Publicitate de Weekender
23
Luni, 05 Februarie 2007

Publicitate de Weekender

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Saptamânalul Weekender.ro se autoproclama prima publicatie destinata exclusiv turistilor de pe Valea Prahovei. Cu un tiraj de debut de 10.000 de exemplare si distributie gratuita, potrivit editorilor, Weekender.ro are un tarif lista de publicitate de 3.500 EUR.

Publicitate de Weekender

Primul numar al spublicatiei gratuite s-a lansat la sfârsitul saptamânii trecute. Titlul este editat, spun autorii, de Enterface Media, condusa de Andrei Ciobica (foto), Director General si  actionar majoritar al companiei care scoate ziarul cu 4 angajati permanenti si 10 colaboratori.

Publicatia este lansata sub sloganul “Saptamânal cu tine” si, sustine editorul, se doreste a fi o publicatie de sfârsit de saptamâna pentru cele câteva zeci de mii de turisti care merg în statiunile de pe Valea Prahovei, cea mai populara destinatie turistica montana din România.

Conform autorilor, continutul editorial este axat pe informatii turistice, dar cuprinde totodata stiri despre realitatea locala si nationala, ca si articole utilitare si de divertisment, abordând cu umor si ironie problematica vietii cotidiene din România - în viziunea redactorilor - „tara tuturor posibilitatilor”.

Editorul spune ca publicatia se difuzeaza regional (la iesirea din Bucuresti spre Valea Prahovei si principalele localitati de pe Valea Prahovei), prin promoteri: pe pârtiile de schi, în restaurante, cabane, puncte de popas etc în fiecare vineri seara; si este disponibila si în anumite hoteluri de 3 si 4 stele. Promotorii publicatiei mai afirma ca Weekender.ro se distribuie gratuit si are un tiraj de debut de 10 000 exemplare, iar cei interesati se pot abona gratuit, achitând doar taxele postale de expeditie.

Weekender (www.weekender.ro), sustin oficialii saptamânalului, se adreseaza persoanelor active, dinamice, cu independenta financiara, cu venituri peste media veniturilor populatiei, studii medii si superioare; având ca tinta principala (core target) segmentul de vârsta cuprins între 25-35 ani, si un target extins (extended target) de la 18 la 45 ani. Saptamânalul este editat în format tabloid, are 16 pagini tiparite în policromie, iar cei interesati se pot abona gratuit, achitând doar taxele postale de expeditie, conchid responsabilii publicatiei.


PUBLICITATE: