Masura de urgenta Telekom Romania. Oferte pentru companiile afectate de oprirea economiei din cauza epidemiei de coronavirus
Miercuri, 15 Aprilie 2020

 

Ruxandra Voda (stanga), Corporate Communications Director, Telekom Romania.
Ovidiu Ghiman (dreapta), Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom Romania

Credit: Telekom Romania / Live


Compania sprijina work from home: reducere de 100%, timp de o luna, la extraoptiunea de servicii de voce mobila si internet 4G nelimitat pentru toti clientii business care au planuri tarifare limitate; Pentru companiile care se vor porta online pana pe 17 mai 2020, Telekom Romania ofera pachetul Freedom 5, cu conectivitate mobila nelimitata, voce si internet 4G, cu 100% reducere in primele sase luni de la portare.

AdPlayers. info

Masura de urgenta Telekom Romania pentru companiile afectate de oprirea economiei din cauza epidemiei de coronavirus. Incepand din 14 aprilie, compania ofera comunicatii nelimitate, cu o reducere de 100%, tuturor clientilor companii care au planuri tarifare cu trafic inclus, timp de o luna.

Extraoptiunea va putea fi activata din aplicatia de management al contului MyAccount Telekom, in cativa pasi simpli, fara niciun cost suplimentar sau constrangeri contractuale. La expirarea perioadei de valabilitate, extraoptiunea se va dezactiva automat, iar clientii vor reveni la beneficiile initiale. Ulterior, ei vor avea posibilitatea sa aleaga in continuare aceasta extraoptiune, contracost, apeland numarul de telefon 1921 sau direct din aplicatia MyAccount Telekom.

„Acesta este modul nostru de a sprijini mediul de afaceri din Romania, prin masuri concrete, cu aplicabilitate limitata. Vom analiza in continuare modul in care vom putea contribui la supravietuirea industriilor cele mai afectate precum si la revenirea companiilor din tara noastra la nivelul optim de functionare” a declarat Ovidiu Ghiman, Directorul Executiv Comercial Segment Business.

,,Este un angajament de loialitate al Telekom Romania fata de companiile din Romania, fata de antreprenori, manageri si fata de angajatii lor. In acelasi timp, este o promisiune de a tine Romania conectata, de a a sprijini afacerile sa treaca peste aceasta perioada cat mai usor, contribuind astfel la continuitatea activitatii lor”.

,,Ținem Romania conectata”

De la declansarea starii de urgenta in tara noastra, in 16 martie 2020, Telekom Romania a lansat o serie de oferte, instrumente si facilitati prin care sustine activitatea antreprenorilor, a sistemului educational si a institutiilor statului, implicate in gestionarea crizei

Potrivit lui Ovidiu Ghiman, ”Continuitatea Afacerii” este un produs unic pe piata de telecomunicatii din Romania, prin care se poate achizitiona, cu reducere 100%, pentru trei luni, un pachet format din conectivitate mobila nelimitata, voce si internet 4G, solutii de securitate Norton Security Online pentru dispozitive, dar si aplicatii pentru organizarea de audio si videoconferinte de la partenerii strategici, Cisco si Microsoft.

Telekom Romania a extins ofertele comerciale lansate la inceputul anului pentru antreprenorii care se vor porta, atat online, cat si offline, pana pe 17 mai 2020, si care opteaza pentru abonamentul Freedom 5. Astfel, clientii companii vor beneficia de conectivitate mobila nelimitata, voce si internet 4G, cu 100% reducere din costul abonamentului in primele sase luni de la portare. Mai multe detalii despre aceasta oferta regasiti aici.

Pentru continuarea studiilor de la distanta, Telekom ofera un pachet gratuit ce include atat licentele de acces in platforma de management educational Adservio, cat si conectivitate mobila nelimitata 4G. Pana in prezent, peste 300.000 de noi elevi, 18.000 de profesori, din peste 2.000 de scoli, dar si 600.000 de parinti s-au inscris in platforma in ultimele saptamani, a spus Ovidiu Ghiman.

Ovidiu Ghiman: Sustinem antreprenorii sa isi poata continua afacerile de acasa

Totodata, subliniaza Ovidiu Ghiman, in conditiile distantarii sociale, tehnologia este singura modalitate prin care se mentine comunicarea cu colegii, profesorii, membrii familiei sau cu prietenii. De aceea, acum, mai mult decat oricand, angajatorii trebuie sa beneficieze de servicii si solutii care sa faciliteze telemunca si care sa asigure toate premisele pentru desfasurarea activitatii in conditii optime.

Care sunt ingrijorarile antreprenorilor?

Potrivit cercetarilor Telekom, printre ingrijorarile antreprenorilor se numara urmatoarele:

Antreprenorii nu stiu inca la ce sa se astepte. Sunt preocupati de evolutia economiei si le este greu sa estimeze modul si momentul cand isi vor putea relua activitatea, la fel ca inainte;

Afacerile care au probleme se uita proactiv la categoriile de costuri pe care le pot reduce, acestea generand un efect in cascada in intreaga economie;

Antreprenorii se intreaba cum va fi afectata afacerea lor daca partenerii lor, furnizorii lor, clientii lor au probleme. Multi dintre ei realizeaza in acest moment cat de interconectate sunt mecanismele de piata;

Mai mult de 30% dintre companii recunosc ca nu erau pregatite sa isi gestioneze afacerea in noul context si cauta activ solutii pentru a se adapta;

Desi impactul negativ pe disponibilitati de numerar este cel mai mare in cazul companiilor mici, nivelul de stres declarat este cel mai mare in segmentul companiilor medii, avand presiune de la clienti, furnizori si angajati.

Atitudinea generala a antreprenorilor este mai degraba pesimista, cu un plus in cazul companiilor medii, dupa ce majoritatea firmelor a fost obligata de situatie sa-si inchida activitatea, releva un studiu al agentiei de cercetare de marketing ISRA, realizat la solicitarea Telekom Romania, explica Ovidiu Ghiman, Directorul Executiv Comercial Segment Business.

Studiul a fost realizat in perioada 27 martie - 2 aprilie 2020, pe un esantion de firme din sase verticale (servicii, HoReCa, transport, comerti, constructii si alte industrii). Metoda aleasa a fost cea a interviurilor

Firmele care au raspuns chestionarului recunosc ca impactul pandemiei este generalizat si nu doar asupra afacerii lor, in conditiile in care exista o interdependenta intre ei si furnizori.

O parte dintre antreprenori nu isi imaginau ca afacerile lor (transport urban, constructii, montari de geamuri, comert cu mobila) pot continua fara interactiune face-to-face, insa in prezent reusesc sa comunice foarte bine online cu angajatii si sa asigure continuitatea afacerii. Pe de alta parte, cei care au fost nevoiti sa isi suspende activitatea, au de gand sa se reintoarca la afacerea propriu-zisa imediat dupa incheierea starii de urgenta, cei mai multi estimand luna iunie.

Ovidiu Ghiman descrie si situatii in care afacerile s-au reinventat pe termen scurt: “in aceasta perioada dificila, mai multe firme au reusit sa isi continue activitatea prin schimbarea totala a modelului de afaceri: o spalatorie auto preia masinile clientilor de acasa, le spala si le returneaza la adresa clientului; o firma de avocatura ofera consiliere juridica, in locul reprezentarii in instanta; o firma de contabilitate ofera mare parte din timp consiliere pe probleme de somaj tehnic”.

Un alt studiu realizat la solicitarea Telekom Romania, releva ca pentru 63% dintre companii, cea mai mare cauza de stres este reprezentata de criza economica iminenta, potrivit lui Ovidiu Ghiman, Directorul Executiv Comercial Segment Business.

Totodata, impactul financiar si diminuarea nivelului de activitate reprezinta principalele probleme cu care se confrunta companiile: 79% experimenteaza probleme de lichiditate, 74% inregistreaza proiecte sau comenzi anulate, 50% se asteapta la intarzierea platilor de la clienti, in timp ce 43% au declarat ca au dificultati in acoperirea salariilor.

Sondajul online realizat pentru Telekom Romania a fost realizat de catre agentia iSense Solutions pe un esantion reprezentativ national de antreprenori, in perioada 2-3 aprilie.

Sfaturi pentru telemunca

In conditiile actuale, potrivit comunicarii, Telekom Romania este foarte conectata la nevoile clientilor si a observat o dinamica foarte mare in schimbarea modelului de functionare in afaceri, dupa ce 53% dintre companii au apelat la telemunca, potrivit lui Ovidiu Ghiman.

In acest sens, Telekom Romania a pregatit un ghid cu informatii utile destinate antreprenorilor.

”Cand vorbim despre continuarea activitatii profesionale in afara biroului, consider ca sunt trei aspecte importante de luat in calcul: solutiile de conectivitate, pastrarea securitatii datelor si instrumentele digitale care ne pot usura munca. Astfel, angajatii au nevoie de o conexiune securizata la internet in banda larga, asigurand comunicarea cu sistemele companiei, printr-o conexiune de tip VPN. Astfel, veti asigura minimul necesar pentru siguranta datelor companiei. De asemenea este foarte important sa utilizeze instrumente de colaborare, care sa faciliteze colaborarea echipelor, cum ar fi solutii pentru audio/videoconferinta, aplicatii pentru editarea/partajarea documentelor” a declarat Ovidiu Ghiman, Directorul Executiv Comercial Segment Business.

,,Un alt aspect, subestimat de foarte multa lume, este reprezentat de importanta accesoriilor si echipamentelor utilizate. A lucra de acasa inseamna mult mai multe apeluri video. Echipelor le place sa se vada cand colaboreaza, astfel ca va veti dori o camera web buna si casti pentru o experienta confortabila si de calitate”, a conchis executivul Telekom.

Mai mult in Campanii, Business, Work From Home, Coronavirus


PUBLICITATE: