Peste 800 de participanti din peste 20 de tari in Capitala Romaniei la Conferinta Globala IAA "Creativity 4 Better". Bilete de la 345 EUR + TVA
Miercuri, 26 Septembrie 2018
Desi mai putin accesibil studentilor sau juniorilor care vor urmari cel mai probabil invitatii pe canalele pe care acestia vor iesi public, costul biletului la eveniment este pe masura desfasurarii de forte. Bilete isi pastreaza costul de late bird si incep de la 345 eur +TVA pentru membrii IAA si ajung la 425 eur +TVA pentru non-membrii.

adplayers. Iulian Toma

Au mai ramas doar cateva zile pana la Conferinta Globala IAA „Creativity 4 Better”, eveniment al carui continut acopera patru importante sfere ale creativitatii –tehnologia, comunicarea, sustenabilitatea si educatia.

Contactati de catre adplayers, organizatorii evenimentului au afirmat ca evenimentul Creativity4Better reprezinta unul dintre demersurile realizate de IAA Romania menite sa transforme Bucurestiul intr-un Hub Global Creativ.

„Asteptam in public cat mai multi oameni din industriile creative, dar si din cele adiacente unde creativitatea poate contribui pentru a schimba lumea” a afirmat pentru adplayers Andreea Burlacu, responsabilul de comunicare al proiectului.

„Fie ca sunt din tehnologie, educatie, comunicare, business, sustenabilitate sau arte, sunt invitati alaturi de noi toti aceia care isi doresc sa transpuna creativitatea din viata de zi cu zi in mediul de lucru si invers pentru a produce schimbari durabile. Asteptam atat CEOs, marketing directori, profesionisti in comunicare si marketing, cat si studenti, reprezentanti ai mediului academic si tineri la inceput de drum in industrii creative.

Peste 800 de participanti din 20 de tari.

Teatrul National de la Bucuresti va fi pentru cateva zile Capitala creativitatii in comunicare la care sunt asteptati sute de oameni din zeci de tari.

„Pentru ca vorbim despre un spatiu atat de generos precum este cel al Teatrului National, potrivit estimarilor noastre vor fi peste 800 de participanti la aceasta conferinta, din peste 20 de tari, o parte dintre ei chiar strabat jumatate de lume pentru a ajunge la inceput de octombrie in Bucuresti” spune oficialul de comunicare al Creativity4Better care se desfasoara intre 2 si 4 octombrie la Bucuresti.

Intrebati la cat se ridica bugetul evenimentului si cat este acoperit din vanzarea de bilete si cat din parteneriate si sponsorizari, organizatorii nu au deconspirat valoarea investitiilor in eveniment, precizand ca  valoarea reala este dificil de aproximat avand in vedere numarul mare de parteneri ai proiectului.

„Creativitatea ca forta motrice a schimbarii se potriveste perfect cu aspiratile industriei in care activam si cu intentiile de a transmite forta creativa a tarii noastre. In acest sens, implicarea intregii industrii de marketing si comunicare de pe plan autohton este dificil de contorizat” au precizta organizatorii.

„Sunt foarte multi stakeholderi implicati, avem peste 40 de parteneri, sponsori si media care ne-au ajutat sa realizam si cea de-a doua editie a conferintei #Creativity4Better. Fie ca vorbim despre servicii, expertiza, spatiu media ori bugete de sponsorizari, toate sunt importante si dificil de estimat, poate chiar irelevant avand in vedere rezultatele: cresterea standardelor in industrie”.

Bilete de la 345 eur + TVA

Desi mai putin accesibil studentilor sau juniorilor care vor urmari cel mai probabil invitatii pe canalele pe care acestia vor iesi public, costul biletului la eveniment este pe masura desfasurarii de forte. 

Bilete isi pastreaza costul de late bird si incep de la 345 eur +TVA pentru membrii IAA si ajung la 425 eur +TVA pentru non-membrii. Puteti afla mai multe si cumpara biletele de aici: http://www.creativity4better.com/tickets/

Desi nu au oferit o cifra cu numarul de locuri disponibile pana la ora publicarii articolului, organizatorii au afirmat pentru adplayers ca acestea se epuizeaza intr-un ritm alert.

„Locurile se duc cu repeziciune, avand in vedere suita de speakeri pe care o avem” spune Andreea Burlacu. „Sunt peste 20 de speakeri romani si internationali, top management, din toate domeniile in care creativitatea isi face simtita prezenta: de la agentii de retea la creativi independenti, de la programatori la creatori de experiente de brand si personalitati care nu mai au nevoie de nici o descriere, asa cum e Robin Wright.”

Gala Dinner va avea loc pe 2 octombrie, seara, si e ocazia perfecta de networking cu manageri si CEOs de top, intr-un spatiu select. Biletele pentru Gala Dinner se pot achizitiona si separat.

Asadar daca vreti sa mai prindeti un loc e timpul sa actionati, pana la marele eveniment mai sunt doar cateva zile. Biletele pot fi achizitionate si de pe site-ul Conferintei „Creativity 4 Better”: www.creativity4better.com .

Vorbitorii de la Conferinta Globala IAA „Creativity 4 Better”

Cativa dintre vorbitorii cei care ne vor aduce inspiratie din diferite zone de business, de la directori de companii la directori de creatie, la tineri antreprenori si influenceri cu impact in comunitatile lor, oameni de media, programatori si leaderi :

Tal-Ben Shahar, profesorul de fericire, care a tinut unul dintre cele mai populare cursuri din istoria Harvard, sau Marian Goodell, fondatoare si CEO Burning Man, poate cel mai cunoscut festival de pe mapamond, un adevarat oras in desertul Nevada.

Robbie Douek, presedinte al RFRSH Entertainment, care va introduce participantii in lumea gamingului si va vorbi despre modul in care ea se intrepatrunde tot mai mult cu cea a brandingului, advertisingului si marketingului experiential.

Antje Hundhausen, Vice Presedinte Experiente de Brand Deutsche Telekom, va aduce in prim plan tehnologia care transforma industria fashionului. Dr. Tony Fernandes, unul dintre cei mai de succes antreprenori din Asia, va aduce inspiratie din antreprenoriat: cum e sa fondezi prima linie de zbor low-cost din regiune.

Fredrik Borestrom, Agency Development Partner LinkedIn, va aduce insighturi din reteaua de socializare dedicata businessului si joburilor. Tim Kobe, fondator si CEO al EightInc, o companie de design strategic care dezvolta experiente de brand offline, uneori numita si „cel mai bine pastrat secret al Apple”

Eva si Marta Yarza, doua tinere din Spania vor vorbi despre antreprenoriat dupa terminarea facultatii si cum si-au deschis un studio de design in cel mai competitiv oras din lume: Londra si au obtinut un premiu ravnit de multi: creionul D&AD Awards.

Michael Gunton, directorul de creatie al BCC Natural History, va veni cu povesti despre lucrul cu Sir David Attenborough, despre cele peste 200 de productii pe care le-a realizat, si despre ultima dintre ele, Planet Earth II, vizionata de mai mult de jumatate din populatia din UK.

Scott Goodson, fondator si CEO Strawberry Frog, o agentie digitala multipremiata de la NY, care creeaza adevarate miscari culturale in comunitatile de brand (si nu numai). Christina Keller, leader in agentia interna de creatie a Facebook si Instagram, despre suportul pe care il ofera reteaua agentiilor si clientilor pentru a implementa cele mai bune produse mobile-first

Sebastian Dobrincu, un foarte tanar antreprenor roman, va vorbi despre cealalta parte a monedei: masurarea eficientei campaniilor de Instagram. Sheree Atcheson este o alta prezenta din zona tech & IT care va incanta participantii la Conferinta Globala. Ea a dezvoltat asociatia Women Who Code in UK, pentru a lupta impotriva discriminarii de gen in aceasta industrie.

Jaime Mandelbaum este Chief Creative Officer Young & Rubicam si unul dintre cei mai premiati creativi la nivel global. Cele mai mari branduri din lume i-au trecut prin mana! Tom Szaky este un alt antreprenor mai putin conventional: compania lui, TerraCycle, se ocupa de strangerea si reciclarea deseurilor complexe si ne va inspira pentru o viata mai sanatoasa si mai constienta

Nao Tokui va aduce inspiratia din muzica, programare si AI. Japonezul Nao foloseste tehnologiile moderne pentru a oferi spectacole muzicale multimediale si ne va surprinde cu o astfel de demonstratie si pe 2-3 Octombrie.

Oobah Butler, cel mai recent confirmat vorbitor, este un tanar freelancer britanic care surprinde internetul cu sfaturi despre cum sa intri gratis la cinema sau cum sa iti transformi locuinta modesta in restaurantul #1 din Londra.

Vorbitorii sunt practicieni si activitatea lor de zi cu zi este cea care inspira cu adevarat. Fie ca vorbim de CEOs de renume mondial sau de tineri care au reusit sa isi dezvolte un business deosebit intr-un climat foarte competitiv, toti ne vor aduce povesti reale, din activitatea lor curenta.

Mai mult in Eveniment, Conferinte, IAA


PUBLICITATE: