Confident face un pas strategic spre formarea noii generații de profesioniști internaționali în comunicare, prin programul Erasmus+
Joi, 05 Iunie 2025

Agenția devine prima din Romania parte  a programului internațional Erasmus+

AdPlayers. info

Confident Agency, companie specializată in consultanță de comunicare, cu birouri in București și Barcelona, face un pas strategic către formarea noii generații de profesioniști internaționali in comunicare prin inrolarea sa in programul Erasmus+.    

Printr-un parteneriat strategic cu ASEMER (Asociația Companiilor Spaniole din Romania) și Instituto Zurbarán din Spania, Confident Agency iși consolidează poziția de hub regional pentru inițiative internaționale care combină educația, inovația și comunicarea și devine prima agenție din Romania inscrisă oficial in programul Erasmus+. 

“Credem intr-o comunicare care schimbă, nu doar vinde. Iar implicarea in Erasmus+ este parte din viziunea noastră de a contribui activ la formarea tinerilor profesioniști. Suntem o agenție dinamică, cu un drive continuu către inovare și dezvoltare a industriei de comunicare la nivel european. In plus, credem că un brand sănătos contribuie la societate, nu doar la piață. De aceea ne implicăm in proiecte care au impact și generează rezultate concrete – in comunități, in oameni, in perspective. Ne bucurăm să fim prima agenție romanească parte din Erasmus+ și ne dorim ca experiența noastră să incurajeze și alte companii să deschidă porțile pentru generațiile următoare”, a spus Mara Gojgar-Constantin, fondator Confident Agency.


„Programul Erasmus+ oferă tinerilor la inceput de drum o experiență profesională de nivel internațional. Aceștia au posibilitatea de a invăța de la profesioniști in domeniu aptitudini de business, dar in același timp sunt expuși unei diversități culturale care ii formează nu doar ca specialiști, ci și ca cetățeni europeni. In acest context, includerea Confident Agency aduce o contribuție valoroasă la program, prin crearea unui cadru de invățare aplicată in domeniul comunicării. Amprenta internațională a agenției – cu birouri in Romania și Spania – alături de conexiunile directe cu mediul de afaceri spaniol, au fost elemente-cheie care au facilitat această colaborare și au făcut ca inscrierea sa in Erasmus+ să fie un parteneriat firesc. Ne bucurăm să vedem cum programul este implementat cu sens și impact concret in domenii precum comunicarea și antreprenoriatul creativ”, a adaugat
Elva Moreno Garcia, reprezentant Erasmus+.

Erasmus+ oferă tinerilor oportunități reale de angajare și integrare profesională in companii internaționale. Prin aceste stagii, participanții au șansa de a testa un mediu de lucru competitiv, de a acumula experiență intr-un context multicultural și de a ințelege mai bine modul in care funcționează piețele europene. In plus, această expunere ii ajută să-și dezvolte competențe esențiale pentru piața muncii, precum adaptabilitatea, lucrul in echipă și comunicarea interculturală.

Primul stagiu din cadrul acestui program din care Confident Agency a făcut parte, a adus-o in echipa Confident pe Esmeralda Ordóñez Arancibia, studentă in Relații de Comerț Internațional, in cadrul Institutului Zurbarán din Spania. Ca parte a experienței din biroul din Romania, Esmeralda a derulat un proiect de cercetare aplicată privind oportunitățile de export ale produselor gourmet din Extremadura pe piața din Romania. 

„Această experiență a insemnat pentru mine mai mult decat un simplu stagiu. A fost o oportunitate de a aplica ceea ce am invățat intr-un context real, intr-o piață complet nouă. Am avut libertatea și sprijinul de a dezvolta un proiect relevant nu doar academic, ci și cu potențial comercial. Sunt recunoscătoare echipei Confident pentru deschiderea și increderea oferite. Romania m-a surprins prin dinamismul pieței și receptivitatea față de produse autentice — și, cine știe, poate acesta e doar inceputul unui drum profesional mai lung in această parte a Europei”, a declarat Esmeralda Ordóñez Arancibia, studentă Erasmus+.

Proiectul de cercetare realizat de Esmeralda s-a concentrat pe analiza fezabilității introducerii pe piața din Romania a unor produse gourmet din regiunea spaniolă Extremadura, toate cu Denominație de Origine Protejată (D.O.P.). Studiul a inclus aplicarea de chestionare in randul consumatorilor romani și spanioli din București, interviuri cu actori din sectorul HoReCa, retail și distribuție, precum și o analiză SWOT detaliată. Rezultatele arată un apetit clar pentru produse autentice, in special cele care comunică valori precum tradiție, calitate și sustenabilitate. Jamón Ibérico de Bellota, Torta del Casar sau Pimentón de la Vera sunt percepute ca produse premium, cu potențial de a atrage segmentul de consumatori urbani, educați și deschiși la noi experiențe culinare.

Implicarea Confident in acest program reprezintă o parte din strategia companiei de a construi punți reale intre educație și piața muncii, dar și intre mediile de afaceri din Romania și Spania. Participarea activă in Erasmus+ nu este un simplu gest instituțional, ci o parte a filosofiei Confident: aceea de a forma, inspira și susține viitoarele generații de profesioniști ai comunicării.

Confident Agency va continua să susțină inițiative internaționale care valorifică potențialul creativ și antreprenorial al tinerilor, transformand stagiile de practică in experiențe relevante pentru viitorul profesional al participanților, dar și pentru piețele in care agenția activează.

THE CONFIDENT GROUP

Prezent in București și Barcelona, The Confident Group este un cluster de comunicare de marketing format din companii cu expertiză in Romania și Spania: Confident Agency - Marketing Communications și VENUS FIVE - Servicii de producție vizuală - foto, video, podcast.

The Confident Group oferă consultanță in comunicare și producție video pentru industrii cheie - tech & inovație,  real estate, ecommerce, retail & FMCG, auto & mobilitate, pharma & medcomms.

Confident Agency a caștigat mai multe premii pentru campaniile de Tech PR și Brand PR in cadrul competiției PR Award, iar in 2020, agenția a primit distincția Consultancy of the Year. In anul 2024 Confident a primit trofeul pentru Comunicarea Inovației in cadrul Smart City Industry Awards.

Portofoliul Confident include branduri precum AVIS, București Mall Vitan & Plaza Romania, CBRE, Roche Diagnostics, Mitsubishi, Mobexpert, Regus, VTEX, XIAOMI, UP Romania, Roborock, PayU,  Vantage Towers.

Mai mult in Business, Parteneriate, Antreprenoriat 


PUBLICITATE: