
Creditul a fost lansat pe 9 noiembrie 2006, a declarat pentru AdPlayers, Ruxandra Voda, Director Marketing la Altex si Media Galaxy.
Volumul vnzarilor nregistrate n primele 3 saptamni de la lansare este de peste 3000 de produse vndute prin acest sistem de creditare, sustine executivul de marketing.
Conceptul produsului, si ideea de comunicare, apartin Altex iar campania de comunicare a fost dezvoltata cu sprijinul Leo Burnett, a mai afirmat, pentru AdPlayers, Ruxandra Voda. Campania de promovare a Creditului 1 Leu are un mix complet de communicare att ATL ct si BTL: TV, Radio, OOH, presa scrisa, Internet, drop mail si sampling.
Produsul
Promotia 1 Leu ofera posibilitatea achizitiei produselor din oferta Media Galaxy cu un avans de 1 LEU, urmnd ca plata produsului sa poata fi facuta integral sau partial oricnd n perioada de pna la 13 aprilie 2007 (de Paste).
Optional, din 13 aprilie produsul poate fi achitat prin credit. Astfel, spun autorii promotiei, clientul are la dispozitie perioada de pna la Paste pentru a stabili modalitatea de plata. Campania este valabila n reteaua de magazine Media Galaxy din ntreaga tara.
Creditul cu avans de 1 LEU si 0% costuri pentru platile efectuate pna la Paste este un sistem de finantare pe care l oferim prin Credex si EFG Retail Services, a mai spus directoarea de marketing.
Oferta si-a dovedit succesul att prin numarul mare de clienti ct si prin faptul ca a fost preluata si de alti jucatori din piata de retail, sunt de parere reprezentantii Media Galaxy.

AdPlayersFile Media Galaxy
Media Galaxy ( www.mediagalaxy.ro ) este marca a grupului ALTEX, si, potrivit companiei, lider pe piata de electronice, electrocasnice si IT&C din Romania. In prezent reteaua numara 14 magazine deschise in principalele orase din tara. Media Galaxy ofera clientilor sai o gama variata de produse, punandu-le la dispozitie sisteme de finantare generoase si flexibile.