Work From Home cu Phoenix Media. Dio Boaca, GM: Prima oara l-am implementat cu succes acum 3 ani, la niste ninsori gigantice. Am zis ca, decat sa facem 3 ore pina la birou, mai bine stam si lucram de acasa
Joi, 16 Aprilie 2020

 Credit: Phoenix Media

Cum arata o zi de lucru WFH, la Phoenix Media?: ,, Sincer, daca nu aveam Carcaletele acesta pe strada ( Covid-19, n.r) ar fi aratat identic din punct de vedere work - doar ca noua ne place ca acest work sa-l imbinam cu socializarea la birou si cu clientii” Dio Boaca, Fondator si GM al companiei DOOH.

AdPlayers. Iulian Toma

Work From Home cu Phoenix Media. Dio Boaca, fondator si general manager al companiei Digital Out Of Home (DOOH) spune ca echipa pe care o conduce are deja expertiza de 3 ani in lucrul de la distanta in activitatile pe care le deruleaza.

,,Chiar pot spune ca avem ani de zile expertiza de lucru pe chestia asta. Prima oara l-am implementat cu succes acum 3 ani, la niste ninsori gigantice, atunci cand am zis ca, decat sa facem 3 ore pina la birou dus si 3 ore intors, mai bine stam si lucram de acasa. Si 2 sau chiar 3 zile am functionat foarte, foarte ok.” Spune Dio Boaca, fondator si general manager al companiei.

Cum arata o zi de lucru WFH?: ,, Sincer, daca nu aveam Carcaletele acesta pe strada ( Covid-19, n.r) ar fi aratat identic din punct de vedere work - doar ca noua ne place ca acest work sa-l imbinam cu socializarea la birou si cu clientii”

Cum lucreaza de acasa compania care urca in 10 minute o campanie in spatiul outdor digital, cand ,, ai posibilitatea de a cumpara absolut cum iti doresti spatiu media Digital OOH, incepand de la 1 euro la zeci de mii, sau de la un panou pentru ora, la zeci de panouri ,,all day” ” ne dezvaluie, in AdPlayers, numarul 1 in companie, Dio Boaca, Fondator si General Manager, Phoenix Media:

AdPlayers: Cand a aparut implementarea unei modalitati de lucru de la distanta in actualul context de distantare sociala cunoscut in comunitatea de servicii de marketing si comunicare din intreaga lume sub numele, Work From Home" (WFH)?

In cazul nostru, WFH nu este un termen nou. Chiar pot spune ca avem ani de zile expertiza de lucru pe chestia asta. Prima oara l-am implementat cu succes acum 3 ani, la niste ninsori gigantice, atunci cand am zis ca, decat sa facem 3 ore pina la birou dus si 3 ore intors, mai bine stam si lucram de acasa. Si 2 sau chiar 3 zile am functionat foarte, foarte ok.

AdPlayers: In ce constau activitatile care se pot derula WFH, atat intern intre membrii echipei, cat si extern, in relatia cu clientii si serviciile oferite de catre agentie?

Dio Boaca, Phoenix Media: In cazul nostru constau in absolut toate activitatile - vanzari, financiar cat si media (tehnic) . Tu stii foarte bine ca, in cazul nostru vanzarile se fac pe platforma STOC - singurul tool de buying DOOH /OOH, aplicatie pe care toti clienti nostri o gasesc pe situl phoenixmedia.ro

Am investit inca de acum 4 sau 5 ani in softuri interconectate astfel incat si cand eram la birou absolut tot procesul Vanzari -Financiar se face automat prin legatura dintre STOC-CRM-ERP . Raportarile se fac, deasemenea, automat; conturile clientiilor contin absolut toate datele de la contracte, facturi, peste 20 de rapoarte de audienta, anexe si, bineinteles, avem si semnatura electronica, implementata inca de acum doi ani.

In partea Media ( tehnica) - iti imaginezi ca noi, echipa Phoenix Media, controlam absolut tot pe ecranele noastre de la distanta, altfel am fi avut o armata de oameni la tehnic - dar noi functionam cu acelasi om chiar daca in ultiumi 3 ani ne am dublat reteaua.

Controlam tot: hardware, router, camerele de counting ( numararea masinilor si a pietonilor in real time), temperatura, umiditate pina si prizele sunt conectate la un wifi si logic avem back up peste tot. Pot spune cu sigurantga ca ne-am facut temele de ceva vreme, pentru ca noi ne-am dorit simplificarea si optimizarea acestor procese. Inclusiv monitorizarea o avem automata.

Intre membrii echipei - avem instrumente de lucru in digital cum sunt Zoom, discord, skype chiar ce vrem la alegere. Aici, nimeni nu duce lipsa de aplicatii.

AdPlayers: Cum arata o zi de lucru ,,Work from Home”?

Dio Boaca, Phoenix Media: Sincer, daca nu aveam Carcaletele acesta pe strada ( Covid-19, n.r) ar fi aratat identic din punct de vedere work - dar noua ne place ca acest work sa-l imbinam cu socializarea de la birou sau cu clientii. Cu glumele cu rasetele cu farsele, iar astea, iti zic sincer, ne lipsesc tuturor.

AdPlayers: Cum evaluati activitatile derulate WFH, in contextul in care echipele trebuie sa lucreze o perioada doar de la distanta?

Dio Boaca, Phoenix Media: Necesita un timp de 10% mai mare, dar inca nu pot sa mi dau seama daca este de acasa, unde inca nu stim sa ne concentram, sau poate trebuie sa imbunatatim noi procesele.

AdPlayers: Cum au primit si apreciaza clientii derularea activitatilor in relatia cu agentia in context WFH?

Dio Boaca, Phoenix Media: In acest moment in care 90 % din spatiul nostru este umplut cu campanii free pentru cei care ne au cerut o mana de ajutor in aceste momente grele, crede-ma am numai aprecieri. Pe de alta parte clientii stiau ca suntem de departe cea mai avansata companie din industrie si ca vom fi cea mai buna alegere in viitor. O sa zici ca poate suntem lipsiti de modestie, dar este o realitate in momentul in care toata lumea din piata stie ca poti oferi ceea ce, din informatiile pe care le avem pana astazi, nimeni altcineva, cu exceptia Phoenix Media, nu le poate oferi:

- Urcare spot ( jpg) pe ecrane in aprox 2 minute

- Oprire campanie ( fara penalitati) - mai putin de 2 minute :))

- Monitorizare automata- aprox in 5 minute dupa ce iti porneste campania (free)

- Aplicatie dedicata fiecarui client de client service(free)

- Platforma de planning, singura din Romania cu date de audienta atat cantitative cat si calitative - 83 de camere care numara tot ce misca spre panou in real time si peste 65.000 de chestionare pentru demografice ( al doilea studiu dupa recensamant (gratuit pentru pentru clientii Phoenix Media)

- Peste 20 de rapoarte (free)

- Analiza post campanie pentru orice alt target pe care il vizezi in campania ta (free)

- Free Planing tool - in care poti cumpara impresi - gen 1MM de impressi la un cpt foarte mic - similar cumparari de clickuri in digital

- Posibilitatea de a cumpara absolut cum iti doresti spatiu media Digital OOH, incepand de la 1 euro la zeci de mii, sau de la un panou pentru ora, la zeci de panouri ,,all day”.

- Contextual DOOH si multe altele

Repet, cand tu stii ca toate aceste lucruri nu se mai regasesc in oferta nimanui altcuiva din piata, si totul este online pus in practica de ani, iar in momentul in care absolut toata lumea va avea nevoie de o mega flexibilitate pentru ca dupa relaxare pina la vaccin, ipotetic, poate exista (ne)sansa sa ne mai blocam pe 2-3 saptamani de cateva ori, cred ca viitorul apartine celor care lucreaza cu usurinta WFH.

O zi minunata si plina de soare sa avem.

Eu, noi, Phoenix suntem optimisti."

Dio Boaca

Intr-o perioada in care, incepand cu doctorii si personalul de ordine publica pana la lucratorii din magazinele alimentare, farmacii sau din agricultura, oamenii sunt nevoiti sa lucreze pentru insanatosirea societatii, seria de articole AdPlayers ,,Work From Home” isi propune sa promoveze demersul de organizatiilor din marketing si comunicare ce inteleg sa nu opreasca moatoarele si ,,Lucreaza De Acasa”.

Actualul context de distantare sociala este dealtfel si cunoscut in comunitatea de servicii de marketing si comunicare din intreaga lume sub numele ,,Work From Home" (WFH).

Cum lucrati in contextul de distantare sociala intre oameni, ce instrumente utilizeaza echipele, cum arata o zi de lucru in ,,Work From Home”, cum sunt evaluate activitatile sau cum apreciaza clientii si partenerii instrumentele de lucrula distanta, sunt intrebari la care asteptam raspunsuri pe care le veti vedea in AdPlayers in seria de articole cu acelasi nume: ,,Work From Home”.

 Mai mult in Business, Work From Home, OOH, DOOH, AdPlayers Report, Publicitatea OOH


PUBLICITATE: