Rezultatele cautarii dupa : "tara"
Ordonare dupa: data / relevanta  
23
Publicitate de Weekender
Luni, 05 Februarie 2007
Cu un tirajul de debut de 10.000 de exemplare si distributie gratuita, potrivit editorilor, în format tabloid, 16 pagini tiparite în policromie, Weekender.ro se autoproclama prima publicatie destinata exclusiv turistilor de pe Valea Prahovei si are un tarif lista de publicitate de 3.500 EUR
Oxford Business Group a publicat Emerging România 2007
Vineri, 02 Februarie 2007
Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atât pentru piata româneasca cât si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita într-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins între 120 si 150 EUR, în Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
Media Galaxy a PRinstalat WindowsVista
Vineri, 02 Februarie 2007
Retailer-ul lanseaza sistemul Myria SE M03 cu Windows VistaTM preinstalat, si care, potrivit Ruxandrei Voda, Director Marketing, a intrat si în planul de comunicare Media Galaxy
Tempo sau Mercury, Cea mai mare agentie de publicitate independenta?
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
În doua note pentru editori în comunicate de presa apartinând companiilor, Mercury Promotions si Tempo Advertising îsi revendica, fiecare, pozitionarea de "cea mai mare agentie de publicitate independenta"
Finlandia Vodka Cup a ales finalistul pentru Finlandia – Bartender of the Year
Marti, 30 Ianuarie 2007
Destinat celor mai talentati barmani din peste 20 de tari, Finlandia Vodka 2007 si-a desemnat câstigatorul din România care participa, alaturi de competitori din peste 20 de tari la întrecerea finala pentru titlul: Finlandia – Bartender of the Year (Barmanul Finlandia al Anului)
Cristian Kit Paul (Brandient) jurizeaza la IDENTITY: BEST OF THE BEST 2007
Vineri, 26 Ianuarie 2007
Concursul international are drept scop premierea celor mai bune logo-uri, identitati de corporatie si de produs, platforme de brand si trademark-uri din lume si este organizat la Moscova, termenul limita de înscriere a lucrarilor fiind 31 ianuarie
Walmark România a facut 13,3 mil. EUR
Joi, 25 Ianuarie 2007
În crestere cu 49% fata de anul precedent, Walmark România a înregistrat, pentru anul 2006, o cifra de afaceri de 13,3 milioane de euro, brand-urile cele mai vândute fiind ArthroStop, GingkoPrim, Prostenal si MemoPlus
GSP a descarcat un nou plan digital
Luni, 22 Ianuarie 2007
"Nu avem bugetate sume, am vrut sa oferim cititorilor aceasta posibilitate si iata ca am realizat acest lucru", afirma Augustin Roman - Director Executiv la Gazeta Sporturilor (GSP), legat de recent lansata alternativa PDF a cotidianului de sport de la Convergent Media, editor caruia oficialul îi estimeaza, pentru anul trecut, o cifra de afaceri de 7 mil. EUR
Mazda estimeaza triplarea vânzarilor
Luni, 15 Ianuarie 2007
Responsabilii marcii considera Romania ca fiind tara cu cel mai mare potential din regiune si anticipeaza ca anul acesta vânzarile vor ajunge la 1,250 unitati si o cota de piata de 1,2 - 1,4 % fata de cele  376 de unitati comercializate în 2006 care au reprezentat 0,3 % din piata
Aneta Bogdan (Brandient), despre valoarea Castelului Bran
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Într-o frenezie a expertilor imobiliari care dau valoare Castelului Bran, Aneta Bogdan, Chartered Marketer, MBA, Managing Partner Brandient companie care a realizat de curând TopBrands pentru BusinessWeek România vorbeste, pentru AdPlayers, despre un "brand property" al românilor care genereaza business interesant mai mult pentru afaceristii din lumea întreaga decât pentru noi, dar a carui...
In touch with 1 milion de clienti
Joi, 14 Decembrie 2006
COSMOTE a acordat 1.000.000 de minute gratuite pe an pe viata clientului cu numarul 1 milion, cifra pe care a atins-o la un an de la intrarea pe piata
Media Galaxy a vândut, cu 1 Leu, 3000 de produse în 3 saptamâni
Marti, 12 Decembrie 2006
"Conceptul produsului, si ideea de comunicare, apartin Altex iar campania de comunicare a fost dezvoltata cu sprijinul Leo Burnett", a afirmat, pentru AdPlayers, Ruxandra Voda, Director Marketing la Grupul Altex, referindu-se la Creditul "1 Leu" din reteaua Media Galaxy, demarat în luna noiembrie
Loco face Gustul de carne place
Joi, 07 Decembrie 2006
Producatorul si procesatorul de produse din carne Decar din Alba Iulia a ales sa lucreze la Bucuresti cu Loco Branding & Communication, agentia derulând în prezent, sub sloganul "Gustul De carne place!", si campania ce contine printre altele, 4 spoturi TV: Fotbal 20sec., Idila 20sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec
Sapte Seri face Shopping cu Burda, Ioana si Men’s Health
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Publicatia spune ca introduce, pentru prima data într-un ghid de informatie gratuita, o sectiune dedicata shopping-ului, noua rubrica fiind deschisa de o pagina editoriala realizata de catre redactorii unor reviste binecunoscute precum Burda, Ioana sau Men’s Health
Bateriile Foton au luat 15% din piata
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sprinter Distribution spune ca, la un an de la lansare, baterille Foton au o cota estimata de piata de 15%, pozitionându-se pe locul 3 în topul brandurilor de baterii din Romania
Ogilvy da click pe WWF
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din România" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
Sunshine se gateste la The Ad Store
Luni, 20 Noiembrie 2006
Campania The Ad Store pentru marca de orez Sunshine din portofoliul Tasty Company debuteaza cu spotul TV sub sloganul "Nu se lipeste, daca bine se gateste", fiind deja difuzat pe posturile TV Acasa si TVR 1, din 15 noiembrie 2006
Industria de publicitate si interactiva naste IAB România
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vânzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet – Interactive Advertising Bureau (IAB) România care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
Câstigatorii Romanian PR Award 2006
Joi, 09 Noiembrie 2006
Cele 4 premii de aur, 5 premii de argint, 4 premii speciale si 10 premii pentru studenti au fost înmânate de catre membrii juriului, în cadrul ceremoniei festive PR Award Gala Night
Cable Direct vrea peste 4 milioane EUR în 2006
Joi, 02 Noiembrie 2006
Regia de vânzari de publicitate Cable Direct dezvolta serviciul 111 ca parte a unui proiect de extindere a serviciilor în domeniul publicitatii interactive si neconventionale, compania condusa de Vlad Tudosie estimând în acest an, pentru toate serviciile, o cifra de afaceri cu 45% mai mare decât anul trecut când înregistra aproape 10 milioane RON