URSUS Retro cu Brand New. Agentia dezvolta ambalajele noului sortiment cu trasaturi retro.
Luni, 07 Mai 2018
 

Brand New dezvolta ambalajele de URSUS Retro

“Provocarea lansata agentiei a fost aceea de a crea un ambalaj cu trasaturi retro, care sa aminteasca de anii ‘90, dar in acelasi timp sa fie potrivit pentru zilele noastre si atragator pentru target. Ne-am dorit sa reinterpretam elementele vechi intr-un mod nou, ca si cum am relansa un ambalaj vechi de Ursus astazi” afirma Anca Calugaritoiu, Brand Manager URSUS.

adplayers. Info

Ursus Breweries isi extinde portofoliul prin lansarea unui nou sortiment de bere - URSUS Retro. Lansata ca un tribut adus distractiei legendare a anilor ‘90, noua bere blonda nepasteurizata trimite consumatorii in atmosfera din perioada efervescentei noilor inceputuri. 

Noua bere URSUS Retro isi propune sa reinvie momentele in care oamenii se distrau si se intalneau fata-n fata, atunci cand un chef la camin era mai presus de navigatul pe internet sau de televiziunea HD de acum. Denumirea de URSUS Retro a fost prezenta inca de la inceputul briefului cu clientul, sarcina agentiei fiind sa gaseasca o modalitate de a transmite prin eticheta mesajul acestei noi variante de URSUS.

“Provocarea lansata agentiei a fost aceea de a crea un ambalaj cu trasaturi retro, care sa aminteasca de anii ‘90, dar in acelasi timp sa fie potrivit pentru zilele noastre si atragator pentru target. Ne-am dorit sa reinterpretam elementele vechi intr-un mod nou, ca si cum am relansa un ambalaj vechi de Ursus astazi” afirma Anca Calugaritoiu, Brand Manager URSUS.

”In urma trecerii in revista a diverselor surse de inspiratie si repere vizuale provenite din perioada postdecembrista si dorindu-ne un layout cat mai simplu si curat, am selectat paleta de culori, texturi si fonturi”, declara Vlad Bojan, Senior Graphic Designer Brand New.

Pozitia maiestuoasa a ursului si reprezentarea lui in plan intreg, preluat din vizualurile actuale ale URSUS, dar unde il regasim in plan secundar, dublata de razele soarelui s-a potrivit perfect cu stilul grafic folosit in perioada respectiva.

“In privinta identitatii de brand, am mizat pentru recognoscibilitate numai pe culoarea rosie, semnatura cromatica a URSUS, avand sustinerea echipei clientului ca toate elementele componente sa fie organice si parte din acelasi univers vizual, incluzand aici si wordmark-ul URSUS” – declara Madalina Oanta, Branding Director, Brand New.

Patina de vechi, retro, a fost redata prin imitarea in executie a procedeelor mai vechi de tipar si a imperfectiunilor caracteristice acestora.

Forma si culoarea sticlei alese de echipa interna URSUS, intregesc conceptul, ducand si ele cu gandul la perioada anilor ’90. Cine nu isi aduce aminte de sticlele maronii care se vand si acum online ca suveniruri pentru nostalgici?

Și pentru ca distractia legendara sa revina in forta, noul sortiment este disponibil incepand din martie 2018 in lanturile de comert modern si traditional din toata tara, in mai multe variante de ambalaj: sticla returnabila de 500 ml, sticla nereturnabila de 500 ml, doza de 500 ml, pachet de 6 doze si draft.

Echipa client Ursus Breweries:

Victor Teiosanu, Premium Brands Director

Anca Calugaritoiu, Brand Manager

Echipa agentie Brand New:

Madalina Rapeanu – Strategic Planner

Vlad Bojan – Senior Graphic Designer

Madalina Oanta – Branding Director

Raluca Deaconu – Branding Account Manager

Mai mult in Conturi, Packaging & Design,


PUBLICITATE: