Rezultatele cautarii dupa : "studiu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
United administreaza proiectele cu software utilizat in 81 de agentii. McCann, Grey, Publicis printre ele.
Joi, 30 Iunie 2016
 Printre utilizatorii instrumentului software Ad In One se numa retele si agentii ca McCann, Leo Burnett, Publicis sau Grey
 Pierderi de 50% din achizitii online. 22 mln USD din adblocking. SAP Exchange Media promite eficienta.
Vineri, 03 Iunie 2016
 Campanii-pilot si teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) si Ernst & Young
Adolescentii stau 3 ore online. Socializare, filme si spatiu de invatare (50%)
Marti, 17 Mai 2016
Rezultatele cercetarii au fost prezentate in cadrul evenimentului “Universul adolescentilor 2.0: intre online si offline”, care a avut loc la SNSPA in luna mai 2016
Noua directie Spune Da. Campanie Danonino integrata si strategie de comunicare nisata.
Vineri, 06 Mai 2016
Sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital,
Mititeii tocati marunt de APC. Retele supermarket si hipermarket incalca reglementari de etichetare
Marti, 26 Aprilie 2016
 Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania (Asociatia Pro Consumatori, „APC”)  a demarat un studiu privind calitatea mititeilor. Cercetarea face parte din Campania Nationala de Informare si Educare: ”Hrana sanatoasa – o investitie pe termen lung in sanatatea noastra”.
830 milioane de pliante saptamanal in cutii postale din Romania. Europa: 110 mld. si 3,84 mld. EUR.
Marti, 19 Aprilie 2016
 Romania ocupa locul 18 in Europa la numarul de pliante distribuite in cutiile postale, conform unui studiu European Letterbox Marketing Association
Liber la audientele site-urilor. De ce? Ne-a raspuns Arina Ureche.
Miercuri, 06 Aprilie 2016
 "Editorii site-urilor investesc in masurarea acestor rezultate tocmai pentru ca ele sa fie cunoscute de industrie si utilizate in deciziile de tranzactionare a spatiului publicitar” a motivat Arina Ureche, intrebata de adplayers care au fost motivele pentru care SATI a dat acces liber la audientele masurate. raspunde
Intre 4 si 15 E-uri in pateuri. Studiu Infocons pe pateuri vegetale a 10 producatori.
Miercuri, 06 Aprilie 2016

Realizat intre 17 si 24 martie pe baza datelor ce se regasesc pe etichetele produselor tip pate, pasta  sau crema vegetala existente pe piata romaneasca, in cadrul studiului a fost analizata informatia de pe etichetele a 20 de produse provenind de la 10 producatori, furnizori sau distribuitori locali: Caroli Foods Group S.R.L., Angst RO S.R.L., S.C. Auchan Romania...

Coada s-a mutat. De la supermarket la bijuterii.
Luni, 04 Aprilie 2016
"Consumatorul s-a rafinat de la necesitati imediate la unele sofisticate" este de parere Raluca Zamfir, Managing Partner, Ran Events Communication.
Uitati de publicitate cu celebritati. 30% dintre consumatori sunt influentati de un blogger.
Miercuri, 30 Martie 2016
 Mai mult de 30% dintre americani sunt mai degraba influentati de un blogger care nu este neaparat celebru, decat de o celebritate, arata un studiu desfasurat pe 14.000 de subiecti adulti americani.
Companiile nu apeleaza la furnizori specializati in social media. Isi administreaza singure campaniile si nici nu masoara eficienta.
Miercuri, 24 Februarie 2016
 
Adoptia publicitatii Programmatic a crescut cu 35%. Studiu TailWind/Project Agora
Luni, 15 Februarie 2016
 
Fundatia Real Madrid creste 45 de copii romani la Scoala Sociala Sportiva
Miercuri, 06 Ianuarie 2016
 In lipsa grijii noastre pentru viitorul celor mici, vin strainii sa ne creasca si copiii. Asa se intampla si cu un proiect realizat de FDP in colaborare cu fundatia clubului sportiv Real Madrid (Real Madrid Foundation) care a reusit sa stranga 45 de copii cu varste intre 6 si 15 ani
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
 
Noaptea Predictiilor face ordine in timpuri. Prognoze de urmarit in 2016.
Joi, 26 Noiembrie 2015
 “Am citit o idee frumoasa despre rolul ritualului: acela de a fixa spirala timpului, repetand in acelasi moment, aceleasi actiuni, creezi o legatura in timp si ajuti spirala sa nu se imprastie. Cam asta ne propunem si noi, preluand traditia, sa facem putina ordine in timpuri”, spune Crenguta Rosu, fondatoarea DC, despre evenimentul...
La 335.000 euro in 2014, publicitatea pe dispozitive mobile in Romania se dubleaza de la an la an
Joi, 19 Noiembrie 2015
 Ajunsa la 335.000 de euro in 2014, potrivit unui studiu al companiei Madhouse pentru Romania, publicitatea pe dispozitive mobile isi dubleaza volumul de la an la an, dupa ce, in 2012, piata de profil a  fost de doar 81.000 de mii de euro. 
Ajutor pentru branulele ranitilor de la Colectiv
Marti, 10 Noiembrie 2015
 
Nielsen: Creativitatea - cheia succesului noutatii. Platformele online: 4 din 9 surse de informare in piata
Miercuri, 01 Iulie 2015
 Potrivit studiului, cele mai cautate sunt postarile in social media (26%),  reclamele on-line (26%) si paginile de internet ale marcilor / producatorilor.

Vacantele scurte si dese, cheia marilor succese
Marti, 05 Mai 2015
 Romanii prefera calatoriile de agrement si vacantele mai scurte de o saptamana, arata rezultatele celui mai recent Studiu National de Audienta (SNA) FOCUS realizat de BRAT
La ce se uita lumea: Tv, Computer, Tableta sau Mobil?
Luni, 20 Aprilie 2015
 49% urmaresc mai mult programele video live daca sunt conectate la Social Media, 76% apreciaza libertatea de a fi conectat oriunde, oricand iar cand este vorba despre dimensiunile ecranului 63% considera ca mai mare inseamna mai bine