Oxford Business Group a publicat Emerging România 2007
Vineri, 02 Februarie 2007
Oxford Business Group a publicat Emerging România 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Oxford Business Group a scos pe piata Emerging Romania 2007. Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atât pentru piata româneasca cât si pentru cea internationala. 

Ajuns la a treia editie, Emerging Romania 2007 analizeaza evolutiile din principalele domenii evidentiind oportunitatile de crestere si investitii de pe piata româneasca, prin intermediul unei serii de interviuri cu lideri din spatiul politic si de afaceri.

Realizat de o echipa de editori stabilita în România pentru o perioada de sase luni, dupa cum afirma oficialii Oxford Business Group, publicatia este un raport complex asupra situatiei din toate sectoarele relevante ale unei piete emergente.

Catalogul cuprinde date din domenii precum: bancar, piete de capital, energetic, infrastructura, industrie, asigurari, turism, agricultura, media & advertising, IT&C, etc. Tiparita în format A4, Emerging Romania 2007 numara 212 pagini structurate în 20 de capitole, iar tirajul publicatiei este de 67.000 de copii si este distribuita, contra cost, în Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu. Pretul unui exemplar este de 120 EUR pentru distributia locala si de 150 EUR pentru cea globala.

Printre companiile si marcile care au achizitionat publicitate în editia 2007 a publicatiei se numara: Zapp (2 pag, în deschidere), Orange (3 pg), Baneasa Residential (3 pg), Cosmote, Vodafone, Romtelecom, Avis (2 pg), Petrom (2pg), Kraft, AmCham, Unicredit România, Howard Johnson, Tarom, BCR (coperta), Bancpost,  BRD, Banca Româneasca, OTP Bank, ABN-Amro, CEC, BMW, Ramada Majestic, Golden Tulip Hotel, Crowne Plaza, JW Marriott, Plazza Romania, Siveco, Siemens, Altex, Cris Tim, Codecs, Ernst&Young, Salans, DHL.

Autorii titlului spun ca, pe piata româneasca, audienta este structurata în proportie de 75% - reprezentanti ai mediului corporatist: IT& Telcomunicatii, institutii financiare, companii imobiliare si de constructii, un procent de 20% dintre cititori sunt reprezentanti ai organizatiilor si Institutiilor Guvernamentale, iar 5% vin din spatiul organizatiilor si asociatiilor non- profit.

Paulius Kuncinas, Senior Editor OBG, unul dintre autorii publicatiei a afirmat: “Odata cu intrarea României în Uniunea Europeana în ianuarie 2007, se deschide un nou capitol în istoria tumultoasa a acestei tari. Cred ca procesul de reforme care s-a accelerat de-a lungul perioadei pre- aderare, va continua în acelasi ritm, în timp ce economia- în cea mai mare tara din Sud- Estul Europei – va beneficia mai departe de un aflux de investitii straine. “

AdPlayersFile

Oxford Business Group (OBG) este o companie specializata în cercetare si consultanta, cu sediul central în Marea Britanie. Grupul publica informatii din domeniile economic si politic de pe pietele emergente din din Europa de Est, Africa de Nord si Africa de Sud, Orientul Mijlociu si Asia. Prin gama sa de produse în forma fizica sau online, OBG ofera analize complexe si concise asupra evolutiei politice si macroeconomice a tarilor aflate în zonele emergente. 

Cuprins Emerging Romania 2007

1. Profil de tara (Country profile)

2. Politica (Politics)

3. Economia (The economy)

4. Sectorul bancar (Banking)

5. Piete de capital (Capital Markets)

6. Asigurari (Insurance)

7. Transport

8. Energie (Energy)

9. Turism (Tourism)

10. Constructii & piata imobiliara (Construction & Real estate)

11. Telecomunicatii & IT (Telecoms & IT)

12. Industrie (Industry)

13. Retail

14. Media & Advertising

15. Agricultura (Agriculture)

16. Sanatate & Educatie (Health & Education)

17. Istorie (History)

18. Ghidul de afaceri (The Business Guide)

19. Ghidul HORECA (The Guide)

20. Adrese utile (Listings)


PUBLICITATE: