Rezultatele cautarii dupa : "spun"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 19 Ianuarie 2007
Agentia de consultanta Selenis anunta ca, lansat în urma cu 9 luni, programul de comunicare gazduieste 42 de studii de caz si profilurile a 23 de mari companii implicate în proiecte de responsabilitate sociala
Joi, 18 Ianuarie 2007
Agentia de media Initiative a câstigat contul BMW, inclusiv Mini, pentru operatiunile de media strategy, planning & buying derulate în Europa de Est, contractul fiind valabil pentru cinci tari: Cehia, Slovenia, Slovacia de la 1 februarie, România si Bulgaria începând cu 1 iulie
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Eveniment planificat sa aiba loc timp de 2 zile, la sfârsitul lunii septembrie si estimat la o participare de peste 700 de invitati din Europa, congresul IAA Europe a ales România ca loc de desfasurare pentru, probabil, cea mai importanta reuniune a industriei de marketing si comunicare de la Bucuresti, în ultimii 17 ani
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Chiar daca parerile sunt împartite referitor la calculul numarului de vizitatori din România, Vlad Stan de la Vodanet spune ca recordul de peste 3.2 milioane de vizitatori înregistrat de site-urile companiei în luna decembrie reprezinta , indiferent de metoda, valori apropiate pe lânga procentul de aproximativ 45% din totalul audientei online din România de 7 milioane de vizitatori,...
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Pe lânga Sonia Vlad si Mihaela Giurca, doua noi pozitii de Account Manager la Propaganda, noutatile de la Client Service-ul agentiei sunt Maria Buzea - Senior Account Executive si Elena Stefan - Account Executive
Luni, 15 Ianuarie 2007
"Urmarim înfiintarea Brand Management Ungaria(la Budapesta) si Cehia( la Praga)", mai spune Laurentiu Jinga (foto), Director General al companiei de indoor, care estimeaza în anul 2007 pentru compania din România o cifra de afaceri de 1 mil. Euro, în crestere cu 35% fata de anul trecut
Luni, 15 Ianuarie 2007
Responsabilii marcii considera Romania ca fiind tara cu cel mai mare potential din regiune si anticipeaza ca anul acesta vânzarile vor ajunge la 1,250 unitati si o cota de piata de 1,2 - 1,4 % fata de cele 376 de unitati comercializate în 2006 care au reprezentat 0,3 % din piata
Joi, 11 Ianuarie 2007
International Advertising Association (IAA) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania - UAPR ( RAAA ) îi invita pe cei interesati la primul seminar al editiei din acest an EFFIE România, intitulat "How to Win an EFFIE", ce va avea loc vineri, 19 ianuarie
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Noua campanie de imagine semnata de Sister pentru Bucegi a debutat la 1 ianuarie 2007, odata cu intrarea României în UE, comunicarea fiind desfasurata de MediaCom pe 6 statii tv: Antena 1, TVR 1 si TVR 2, ProTV, Prima Tv si TV Sport
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Monica Popescu (foto) este promovata Client Service Director, iar Alin Tamasan a fost numit Senior Designer la compania romaneasca dedicata consultantei în strategie si design de brand
Vineri, 05 Ianuarie 2007
Campania "Iarna asta îti platim caldura" semnata de Brands&Bears reprezinta prima colaborare dintre agentia de publicitate si Evenimentul Zilei, iar directoarea de creatie spune ca autorii promotiei si-au dorit ceva care "sa iasa un pic din tipare"
Joi, 04 Ianuarie 2007
Am strâns cei mai buni DJ si cei mai tari petrecareti pentru cel mai cool Revelion organizat vreodata în Romania, a spus Dana Iordache - Senior Brand Manager PepsiCo, vorbind despre Revelionul organizat în Trenul Pepsi Express, alaturi de ProFM
Vineri, 22 Decembrie 2006
Michael Schroeder, Director General al trustului german spune ca "Burda Romania a devenit o data cu aceasta preluare (Autoshow ), cel mai important editor pe piata publicatiilor auto din Romania, având în portofoliu 2 reviste premium" (Autoshow si Quattroruote n.r.)
Vineri, 22 Decembrie 2006
Psychologies a fost relansata în 1998 în Franta si, potrivit Edipresse, s-a bucurat de un enorm succes în ultimi 10 ani, cu un tiraj de peste 350 000 de exemplare si locul 2 în topul publicatiilor lunare din punct de vedere al veniturilor din publicitate, revista având de curând editii în Spania , Italia, Marea Britanie, Rusia si China
Joi, 21 Decembrie 2006
Sub sloganul "Exclusiv pentru masini", noua campanie pentru polita RCA BT ASIGURARI este semnata de Vitrina Advertising si se va derula la nivel national pâna la sfârsitul lunii ianuarie 2007, pe posturi nationale si retele locale de televiziune, canale online si print
Joi, 21 Decembrie 2006
Compania mama a Grey Worldwide si parte a WPP, Grey Global Group a anuntat numirea lui James R. Heekin III în functia de Presedinte si CEO începând cu 1 ianuarie 2007, iar Joe Celia au fost avansati VicePresedinti însarcinati, la nivel global, cu comunicarea integrata, respectiv creativitatea
Marti, 19 Decembrie 2006
Renuntarea la modificarea Legii Audiovizualului, în sensul maririi numarului de membri, demonstreaza victoria principiilor si a argumentelor legale în fata unor interese politice conjuncturale se arata într-un comunicat al CNA, semnat de Ralu Filip
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am îndreptat catre o oportunitate de a schimba, în primul rând, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu îl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
Luni, 18 Decembrie 2006
"Factor estimeaza pentru 2006 o cifra de afaceri de 1.200.000 EUR" a declarat, pentru AdPlayers, Tino Furtuna General Manager al casei de productie si post productie publicitara, în crestere de la 725.000 EUR cât înregistra anul trecut, potrivit sefului companiei
Vineri, 15 Decembrie 2006
GMP Advertising a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata "Invazia prosoapelor Coccolino", ce contine un spot TV de 30 sec si activitati instore, spotul fiind difuzat de principalele canale de televiziune
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: