Rezultatele cautarii dupa : "strategic"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 17 Mai 2017
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
Luni, 27 Martie 2017
5 campanii de digital si peste 25 de milioane de unici. Angelini Pharmaceuticals continua pentru al treilea an cu Infinit Solutions Agency, dupa ce agentia fondata de Alex Cernatescu si Andrei Cernatescu a batut palma pentru prima data in 2015 pe Tantum Verde.
Marketing CME, la Antena Group. Fosta CME Catinca Marinescu numita Head of Marketing & Communication
Joi, 23 Februarie 2017
Tot din martie, Claudia Ion, cea care a ocupat pana in prezent functia de Director Comercial al tuturor statiilor tv din portofoliul Intact a fost numita Channel Manager Antena 1.
Joi, 26 Ianuarie 2017
Realizata cu sprijinul 4Ideas Digital Agency, campania #RezolutiiHappy se desfasoara in perioada ianuarie - februarie 2017 si include componente de digital, direct marketing, ATL, print si radio
Valoarea colesterolului LDL si riscul bolilor cardio. Infinit si CardioPrevent pentru ,Stiu cat am''
Vineri, 20 Ianuarie 2017
„Am ales sa investim resurse in campanii de informare a populatiei si de constientizare cu privire la pericolele nivelului crescut de colesterol LDL (asa-zisul „colesterol rau”) indemnand la masurarea valorii colesterolului LDL si la accesarea sfatului medical specializat”.
Joi, 01 Decembrie 2016
Agentie: Infinit Agency. Produs: VW mai vechi de 5 ani, Client: Porsche Romania. 70.000 de interactiuni, 37 mln. afisari, 7.5 mln. unici, 2 mln. in teasing, in campania „Volkswagen Direct Express”
Luni, 21 Noiembrie 2016
Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
Miercuri, 09 Noiembrie 2016
Doar 1 din 4 din companii profitabile au sustinut sectorul non-profit folosind „facilitatea fiscala 20%”, au aratat Fundatia HOSPICE Casa Sperantei, EY Romania si Asociatia pentru Relatii Comunitare in cadrul conferintei organizate astazi, 9 noiembrie, pe baza unor cifre oferite in exclusivitate de...
Joi, 03 Noiembrie 2016
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul...
Vineri, 07 Octombrie 2016
Campania AQUA Carpatica a oferit intrumentul de masurare al apei pe care o bem, fie ca este cea imbuteliata, fie cea de la robinet sau din fantani. Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au inregistrat peste 2514 de teste.
Miercuri, 05 Octombrie 2016
The Advertising Hall of Achievement (AHOA) este cea mai importanta distinctie pentru realizari deosebite in industria de publicitate americana pentru liderii din generatia de 40 de ani sau mai tineri.
Luni, 11 Iulie 2016
Infiintat in 1937 in Milano-Italia si avand o cifra de afaceri de 2.5 mld. Euro,
Marti, 21 Iunie 2016
Alex Cernatescu vorbeste in premiera in adplayers despre motivatia expansiunii in afara granitelor tarii a afacerii de marketing si comunicare fondata in Romania acum 9 ani. Prima tinta: Olanda. Tinta extinsa: 2-3 birouri in regiunea Benelux, urmand in viitor grupul sa se gandeasca la si la alte piete.
Luni, 11 Aprilie 2016
Lider in solutii de medicina integrativa pentru un stil de viata sanatos, compania Secom anunta numirea lui Razvan Robescu in postura de Marketing&Communication Director si a Cristinei David pe pozitia de Trade Marketing Manager.
Vineri, 29 Ianuarie 2016
Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
Miercuri, 09 Decembrie 2015
Joi, 26 Noiembrie 2015
“Am citit o idee frumoasa despre rolul ritualului: acela de a fixa spirala timpului, repetand in acelasi moment, aceleasi actiuni, creezi o legatura in timp si ajuti spirala sa nu se imprastie. Cam asta ne propunem si noi, preluand traditia, sa facem putina ordine in timpuri”, spune Crenguta Rosu, fondatoarea DC, despre evenimentul...
Miercuri, 11 Noiembrie 2015
Marilena Barliga preia coordonarea departamentelor de marketing si dezvoltare produse, din cadrul Provident
Joi, 11 Iunie 2015
Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)
Joi, 16 Aprilie 2015
“Crearea experientelor personalizate ce vin in intampinarea consumatorului vor deveni esentiale pentru brandurile care urmaresc obtinerea unor rezultate remarcabile, pe termen lung” spune Linda Tan, Strategic Insights Director ZenithOptimedia, comentand raportul Top 10 Emerging Trends ale retelei de media
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: