Initiative a cāstigat BMW Europa de Est
Joi, 18 Ianuarie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Agentia de media Initiative a cāstigat contul BMW, inclusiv Mini, pentru operatiunile de media strategy, planning & buying derulate īn Europa de Est, īn urma unei licitatii complexe organizate de MediaStar, companie globala de media audit, anunta oficialii de comunicare ai biroului Initiative de la Bucuresti.

Potrivit reprezentantilor agentiei din Romānia, Initiative Viena va gestiona activitatile de comunicare pentru cele cinci tari est-europene īn parteneriat cu echipa BMW din Munchen. Initiative Viena va fi responsabila de coordonarea internationala a contului, contractul fiind valabil pentru cinci tari din Europa de Est: Cehia, Slovenia, Slovacia de la 1 februarie, Romānia si Bulgaria īncepānd cu 1 iulie.

BMW, spune compania, īsi centralizeaza īn felul acesta activitatile de marketing & comunicare pentru Europa de Est, o piata cu un potential mare de extindere pentru producatorul german. Centralizarea structurii manageriale si operatione BMW pentru īntreaga Europa Centrala si de Est s-a realizat īncepānd cu iunie 2006.

Reprezentantii agentiei de media spun ca Initiative a oferit companiei BMW o strategie de comunicare care reflecta noua structura BMW CEE, prin care compania īsi propune sa aprofundeze specificul fiecarei piete locale, pastrānd perspectiva de comunicare integrata, centralizata.

“Prin reprezentantele BMW si prin strategia de media realizata de Initiative la nivel national, vom asigura prezenta brandului īn fiecare dintre aceste tari fara a neglija strategia regionala”, a spus  Sabine Kronschnabl, General Manager Marketing, BMW Eastern Europe. „Īn acest mod, comunicarea Initiative va reflecta structura companiei si va sustine eforturile noastre legate de prezenta pe fiecare piata si de eficienta rezultatelor.”

Xavier Renaud, Director la Initiative Viena a declarat: “Suntem īncāntati de īncrederea pe care BMW ne-a acordat-o. Este o mare provocare atāt pentru Initiative Viena īn calitatea sa de agentie coordonatoare a acestui cont, cāt si pentru filialele Initiative din cele 5 tari”, Executivul Initiative Viena a spus ca succesul este īnca o dovada a faptului ca diferitele agentii din reteaua Initiative colaboreaza foarte bine, si ca victoria se datoreaza efortului de echipa depus pe parcursul īntregii licitatii.

„Pentru Initiative Bucharest, BMW reprezinta īn mod clar un brand de portofoliu si nu numai”, a spus Octav Popescu, Managing Director Initiative Romania. “Foarte motivant si reconfortant este faptul ca, īn cazul acestei licitatii, am avut ocazia sa gestionam integral propunerea de media a Romāniei īncepānd cu oferta de strategie si tactici specifice pietei romānesti si pāna la oferta financiara, pe care le-am demonstrat, argumentat si negociat ‘live’ īn fata echipei BMW si a auditorului, la celebrul sediu din Munchen”.

AdPlayersFile Initiative

Activa pe piata de media romāneasca de 13 ani, Initiative Romānia (www.initiativemedia.ro) este afiliata retelei internationale Initiative Worldwide si se claseaza īntre primele agentii de profil. Portofoliul Initiative Romānia include Orange Romānia, Johnson&Johnson, Raiffeisen Group, MOL Romānia, Pernod Ricard, GlaxoSmithKline, Berlin-Chemie, Continental, Cartoon Network, Euro GSM, Fujitsu Siemens, Vitan Platinum Towers, Provident Financial, Beres, Reinert, Porsche Bucuresti, Sarantis.

Initiative este una din cele mai mari retele independente de media din lume si asigura servicii specializate de planificare si cumparare de media, de strategie si consultanta de media. Initiative este membra a Interpublic Group of Companies [NYSE:IPG] si avea īn 2005 o cifra de afaceri de circa 14 miliarde de dolari īn anul 2005, Initiative Worldwide numara peste 3500 de angajati īn cele 99 de birouri la nivel global”.


PUBLICITATE: