Loco face "Gustul de carne place"
Joi, 07 Decembrie 2006

Loco face Gustul de carne place.Loco face Gustul de carne place.Loco face Gustul de carne place

(AdPlayers.ro , Iulian Toma)

Loco Branding & Communication a dat de gustul specialitatilor de carne produse de catre compania Decar din Alba Iulia, sustine agentia de publicitate.

Decar a ales Loco

Loco face Gustul de carne place"Echipa Decar a vizitat mai multe agentii din Bucuresti si din tara si, în urma prezentarilor acestora si a discutiilor purtate, a ales sa lucreze cu Loco”, a declarat, pentru AdPlayers, Ioana Manea (foto), Managing Partner, Loco Branding & Communication.

“Pentru noi a fost un moment fericit din doua perspective. Întâi din cea fireasca a bucuriei de a câstiga un nou cont si a contribui la dezvoltarea unui nou brand local. Apoi, pentru ca procedura de selectie bazata pe prezentari de agentie si pe verificarea deopotriva a competentelor si a "intangibilelor emotionale" ale echipelor de agentie ni s-a parut o gura de aer proaspat în peisajul românesc", mai spune Ioana Manea.

4 spoturi TV

Loco face Gustul de carne placeÎn urma „sesiunilor de degustari” în echipa, agentia spune ca a rezultat campania TV “Gustul de carne place”, cu cele 4 spoturi componente: Fotbal 20 sec., Idila 20 sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec. Asa cum spun autorii, “moderne, simple si accesibile, spoturile îsi propun sa transmita privitorului o experienta vizuala si auditiva cel putin la fel de placuta ca si experienta gustului Decar pe care îi invita sa o încerce”.

Loco face Gustul de carne placeFilmate în 2 zile, în Bucuresti, si post-procesate pe durata a mai bine de o saptamâna, dupa cum afirma agentia, spoturile campaniei TV Gustul de carne place lanseaza pe piata româneasca gama de specialitati premium de la Decar. Cele trei produse alese ca eroi ai lansarii, spun reprezentantii Loco, sunt specialitati consacrate ca fiind pe gustul românilor: kaiserul, muschiul file si cotletul de porc.

Ideea

Loco face Gustul de carne placeIoana Manea afirma ca, “pornind de la calitatea si gustul foarte ispititor al mezelurilor Decar, facute cu maxim de carne pentru maxim de gust, ideea centrala a campaniei este cea de satisfactie completa. Executiile ilustreaza vizual senzatiile provocate de gustul Decar, comparabile cu momente de mare satisfactie fizica si emotionala”, este de parere executivul agentiei.

Cele trei executii cu durata de 20 de secunde, exploreaza, spune Manea, „o interpretare relaxata si chiar jucausa a clasicei experiente a gustului, prin intermediul animatiei 2D, create cu mici particularitati stilistice adaptate fiecarei povesti si fiecarui personaj în parte”.

„Combinatia de personaj real si desen animat aduce prospetime în peisajul vizual al unei categorii foarte competitive cum este cea a mezelurilor la noi”, este de parere oficialul agentiei.

Un efort de echipa, mai adauga Manea, în care fiecare participant a adus o contributie proprie de entuziasm precum si o nota personala, “începând cu creativitatea omului de marketing Gabriel Dumitrascu, continuând cu abordarea strategica a regizorului Octavian Segarceanu si încheind cu maxima grija la detalii a producatorilor Tudor Reu si Gratian Galdau”, conchide partenera agentiei Loco.

Semnata de Paula Selling, coloana sonora subliniaza, dupa cum arata autorii, pe de-o parte caracterul fiecarei povesti în parte si pe de alta parte marcheaza un teritoriu de brand solar, vesel si placut.

AdPlayersFile LOCO BRANDING & COMMUNICATION

Înfiintata în septembrie 2005, cu capital integral românesc, Loco Branding & Communication se pozitioneaza, potrivit agentiei, deopotriva în consultanta de brand si marketing, precum si agentie de publicitate full-service, independenta. Compania are doua zone mari de activitate: cea de branding si cea de publicitate propriu-zisa.

Echipa Loco numara în prezent 9 membri care asigura toate competentele-cheie necesare desfasurarii activitatilor de creatie, client service, media, BTL. Printre clientii agentiei, în 2006, se numara Arctic (strategie & creatie), Radio Romantic (strategie & creatie), Antena 1 (BTL), Decar (strategie, creatie, media), Boehringer Ingleheim (strategie & creatie), Prodal 94 / Wembley Dry Gin si Stalinskaya Vodka (strategie si creatie).

Loco face Gustul de carne place.

.Loco face Gustul de carne place

.Loco face Gustul de carne place

.

AdFile

Advertiser: DECAR

Gabriel Dumitrascu, Marketing Director

Agentie: LOCO BRANDING & COMMUNICATION:

Ioana Manea, Managing Partner & Creative Strategy Director

Daniela Popescu, Account Manager

Ionut Popescu, Art Director

Catalin Bulat, Copywriter

Casa de productie: ROLLIN FILM

Tudor Reu, Producator

Octavian Segarceanu, Regizor

Radu Aldea, Imagine

Giuseppe Galloni, Food Stylist

Post productie: STUDIO 6

Gratian Galdau, Producator CG

Aurelian Scorobete, CG Artist

Muzica: UNICORN RECORDS

Radu Bucura-Selling, Producator

Paula Selling, Compozitor


PUBLICITATE: