Sursa foto: TVR
Pe segmentul de public activ, audiența cumulată a canalelor SRTv a clasat Televiziunea Romană pe locul 2 in topul audiențelor, demonstrand nu doar interesul publicului pentru performanțele sportivilor romani, ci și capacitatea televiziunii publice de a oferi transmisiuni de calitate și emoție autentică, in momentele care contează cu adevărat.
AdPlayers. info
Televiziunea Romană a inregistrat audiențe record cu ocazia transmiterii finalei Campionatului Mondial de Natație, in care David Popovici a cucerit aurul mondial, confirmandu-și statutul de superstar al natației internaționale.
Finala probei de 100 m liber fost urmărită de peste 3 milioane de romani, pe canalale Televiziunii Romane sau pe platformele online ale acesteia. Transmisiunea in direct de pe TVR 1, TVR Sport și TVR INFO a avut un varf de audiență de 1,9 puncte rating (urban 18+), in momentul sosirii lui David la finiș, momentul devenind instantaneu unul istoric pentru sportul romanesc.
Pe segmentul de public activ, audiența cumulată a canalelor SRTv a clasat Televiziunea Romană pe locul 2 in topul audiențelor, demonstrand nu doar interesul publicului pentru performanțele sportivilor romani, ci și capacitatea televiziunii publice de a oferi transmisiuni de calitate și emoție autentică, in momentele care contează cu adevărat.
Transmisiunea in direct a fost urmărită de peste 268 mii de telespectatori (național), atingand un punct maxim de rating 1,9 și share 10,6 (urban 18+) pe canalele tv, iar pe platforma TVR+ a fost urmărită de aproape 87.000.
Cea mai numeroasă categorie de public care a vizionat transmisiunea este cea cu varste cuprinse intre 15 și 24 de ani (12,5 share), urmată de categoria 25-34 ani (12,2 share).
Totodată, aceste segmente de public sunt pe primele locuri și in ceea ce privește vizualizările online, unde transmisiunea live, inregistrarea ei și materialele dedicate acesteia au avut peste 2,7 milioane de vizualizări, in ziua finalei, pe toate platformele SRTv. Pană la ora redactării, materialele referitoare la Campionatul Mondial de Nație au cumulat aproximativ 13 milioane de vizualizări in social media.
„Creșterea constantă a audiențelor TVR Sport reprezintă o confirmare clară a faptului că decizia de a inființa acest canal a fost una strategică și necesară. TVR Sport răspunde unei nevoi reale a publicului pentru conținut sportiv diversificat și echilibrat, care, chiar dacă nu are o amprentă comercială majoră, este relevant pentru romani. Prin difuzarea unor competiții sportive interne și internaționale ignorate constant de posturile private, TVR Sport iși indeplinește misiunea publică de promovare a sportului național și de susținere a performanței romanești in toate formele sale.” a spus Dan Cristian Turturică, Președinte-Director General al Televiziunii Romane.
TVR mulțumește echipei editoriale și tehnice care a făcut posibilă această transmisiune, reafirmandu-și angajamentul de a promova sportul romanesc, prin intermediul canalelor SRTv și in special prin implicarea TVR Sport in reflectarea editorială a competițiilor care nu suscită interes pentru canalele comerciale.
Mai mult in Media, TV, Audiente, Sport Marketing