(AdPlayers.ro, Irina Toma )
Sapte Seri introduce, potrivit publicatiei, pentru prima data īntr-un ghid de informatie gratuita, o rubrica dedicata shopping-ului. Sectiunea, spun autorii, va prezenta cele mai noi tendinte vestimentare din tara si din strainatate.
Noua rubrica , sustine publicatia, va fi deschisa de o pagina editoriala realizata de catre redactorii unor reviste binecunoscute precum Burda, Ioana sau Mens Health, ce vor prezenta tendinte vestimentare, accesorii, stiluri impuse de vedete internationale si multe altele.
Andras Kovacs, Director General Sapte Seri spune ca shopping-ul a īncetat de mult a mai fi o necesitate, devenind una dintre cele mai atractive modalitati de petrecere a timpul liber. Desi conceptul unei rubrici de shopping nu este unul tocmai nou pe piata, introducerea acestuia īntr-un ghid de informatie culturala si petrecere a timpului liber era necesar, adauga el.
Media AdPlayersFile Sapte Seri
Potrivit editorilor, ghidul saptamānal de informatie culturala si petrecere a timpului liber SAPTE SERI (www.sapteseri.ro) este distribuit gratuit īn 190,000 de exemplare īn Cluj, Craiova, Iasi, Oradea, Pitesti, Sibiu, Tārgu Mures, Timisoara, Brasov si Valea Prahovei (Sinaia, Predeal, Poiana Brasov, Busteni, Breaza, Azuga si Cāmpina) precum si 60,000 de exemplare īn editia de Bucuresti.
Conform oficialilor publicatiei, cititorul SAPTE SERI este activ, calator, cu vārsta cuprinsa īntre 18 si 40 de ani, īnsetat de noutate, arta si valoare.