiu terțiar – un loc sigur și incluziv intre școală și acasă, in care tinerii pot socializa, colabora și accesa resurse de invățare și dezvoltare personală. Gandite de Generația Z pentru Generația Z, aceste hub-uri sunt construite pe valori precum acceptarea, bunătatea, libertatea de exprimare și promovarea interacțiunii sociale.

„ZBOR este despre puterea tinerilor de a crea comunități in care curiozitatea, creativitatea și sprijinul reciproc sunt la ele acasă. Suntem alături de ei, ii ascultăm și le oferim resursele de care au nevoie pentru a crește frumos.”spune Nicoleta Deliu-Pașol, Head of Communication & CSR, BCR. 

,,Le suntem recunoscători că ne oferă increderea lor și că ne ajută să construim impreună un sistem de suport solid. Ne bucură că acest efort este recunoscut atat internațional, cat și național, și suntem hotărați să continuăm să amplificăm vocile tinerilor.” a adaugat Nicoleta Deliu-Pașol.

Premiile ZBOR :

    • Best of Education (Davos Communications Awards) – pentru impactul său educațional prin atelierele și intalnirile de la hub-uri, workshop-uri și proiecte de dezvoltare personală;

    • Best of CSR/ ESG (Davos Communications Awards) – pentru contribuția reală la binele comun și crearea unui ecosistem de sprijin pentru tineri;

    • Best of Influencer Marketing (Davos Communications Awards) – pentru implicarea autentică a creatorilor de conținut in generarea de conversații relevante pentru Generația Z;

    • Corporate Responsibility (IPRA Golden World Awards) – pentru grija față de comunitate și categorii subreprezentate – tinerii;

    • Educație (Romanian Sustainability & CSR Awards) – pentru contribuția la incurajarea educației informale in randul tinerilor.

ZBOR Hubs

ZBOR a prins viață datorită unei comunități extinse de oameni implicați – de la echipele BCR de Comunicare și Marketing din București și din teritoriu, pană la Community Managers din fiecare hub, care transformă zi de zi spațiile in locuri vii, relevante și incluzive pentru tineri. 

Brandul ZBOR a fost creat cu sprijinul agenției Cohn & Jansen, care a reușit să transpună in identitate vizuală energia generației tinere, iar agenția GRF+ a dus mai departe viziunea și misiunea proiectului, transformand-o intr-o conversație națională despre incredere, sprijin și viitor. Impreună, toate aceste echipe formează un efort colectiv care face posibil ca ZBOR să fie mai mult decat o inițiativă – să fie o mișcare națională de sprijin și incredere in potențialul unei generații.

In primele luni, ZBOR a deschis 7 hub-uri in Constanța, Iași, Cluj-Napoca, Brașov, Ploiești, Targu Jiu și Baia Mare, unde mii de tineri au participat la ateliere, intalniri cu mentori, evenimente culturale și proiecte de implicare civică. Investiția in dezvoltarea hub-urilor se ridică la peste 2 milioane de euro, realizată impreună cu o rețea extinsă de ONG-uri din domeniul tineretului și inovării sociale.

Davos Communications Awards

Organizată anual de World Communications Forum Association, competiția Davos Communications Awards recunoaște excelența in domeniul comunicării din toate colțurile lumii, premiind campanii, agenții, echipe interne și profesioniști care obțin rezultate măsurabile și contribuie semnificativ la dezvoltarea societății.

Pe langă ZBOR, au fost premiate și alte campanii internaționale remarcabile din țări precum Germania, India, Ucraina, Africa de Sud, Marea Britanie și Emiratele Arabe Unite.

IPRA Golden World Awards

Premiile IPRA Golden World Awards sunt acordate de Asociația Internațională a Relațiilor Publice, cea mai mare comunitate a profesioniștilor in Relații Publice, cu un istoric de peste 70 de ani. 

In octombrie, ZBOR va urca pe scenă in Ghana, alături de două inițiative  din lume: Game4Impact (Dubai Police) și Empower the Gifted (Abeceda Komunikacije – Croația).

Romanian Sustainability & CSR Awards

Competiția Romanian Sustainability & CSR Awards este unul dintre cele mai importante evenimente naționale dedicate responsabilității sociale corporative și are ca obiectiv recunoașterea inițiativelor care sprijină și transformă comunitățile locale.

ZBOR in 2025

Programul continuă să crească – in acest an vor fi deschise alte 4 hub-uri ZBOR in Timișoara, București (Academia de Studii Economice și Universitatea Politehnică din București), Vaslui și Bacău.

Prin ZBOR, BCR continuă să iși extindă implicarea in comunitate, investind in educația și viitorul tinerilor din Romania, pentru a crea un spațiu de explorare, unde aceștia să iși poată construi viitorul cu incredere.

BCR

Banca Comercială Romană (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Romania, incluzand operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.

BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 20 centre de afaceri și 18 birouri mobile dedicate companiilor și 298 de unități retail situate in majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori, dintre care 71% sunt unități unde operațiunile cu numerar se efectuează doar la echipamente (cashless). 

Mai mult in Campanii, Banking, Festival, Responsabilitate Sociala 


PUBLICITATE: