Cable Direct vrea peste 4 milioane EUR în 2006
Joi, 02 Noiembrie 2006

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Cable Direct vrea peste 4 milioane EUR în 2006

Cable Direct intra în domeniul serviciilor de publicitate neconventionala prin intermediul serviciului 111. Prin intermediul serviciului, consumatorii primesc mesaje promotionale sau informationale în momentul intrarii în zona locatiilor activate, definite pe o raza cuprinsa între 3 si 5 km în acoperirea retelei Vodafone.

Cable Direct vrea peste 4 milioane EUR în 2006Irina Catanchin, PR & Marketing Manager Cable Direct a declarat pentru AdPlayers ca “111 este parte din intentia Cable Direct de a-si extinde activitatea în domeniul publicitatii interactive si neconventionale”. Mai mult “acest domeniu va ocupa o importanta parte din business-ul Cable Direct în 2007”, spune responsabila de marketing si comunicare.

Cable Direct în cifre

Cât de importanta? Despre ce procent va reprezenta acest domeniu în portofoliul regiei, oficialii nu au facut o estimare exacta. Regia de vânzari condusa de Vlad Tudosie a încheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 9.801.917  RON (aproximativ 2,8 milioane EUR - estimare AdPlayers).

Cable Direct vrea peste 4 milioane EUR în 2006“În 2006 estimam o crestere a cifrei de afaceri Cable Direct de 45% fata de 2005”, a declarat pentru AdPlayers Vlad Tudosie (foto), seful regiei de vânzari. “Cresterea la care ne asteptam în 2007 este de 40% fata de cifra de afaceri din 2006”, continua Tudosie, ceea ce ar însemna aproximativ 20 milioane RON.

Singurul

Potrivit reprezentantilor Cable Direct, sericiul 111 este si singurul serviciu de comunicare directa catre consumator la nivel personal, pe telefonul mobil, în functie de locatie, pe plan national si mondial ce foloseste modelul “cell broadcast”.

Potrivit reprezentantilor Cable Direct, serviciul sustine proiecte de tipul ofertelor de pret, lansari de produs sau deschiderea de noi sucursale, fiind personalizat, spun oficialii, pentru orice mix de marketing datorita abordarii inovative la momentul si locul potrivit.

Printre clientii care au beneficiat de serviciul 111 pana în prezent, se numarara: Quadrant, Flanco, Unilever, Domo si altii, afirma Catanchin, pentru AdPlayers.

Serviciul 111 functioneaza deja în reteaua Vodafone (abonamente si cartele), spune regia condusa de Vlad Tudosie, si transmite mesaje de tip pop-up pe telefonele mobile activate pentru serviciul respectiv, aflate în zone de trafic intens si de maxim interes comercial din toata tara.

AdPlayersFile

Regia de media Cable Direct detine contracte de reprezentare pentru administrarea de spatiu media ale posturilor Discovery Channel, AXN, publicatiilor Time Out, 7Plus, Kicker, Testoasele Ninja, Joaca-te.ro precum si al cinematografelor Glendale si Movieplex.


PUBLICITATE: