87% dintre oameni vor o asigurare care sa le faca viata mai usoara. Metropolitan Life lanseaza #SunaUnPrieten, de MRM Worldwide Romania
Joi, 23 August 2018
 

Credit: Metropolitan Life / MRM Worldwide Romania

Potrivit autorilor, campania a fost creata pentru promovarea asigurarii de viata Asa cum vrei tu – o solutie simpla, flexibila si transparenta - prin care consumatorii pot avea mai mult control asupra momentelor imprevizibile pentru a se bucura mai mult de viata alaturi de cei dragi.

adplayers. info

Metropolitan Life lanseaza #SunaUnPrieten, o campanie despre modul in care romanii se raporteaza la situatiile neprevazute, care adesea ii fac sa se simta lipsiti de control, anunta reprezentantii de relatii publice ai comunicarii.

Potrivit informarii, campania a fost creata pentru promovarea asigurarii de viata "Asa cum vrei tu" – o solutie simpla, flexibila si transparenta - prin care consumatorii pot avea mai mult control asupra momentelor imprevizibile pentru a se bucura mai mult de viata alaturi de cei dragi.

Potrivit studiilor recente citate de Metropolitan Life*, 87% dintre respondenti au declarat ca isi doresc o asigurare care sa le faca viata mai usoara. Cu toate acestea, multi romani recunosc faptul ca evita sa se gandeasca la evenimentele negative care ar putea avea loc sau sa se pregateasca pentru eventualitatea acestora si nu inteleg intotdeauna valoarea pe care o aduce asigurarea.

Campania prezinta un experiment social inedit, pentru a confirma un obicei adanc inradacinat - acela ca cei dragi fac orice pentru noi - pentru a genera o conversatie despre nevoia de protectie si modul in care asigurarea de viata poate contribui la un control sporit asupra evenimentelor neasteptate ale vietii.



"83% din consumatori considera ca asigurarea de viata este un act de responsabilitate fata de familia lor" Lelia Mancas (foto), Director de Marketing si Comunicare Metropolitan Life Romania. 

"Am pornit de la o realitate culturala profunda, pentru a-i face pe oameni sa constientizeze nevoia de protectie si pentru a schimba perceptiile existente despre asigurarea de viata. Cercetarile noastre au aratat ca oamenii doresc o asigurare simpla, flexibila si transparenta, care sa-i protejeze pe ei si familiile lor, pe masura ce pasesc prin viata pe un drum plin de  provocari si schimbari. Știm ca 83% din consumatori considera ca asigurarea de viata este un act de responsabilitate fata de familia lor (studiu 2017) si dorim sa ii ajutam sa devina mai constienti de optiunile existente.", a declarat Lelia Mancas, Director de Marketing si Comunicare Metropolitan Life Romania 

Solutia Metropolitan Life a fost conceputa pentru a le permite oamenilor sa preia controlul asupra situatiilor imprevizibile ale vietii, astfel incat sa se poata concentra pe ceea ce conteaza cel mai mult. Asigurarea Asa cum vrei tu este un produs simplu, flexibil si transparent, atribute care au fost confirmate in cercetarile recente, potrivit carora 84% dintre respondenti iau in considerare aceasta solutie pentru nevoile lor.

"Brief-ul a fost, cu siguranta, o provocare complexa, dar ofertanta din punct de vedere creativ. Cum poti aduce in discutiile cu cei din jur subiecte la care acestia refuza sa se gandeasca? Solutia a venit in momentul in care ne gandeam la insight-ul cultural foarte puternic: faptul ca romanii apeleaza la familie sau prieteni atunci cand au nevoie de ajutor” spune Simona Suman, Creative Director MRM/McCann Romania.

„Am constatat ca lipsa de control pe care o simtim in aceste situatii ne creeaza adesea o senzatie de disconfort. Astfel, executia s-a conturat in mod firesc si suntem convinsi ca aceasta campanie ii va face pe oameni sa se gandeasca serios la nevoia lor pentru o asigurare de viata. Multumim clientului nostru Metropolitan Life, care a dorit o campanie curajoasa si care a avut incredere sa o si faca sa se intample impreuna cu noi.”, a mai spus directorarea de creatie de la MRM/McCann Romania.

 

Media & Canale

Campania se va desfasura predominant online cu executii dedicate mediului digital, prin intermediul canalelor principale folosite de publicul tinta: Google, Social Media, PR, Website, precum si prin intermediul consultantilor Metropolitan Life.

Consumatorii vor putea viziona si distribui experimentul social, vor descoperi testimonialele celor implicati in experiment, vor putea afla despre beneficiile asigurarii Asa cum vrei tu si cere o oferta pentru acest produs, prin platforma dedicata www.metropolitanlife.ro/campanie/sunaunprieten, disponibila in noul website al companiei.

Metropolitan Life a lansat recent noul website al companiei, cu scopul de a fi in contact cu clientii intr-un mod cat mai simplu si relevant. Noul website este optimizat pentru dispozitivele mobile si motoarele de cautare si sprijina realizarea unei tranzitii firesti la serviciile din portofoliul companiei.

Conceptul campaniei #SunaUnPrieten apartine MRM Worldwide Romania, care gestioneaza strategia, creatia, achizitia media si executiile pentru canalele de comunicare ale campaniei, iar amplificarea comunicarii prin PR (parteneri media si reprezentanti ai blogosferei) este realizata de catre McCann PR Romania.

Casting Metropolitan Life 

Metropolitan Life: "Suna un Prieten""

Credite complete:

Metropolitan Life

Alexandra Crivat (Integrated Marketing Manager)

Lelia Mancas (Head of Marketing & Communication)

Cristina Draghici (Senior PR & Communication)

Bianca Sirboiu (Senior Customer Experience)

 

MRM Worldwide Romania:

Ionela Buta (Deputy CEO)

Simona Suman (Creative Director)

Denisa Armasu (Senior Copywriter)

Razvan Banica (Art Director)

Ștefan Georgescu (Strategic Planner)

Raluca Berceanu (Group Account Director)

Ana-Maria Dumitrescu (Senior Account Manager)

Catalina Popescu (Account Executive)

McCann PR:

Ruxandra Vasilescu (Business Director)

Silvia Parpala (Account Manager)

Oana Calin (Senior Account Executive)

Metropolitan Life este parte a MetLife, Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurari de viata din lume, si filiala a companiei irlandeze Metlife Europe d.a.c.. Infiintata in 1868, MetLife ofera, la nivel global, asigurari de viata, planuri de pensii, beneficii pentru angajati si servicii de administrare a activelor. Cu aproximativ 100 de milioane de clienti, MetLife are operatiuni deschise in aproape 50 de tari si detine pozitii de conducere in piete din Japonia, America Latina, Asia, Europa si Orientul Mijlociu. In Romania, Metropolitan Life are peste 19 ani de activitate pe piata de asigurari de viata. Doua milioane de clienti beneficiaza de asigurari de viata si pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local.

*Surse studii:

•            Studiu calitativ si cantitativ realizat de Metropolitan Life, august 2017, esantion reprezentativ: 1300 participanti, reprezentare nationala.

•            Studiu calitativ realizat de Metropolitan Life, iunie 2018, esantion reprezentativ cu varste cuprinse intre 30-50 de ani, cu studii medii si superioare, venituri de peste 2.400 lei.

•            Studiu cantitativ realizat de Metropolitan Life, septembrie 2017, esantion reprezentativ: 800 respondenti, reprezentare nationala.

Mai mult in Campanii, Conturi, PR,


PUBLICITATE: