Strauss Romania a lansat Amigo Fusion cu Starcom MediaVest (media) si McCann Bucharest (creatie, productie, PR).
Vineri, 22 Septembrie 2017

Credit Strauss Group.
Noua lansare este administrata de agentiile Starcom Media Vest ( servicii de media) si McCann Bucharest ( creatie, productie, PR )

adplayers. info

Strauss Romania aduce pe piata romaneasca a cafelei un sortiment inovator: noul Amigo Fusion - o cafea tip freeze-dried, care combina cafeaua instant cu cea proaspat prajita si macinata. Noua lansare este administrata de agentiile Starcom Media Vest ( servicii de media) si McCann Bucharest ( creatie, productie, PR ).

Potrivit reprezentantilor de comunicare, noul sortiment de cafea Amigo Fusion raspunde evolutii in comportamentul consumatorilor. Prin tehnologia Fusion, temperatura si durata procesului de prajire sunt controlate cu grija de catre specialistii de la fabrica Norddeutsche Kaffeewerke, din Germania, iar  acest proces face ca aroma deosebita a cafelei sa fie redata in intregime.

Din 2012, Norddeutsche Kaffeewerke este parte din grupul Strauss Coffee si este cunoscuta ca fiind una dintre cele mai progresiste si moderne fabrici de cafea tip freeze-dried din Europa. In acelasi timp, Germania a fost mereu renumita in industrie pentru standardele inalte de calitate si o tehnologie avansata de productie.

Comunicarea noului produs se inscrie in strategia brandului de pana acum: Amigo le ofera consumatorilor sai Energie, nu vorbe, garantand totodata calitatea cafelei de origine braziliana si gustul sau unic.

Lansarea noului sortiment este sustinuta de o investitie semnificativa in campania de marketing, care include spot tv pe toate canalele de interes national, online, atat in social media, cat si intr-un mix de site-uri, cu formate premium. 

Fizic, in magazine, consumatorii vor regasi standuri cu vizual dedicat si sampling in locatii selectate, in lunile octombrie si noiembrie 2017.

Echipele de proiect:  Echipa Strauss Romania / Razvan Mircea (Marketing Director), Madalina Mitru (Group Brand Manager), Andreea Zlate (Market Research & Innovation Manager), Ana Chican (Brand Manager). Starcom MediaVest - Dinu Maftei (Communication Manager), Alexandra Iordachescu (Digital Media Director), Ioana Popescu (Digital Planner).

McCann Bucharest - Adriana Pascan (Group Creative Director & Head of Art), Cristina Calota (Senior Copywriter), Ionut Coanda (Senior Art Director), Ana Miculescu (Group Account Director), Elena Manolache (Senior Account Executive), Luciana Duma, Tiberiu (Munteanu Head of AV Production), Alex Popa (AV Producer). Ada Leonte (PR)

Grupul Strauss este o companie internationala listata la bursa, cu peste 70 de ani de experienta in domeniu. Grupul este activ pe 5 continente, detine sute de marci si are circa 14.000 de angajati. Strauss Coffee este a 4-a companie producatoare de cafea din lume in ceea ce priveste achizitiile de cafea verde, iar in ultimii 8 ani s-a remarcat drept unul dintre producatorii de cafea cu cea mai rapida ascensiune.

Activitatiile Strauss Coffee se axeaza pe categoria de cafea prajita, macinata, dar si alte produse complementare de cafea, produse care vin ca o solutie pentru piata AfH (Away-from-Home), hoteluri, restaurante, cafenele si servicii de cafea pentru birou.  

Mai mult in
Conturi, Campanii


PUBLICITATE: