Raluca Gonzalez, Head of Planning la Centrade | Cheil Romania, ii urmeaza lui Radu Florescu si Monei Opran in juriul EACA EURO Effies
Joi, 14 Iunie 2018
 
Credit: Centrade I Cheil Romania

Centrade | Cheil este un veteran al etapelor de jurizare, fiind reprezentata in juriu de catre Mona Opran, COO Centrade | Cheil si de Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil.

adplayers.info

Ralucai Gonzalez, Head of Planning Centrade | Cheil Romania a fost aleasa in juriul EACA EURO Effies 2018 - runda 1, care selecteaza in perioada 4 – 15 iunie finalistii din acest an al unuia dintre cele mai prestigioase festivaluri europene de publicitate. 

Euro Effies este o competitie anuala ce recompenseaza cele mai eficiente campanii multinationale de comunicare comerciala, validand astfel eficienta industriei de publicitate si parteneriatul client – agentie. Centrade | Cheil este un veteran al etapelor de jurizare, fiind reprezentata in juriu de catre Mona Opran, COO Centrade | Cheil si de Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil.

Premiile Euro Effies sunt organizate de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare (EACA) cu sprijinul WARC, The European Publishers’ Council, Google, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics.

„Este o onoare pentru mine sa continui traditia agentiei si sa ma alatur unor profesionisti extraordinari din industria europeana de publicitate pentru aceasta provocare”, spune Raluca. „Știu ca nu va fi un proces usor, intrucat calitatea campaniilor inscrise sporeste de la an la an. In acelasi timp, ma astept ca aceasta experienta sa reprezinte un exercitiu valoros de invatare si de consolidare a propriei experiente profesionale”.

Cei 20 de jurati din runda 1 evalueaza campaniile inscrise la festival pe baza unor criterii de calitate, selectand finalistii pentru a doua (si ultima) runda de jurizare.

„Jurizarea la Euro Effie este diferita, pentru ca nu se cunosc (toate) campaniile si atunci se elimina foarte mult din subiectivism. Este important firul magic si modul in care acesta leaga cele 4 patru categorii definitorii pentru calitatea unei campanii de comunicare - Context & Challenge, Insight & Strategic Idea, Creative Work - Bringing the Idea to Life si Effectiveness (Results); cel mai important insa este modul in care se demonstreaza rezultatele”, subliniaza Mona Opran, fost jurat atat in runda 1 (in 2015 si 2016), cat si in runda 2 (la editiile din 2014 si 2017).

„Profesionalismul si experienta juratilor trebuie, prin urmare, sa se ridice la inaltimea provocarii, ceea ce ne face cu atat mai onorati de participarea Ralucai la editia din acest an. Ca agentie, suntem in permanenta preocupati sa dezvoltam campanii cu adevarat valoroase pentru clientii nostri, care sa genereze beneficii reale de business. De aceea, participarea la acest festival, ce premiaza performanta reala in publicitate, este extrem de importanta pentru noi”.

Raluca Gonzalez are o experienta de peste 17 ani in dezvoltarea, implementarea si masurarea initiativelor strategice si de planificare de business pentru clienti din industrii diverse, precum industria financiara (Raiffeisen Bank, Credit Agricole), produse electronice (Samsung), asigurari (Metropolitan Life), petrol & gaze (TRG Group Rompetrol), retail (Rewe Group, Carrefour), industria producatoare de alimente si bauturi (European Drinks, European Food), non-food (Pampers, Pantene), industria farmaceutica (Astrazeneca, GSK) si auto (Toyota). Principala sa responsabilitate este sa ajute clientii sa identifice oportunitati de business sau riscuri, pe baza unor analize, date si tendinte, si sa dezvolte proiecte ce transforma datele existente in strategii eficiente.

Premiile Euro Effies sunt organizate de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare (EACA) cu sprijinul WARC, The European Publishers’ Council, Google, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics.

Mai mult in Festival, Eveniment, PR


PUBLICITATE: