Morarita-i patiserul, tac tac pac. De Ogilvy & Mather pentru patiseria congelata Morarita, de la Dr Oetker
Marti, 30 Mai 2017

Morarita, Dr Oetker 
Agentie: Ogilvy & Mather
sursa: youtube / Dr Oetker, 

Campanie pentru patiseria congelata Morarita de la Dr. Oetker este semnata de Ogilvy & Mather Romania

adplayers. info

„Morarita-i patiserul, tac tac pac, iara tu vii cu talentul, tac, tac pac”. Daca n-ati vazut la treaba inca celebrul personaj de cantec popular, o face campania de relansare pentru brandul de patiserie congelata, Morarita de la Dr. Oetker semnata de Ogilvy & Mather Romania. Agentia de publicitate parte a grupului WPP a castigat clientul la inceputul acestui an.

Ogilvy & Mather gestioneaza si conturile de digital & social media ale brandului, precum si componenta de BTL. Preluata de Ogilvy & Mather Romania in luna martie 2017, pagina de Facebook Morarita a inregistrat in prima luna, potrivit agentiei, o rata de engagement in crestere de patru ori comparativ cu luna anterioara, februarie 2017.


Conceptul. Patiserie -  tac, tac, pac.

„Campania de relansare a acestui brand, semnata de Ogilvy & Mather Romania, a pornit de la un brief delicios, pe baza de strudele”, spun responsabilii de comunicare. „Practic, agentiei i-a revenit placuta misiune de a povesti cum “Morarita-i patiserul tac tac pac, iara tu vii cu talentul tac tac pac”, mai exact, de a povesti cat de simplu si de rapid este sa faci un desert delicios, cu care iti poti impresiona si bucura familia si prietenii”

“Conceptul - Patiserie Țac Țac Pac - spune simplu si "pop" ca vorbim despre un produs usor de folosit. Ideea de simplitate este intrinseca gamei Morarita, toate produsele necesitand doar cateva minute la cuptor. Caracterul "pop" deriva din referinta culturala bine-stiuta care ne-a ajutat sa pozitionam produsul mai aproape de consumator. Descriptorul “Țac Țac Pac” vine in contrapartida cu ideea de patiserie, care, in constiinta comuna, presupune timp si efort, facand astfel conceptul memorabil si de impact”, spune Adrian Diac, Group Creative Director, Ogilvy & Mather Romania.



Campania care sustine comunicarea este una integrata si include spot TV, outdoor la nivel national, componenta de digital PR si branding in retelele de magazine unde este disponibil produsul.

Ogilvy Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Romania ofera servicii de comunicare integrata - publicitate, relatii publice, activare de brand si shopper marketing, servicii de marketing digital precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate.

Portofoliul de clienti cuprinde companii pentru care Ogilvy Romania dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - Philips, Lenovo, Heineken (Strongbow, Ciuc, Cidru Mandru, Blind Pig si Old Mout), ETI (ETI Puf), Dr. Oetker, Kimberly Clark,  IBM, Piraeus Bank, Mega Image si multe alte companii de renume.





Mai mult despre Ogilvy & Mather Romania

Mai mult in Conturi, Campanii, 



PUBLICITATE: