Sapte Seri face Shopping cu Burda, Ioana si Mens Health
Miercuri, 06 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro,  Irina Toma )

Sapte Seri face Shopping cu Burda, Ioana si Mens Health

Sapte Seri introduce, potrivit publicatiei, pentru prima data ntr-un ghid de informatie gratuita, o rubrica dedicata shopping-ului. Sectiunea, spun autorii, va prezenta cele mai noi tendinte vestimentare din tara si din strainatate.

Noua rubrica , sustine publicatia, va fi deschisa de o pagina editoriala realizata de catre redactorii unor reviste binecunoscute precum Burda, Ioana sau Mens Health, ce vor prezenta tendinte vestimentare, accesorii, stiluri impuse de vedete internationale si multe altele.

Andras Kovacs, Director General Sapte Seri spune ca shopping-ul a ncetat de mult a mai fi o necesitate, devenind una dintre cele mai atractive modalitati de petrecere a timpul liber. Desi conceptul unei rubrici de shopping nu este unul tocmai nou pe piata, introducerea acestuia ntr-un ghid de informatie culturala si petrecere a timpului liber era necesar, adauga el.

Media AdPlayersFile Sapte Seri

Potrivit editorilor, ghidul saptamnal de informatie culturala si petrecere a timpului liber SAPTE SERI (www.sapteseri.ro) este distribuit gratuit n 190,000 de exemplare n Cluj, Craiova, Iasi, Oradea, Pitesti, Sibiu, Trgu Mures, Timisoara, Brasov si Valea Prahovei (Sinaia, Predeal, Poiana Brasov, Busteni, Breaza, Azuga si Cmpina) precum si 60,000 de exemplare n editia de Bucuresti.

Conform oficialilor publicatiei, cititorul SAPTE SERI este activ, calator, cu vrsta cuprinsa ntre 18 si 40 de ani, nsetat de noutate, arta si valoare.


PUBLICITATE: