Rezultatele cautarii dupa : "timp"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Top cheltuieli online in publicitate:49 miliarde, toate. 2 miliarde pe site-uri si branduri erotice.
Vineri, 04 August 2017
Reclamele online din Romania au inregistrat peste 49 de miliarde de afisari in primele sase luni ale anului, dintre care 48 de miliarde de afisari au fost display si un miliard au fost video, releva datele furnizate adplayers de o analiza gemiusAdReal, pentru primele sase luni ale anului 2017.
2 milioane euro in media, crestere 50% la indicatori de brand si 4% cota de piata. J&B Blending Spirits
Miercuri, 02 August 2017
 „Comparativ cu anul 2016, in acest an am atins o cota de piata pentru J&B de 17,2% conform Nielsen Report ON16, bautura care a devenit, in acelasi timp, cel mai vandut whisky din Romania” a afirmat pentru adplayers Raluca Oana Sava, Regional Brand Manager Diageo Romania, Croatia, Slovenia,
Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara
Miercuri, 19 Iulie 2017
 Cannes Lions este decantat ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31), anunta reprezentantii biroului din Romania condus de Teodora Migdalovici.
Grupul PRO (CME) vrea sa reuneasca cele sase canale sub acelasi concept grafic, vizual si denumiri
Vineri, 14 Iulie 2017
 Potrivit comunicarii reprezentantilor CME, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV. 
40% vor lichidari de stoc, 30% reduceri peste 35%. Pretul si promotiile conving in achizitiile online
Miercuri, 12 Iulie 2017
Cei mai multi cumparatori online, aproximativ 40%, sunt influentati intr-o mare masura de campaniile de lichidari de stoc sau cele care se incadreaza in umbrela campaniilor de tip „Black Friday”, in timp ce 30% dintre persoanele chestionate isi indreapta atentia catre acest tip de campanie doar daca produsele pe care intentioneaza sa le cumpere au o reducere mai mare de 35%, arata...
Hotnews: Mesh publicitar pe Monument Istoric. Euromedia Group amendata cu 450 de euro
Vineri, 07 Iulie 2017
 Intr-un raspuns pentru Hotnews, PMB arata: "Pentru imobilul din Calea Victoriei nr. 2, Sector 3, societatea EUROMEDIA GROUP S.A a fost sanctionata contraventional, conform prevederilor Legii 50/1991. Aceasta a desfiintat mijlocul publicitar sanctionat. Ulterior, aceasta a amplasat alte 2 mijloace publicitare pe fatadele...
Telekom in campanie Telekom Radio cu stream-ul artisitilor UNTOLD si #UNTOLDLIBERARE. Leo Burnett - creatie & digital, Media Investment - media
Luni, 26 Iunie 2017
Telekom Radio este un stream alcatuit din cele mai noi piese ale artistilor din line-up-ul Untold 2017 si este disponibil in aplicatia festivalului
Cannes Lions 2017 este despre o lume a tuturor. De la Cannes, Mirela Podea, The Alternative School
Vineri, 23 Iunie 2017
In timp ce creativii din tari pline de soare se chinuie sa-i vanda clientului idei aleatoare cu iz de premiu, trendul de la Cannes a capatat o cu totul alta dimensiune. Atat de specifice, incat stai sa te intrebi daca nu cumva odata cu manualul de brand au primit si cateva campanii gata de implementat.
Vanzari mai mici cu 4% in presa scrisa in T1, 2017, comparativ cu T4, 2016.
Miercuri, 07 Iunie 2017
Media tirajului vandut in perioada ianuarie - martie 2017 este cu aproximativ 11% mai mica decat in acelasi trimestru din 2016.
Morarita-i patiserul, tac tac pac. De Ogilvy & Mather pentru patiseria congelata Morarita, de la Dr Oetker
Marti, 30 Mai 2017
 Campanie pentru patiseria congelata Morarita de la Dr. Oetker este semnata de Ogilvy & Mather Romania
Au gresit MAJOR ca au scris tot mesajul cu MAJUSCULE, bietii incepatori. Senior de creatie despre NOUL TU, Kaufland
Luni, 22 Mai 2017
NOUL TU TRAIESTE FRESH. NOUL TU PUNE BUNATATE IN MANCARE. Campanie Kaufland prinsa cu prea multe majuscule.
AG Radio Holding: 3,2 mln. ascultatori la nivel national peste 11 ani pe Kiss FM, Rock Fm, Magic Fm
Marti, 16 Mai 2017
 Conform datelor furnizate, grupul de posturi de radio se situeaza pe primul loc la cota de piata in publicul 18-49 urban, segment in care stapaneste 23,1% market share, urmat de Intact si Lagardere Group cu cote de piata de 14,6% respectiv 12,5%.
Cine va urca pe scena Galei Produsul Anului 2017? Raspunsul pe 18 mai.
Vineri, 12 Mai 2017
 Pe data de 18 Mai, la Crowne Plaza Hotel, va avea loc Gala de decernare a trofeelor Produsul Anului, din acesta an.
Bakers Digital si colegii de la V+O Communication cheama studentii la Academia Bakers
Vineri, 12 Mai 2017
Programul de dezvoltare profesionala este destina destinat tuturor studentilor interesati de o cariera in PR, Social Media, Event Management.
3 din 4 copii folosesc Internetul Video, spun parintii! Ei vor distractia, iar mama si tata ii vor programatori.
Miercuri, 10 Mai 2017
 Potrivit studiului Open-i realizat pentru Orange si Itsy Bitsy, jumatate dintre copiii de peste 7 ani, din Bucuresti, petrec peste 2 ore pe zi la un dispozitiv digital, in special cu jocuri si filmulete, in timp ce parintii ar vrea sa ii stie in fata calculatorului pentru a invata ceva, pentru educatie.
Pro TV de weekend pe cele mai noi modele de masini si teste la SuperSPEED cu Giurgea si Bratu
Vineri, 05 Mai 2017
Emisiunea este difuzata in fiecare sambata de la 10.30 ora la care, pe langa noile modele de masini, cei doi realizatori promit si teste surprinzatoare cu modelele prezentate.
Echipa Profi a alergat pentru 2500 EUR in favoarea proiectului Vreau sa cresc sanatos
Marti, 25 Aprilie 2017
Aflate la cea de-a doua participare la crosul din Piata Libertatii, magazinele PROFI si-au sporit in acest an nivelul de implicare si au contribuit la strangerea sumei de 11.330 de lei in favoarea proiectului Vreau sa cresc sanatos, adresat de Fundatia Profilaxis copiilor supraponderali si familiilor acestora.
Campanie Alb de Romania Spor de la Policolor pe TV. Creatie cu CAP si media Zenith.
Vineri, 14 Aprilie 2017
Derulata inclusiv pe TV, campania “Alb de Romania” este semnata de CAP si derulata impreuna cu agentia de media de Zenith (Publicis Groupe) si comunicata de Zaga Brand.
40% dintre parinti nu si-au dus copilul in parc sa se joace. Beko, Partenerul oficial al jocului.
Miercuri, 12 Aprilie 2017
58% dintre romani se relaxeaza mergand la cumparaturi, in timp ce 74% dintre adulti nu mentioneaza sportul sau mersul la sala/ exercitiile fizice printre activitatile lor preferate pentru petrecerea timpului liber, conform raportului ”World Play Shortage”, parte din Campania Beko ”Partenerul oficial al jocului”
Rating si cota de piata Chefi la cutite, Antena 1, care au taiat urmatorul clasat
Miercuri, 22 Martie 2017
Show-ul „Chefi la cutite” de la Antena 1 a inregistrat cea mai buna cota de piata la nivelul publicului comercial, de la lansarea sa. 33,6 procente cota de piata si 12,8 puncte de rating in medie, pe publicul comercial, in timp ce, potrivit reprezentantilor de comunicare, urmatorul post de televiziune clasat a inregistrat 6,8 puncte de rating si 18 % cota de piata.