Rezultatele cautarii dupa : "studiu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
20.000 de copii, mai informati despre ,,Ce mancam?'' Campanie CSR pentru o alimentatie sanatoasa.
Vineri, 25 Ianuarie 2019
 In mai putin de 6 luni, iunie – decembrie 2018, Campanie de constientizare pentru o alimentatie sanatoasa sustinuta de Asociatia „Orasul Meu, Culorile Mele” si Kaufland Romania a ajuns la 20.000 de copii, din 280 de gradinite, in toate judetele Romaniei.
Violenta psihologica si fizica  in scoli pedepsite. Legea educatiei nationale nr.1/2011 va defini, preveni si interzice bullying-ul
Miercuri, 05 Decembrie 2018
 Senatul a votat luni, 3 decembrie, tarziu, in unanimitate, modificarea Legii educatiei nationale nr.1/2011, care va defini, preveni si interzice violenta psihologica, adica bullying-ul, in spatiile destinate educatiei, precum scolile si gradinitele
Mos Nicolae, iubit de 9 din 10 romani din urban. Vor sa cumpere cadouri in medie de 345 de lei. Cercetare Mednet Marketing Research
Marti, 04 Decembrie 2018
 Aproape 9 din 10 romani (87,3%) dintre persoanele din mediul urban intentioneaza sa cumpere dulciuri (70,4%), urmate de jucarii (48,2%) sau articole de imbracaminte/incaltaminte (41,7%).
Plasticul, noua specie de pradator acvatic. Veolia Romania, impotriva plasticului cu o instalatie interactiva la Muzeul Grigore Antipa
Vineri, 16 Noiembrie 2018
Parte a grupului Veolia, expert global in gestionarea optimizata a resurselor, Veolia Romania inaugureaza in Muzeul National de Istorie Naturala ,,Grigore Antipa” o instalatie interactiva menita sa atraga atentia asupra impactului plasticului in ecosistemele acvatice, dupa cum au aratat autorii proiectului in...
Vinul scump se bea mai ales in business. Studiu local Nielsen Wine Consumers
Marti, 30 Octombrie 2018
 1000 de producatori de vin cu peste 2000 de branduri ajung sa vanda abia cat 5% din volumul pietei de bere, dar cu circa 30% din valoarea acesteia, arata un cel mai nou studiu local  Nielsen Wine Consumers’ Insights, care mai releva si care sunt ocaziile de cumparare a vinului si criteriile de alegere a acestuia.
Prima companie care apreciaza fidel acoperirea in outdoor. Phoenix Media planifica publicitatea la nivelul urmator: Dupa consumator.
Marti, 23 Octombrie 2018
 Phoenix Media a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul precedent, iar managerul companiei, Dio Boaca apreciaza ca si anul 2018 va fi in crestere
Pitch real pentru branduri renumite din Romania. Start in CompetitIAA 8
Luni, 15 Octombrie 2018
 “In CompetitIAA studentii au sansa de a lucra asemenea unei agentii pentru un client real, de a invata care sunt pasii de urmat pentru castigarea unui pitch si chiar de a-si vedea ideile implementate” spune Iulia Niculae-Cuciurean, Presedintele IAA Young Professionals Romania.
2 din 3 afaceri independente nu au un web-site. Own Business Study METRO 2018, de Ziua Afacerii Tale
Miercuri, 10 Octombrie 2018
 Derulat si in Romania, studiul international Metro releva faptul ca afacerile independente au nevoie de mai multa vizibilitate
Non-donatorii prind incredere! 1 din 3 oameni care nu au donat au incredere in MagiCAMP si MagicHOME.
Marti, 11 Septembrie 2018
 In ceea ce priveste nivelul de incredere acordat proiectelor mentionate, studiul arata ca jumatate dintre respondentii care au auzit de proiecteau incredere in acestea, in timp ce un sfert declara ca au foarte multa incredere in taberele MagiCAMP si in proiectul MagicHOME.
APA NOVA se repozitioneaza si alege o noua identitate vizuala cu The Group. Creatie - DDB, Media Investment - media, Porter Novelli - PR
Marti, 28 August 2018
 „Apa Nova traverseaza un proces de modernizare si innoire, cu eficienta si performante tot mai mari, atat din punct de vedere al calitatii serviciilor, dar si din punct de vedere al proceselor tot mai moderne si a culturii organizationale orientate catre client,” au declarat astazi oficialii...
87% dintre oameni vor o asigurare care sa le faca viata mai usoara.  Metropolitan Life lanseaza #SunaUnPrieten, de MRM Worldwide Romania
Joi, 23 August 2018
Semnata de MRM Worldwide Romania, potrivit autorilor, campania a fost creata pentru promovarea asigurarii de viata "Asa cum vrei tu" – o...
Deloitte CIO Survey 2018: Interes in crestere pentru tehnologii emergente in Romania
Joi, 23 August 2018

In timp ce de la Chief Information Officer (CIO)  se asteapta  sa livreze schimbari organizationale de anvergura, cu echipe percepute ca avand performanta inalta si orientate catre rezultate, v

Banca Comerciala Romana, IKEA, Borsec, L'Oreal si OMV - marci de top pentru Milenialii din Romania. Studiu QUDAL - QUality meDAL
Luni, 20 August 2018
 Cercetarea ICERTIAS QUDAL – QUality meDAL MILLENNIALS 2018/2019  s-a  desfasurat prin intermediul unui sondaj online pe piata romaneasca in timpul lunii iunie 2018, pe un esantion de 1.200 de respondenti – Milenialii din Romania (Varsta 18-37).
7 din 10 romani asculta muzica la volan. CD-urile, pe locul 3. Studiu OMV Data Center
Vineri, 10 August 2018
 71,9% dintre soferii romani asculta frecvent muzica la volan, dance, slow si pop fiind cele mai apreciate genuri muzicale, potrivit unui studiu realizat de OMV Data Center cu privire la obiceiurile romanilor la volan
Top 3 ADC*RO. Creatia lunii iulie si locul I la Digital: KFC - Social me, MRM // McCann Romania
Joi, 09 August 2018
Cele mai bune creatii in categoriile TV, Digital, Print si Outdoor au fost alese in luna Iulie de ADC Romania. Lucrarea lunii, dar si locul 1 la sectiunea Digital, merg la MRM//McCann Romania pentru campania KFC - Social me.
Delta Studio lanseaza competitia de design 3D Amenajare de Baie cu Produse Porcelanosa Grupo
Vineri, 08 Iunie 2018
 Marele premiu in valoare de 1000 € sau una din cele 4 excursii la fabricile PORCELANOSA din Spania. Publicul care va vota proiectul preferat aree sansa de a castiga un Samsung Galaxy S7
Danone prezinta drumul iaurtului. O experienta in realitate virtuala la Mega Image
Joi, 31 Mai 2018
 Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
SPOR, vopseaua lavabila votata Produsul Anului 2018
Miercuri, 30 Mai 2018
 „Este o mare bucurie pentru noi sa avem aceasta confirmare a increderii romanilor in cea mai reprezentativa inovatie de la SPOR – noua formula a lavabilei de interior, care nu curge si acopera excelent, cu albul generos garantat cinci ani” spune Camelia Dragomirescu, director de marketing Policolor.
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Dan Petre, Adina Vlad, Dan Zloteanu, Adina Nica si Diana Flutur vor modera Effie Awards 2018
Miercuri, 23 Mai 2018
 Dan Petre, Business Developer D&D Research, Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research, Dan Zloteanu, Business Consultant & Marketing Researcher MRI/The Network, Adina Nica, Research & Marketing Consultant Open-I Research, si Diana Flutur, Executive Coach si Directorul Conferintei Globale IAA...