Cati dintre noi mai citesc macar o mie de cuvinte pe zi? Citeste mai mult si mai bine cu Dilema Veche si agentia Armada Marketing ( Propaganda Group )
Marti, 28 Ianuarie 2020


Credit. Armada

,,Prin materialele de comunicare, folosind un stil asemanator Dilemei, ne-am propus sa aratam cat de usor este sa citesti mai mult decat media. Și, in acelasi timp, cat de placut”,  Obreja Bogdan, Copywriter.

AdPlayers. info

Ultima campanie Dilema Veche, semnata de agentia de publicitate Armada, a pornit cu un scop curajos: cresterea numarului de abonati ai variantei print a publicatiei. Asta in contextul in care oamenii citesc din ce in ce mai putin, iar publicatiile incep sa isi piarda tirajul, o data cu migrarea lecturii in online.

Campania Citeste mai mult si mai bine, in doze saptamanale, cu Dilema Veche este prezenta in mediul online, print si radio.

„Dilema Veche este una dintre putinele publicatii care nu a pierdut un numar semnificativ de cititori o data cu digitalizarea majoritatii publicatiilor cu vechime din Romania. Dar, si asa, cu siguranta exista multi alti oameni care si-ar dori sa citeasca mai mult, dar nu reusesc sa isi gaseasca timpul necesar. La acesti oameni ne dorim sa ajungem cu aceasta campanie”, Monica Gaia, Brand Manager Dilema Veche.

Un roman citeste, in medie, o carte pe an arata un studiu al Comisiei Europene. O cifra ingrijoratoare de la care campania a luat nastere. Pentru ca, daca analizam si mai atent, o carte pe an inseamna, de fapt:

„Intr-un context in care romanii citesc din ce in ce mai putin, si mesajele care li se adreseaza ajung sa fie din ce in ce mai succinte. Și atunci, nu reusesti oare sa le atragi atentia exact printr-o campanie care nu respecta acest trend? Pentru ca da, o imagine face cat o mie de cuvinte. Dar oare cati dintre noi mai citesc macar o mie de cuvinte pe zi? Prin materialele de comunicare, folosind un stil asemanator Dilemei, ne-am propus sa aratam cat de usor este sa citesti mai mult decat media. Și, in acelasi timp, cat de placut”,   Obreja Bogdan, Copywriter, Armada Marketing (Propaganda Group )

Echipa care a dezvoltat campania este formata din:

ARMADA MARKETING

Bogdan Popescu, Bogdan Obreja, Loredana Saru, Felicia Bolboceanu

DILEMA VECHE

Monica Gaia; Sever Voinescu

ARMADA Marketing face parte din grupul Propaganda si ofera servicii full service. Printre clientii Armada se regasesc nume mari precum: Mapei Romania, Idea Bank, Airco Group, Prodvinalco, Alpin 57 Lux,  Wetterbest, Cloud9, Dilema Veche, TelomR, Transilvania Train si multi altii.

DILEMA VECHE este o revista saptamanala de cultura fondata in ianuarie 1993, specializata in numere tematice. Este singura revista post-1989 cu un format original care pune accentul pe eseu, dezbaterea de idei si publicistica literara.  In prezent, revista face parte din trustul Adevarul Holding. Dilema Veche apare saptamanal, joi, si are acoperire nationala.

Mai mult in Conturi, Campanii, Media


PUBLICITATE: