(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Agentia de media Initiative a cstigat contul BMW, inclusiv Mini, pentru operatiunile de media strategy, planning & buying derulate n Europa de Est, n urma unei licitatii complexe organizate de MediaStar, companie globala de media audit, anunta oficialii de comunicare ai biroului Initiative de la Bucuresti.
Potrivit reprezentantilor agentiei din Romnia, Initiative Viena va gestiona activitatile de comunicare pentru cele cinci tari est-europene n parteneriat cu echipa BMW din Munchen. Initiative Viena va fi responsabila de coordonarea internationala a contului, contractul fiind valabil pentru cinci tari din Europa de Est: Cehia, Slovenia, Slovacia de la 1 februarie, Romnia si Bulgaria ncepnd cu 1 iulie.
BMW, spune compania, si centralizeaza n felul acesta activitatile de marketing & comunicare pentru Europa de Est, o piata cu un potential mare de extindere pentru producatorul german. Centralizarea structurii manageriale si operatione BMW pentru ntreaga Europa Centrala si de Est s-a realizat ncepnd cu iunie 2006.
Reprezentantii agentiei de media spun ca Initiative a oferit companiei BMW o strategie de comunicare care reflecta noua structura BMW CEE, prin care compania si propune sa aprofundeze specificul fiecarei piete locale, pastrnd perspectiva de comunicare integrata, centralizata.
Prin reprezentantele BMW si prin strategia de media realizata de Initiative la nivel national, vom asigura prezenta brandului n fiecare dintre aceste tari fara a neglija strategia regionala, a spus Sabine Kronschnabl, General Manager Marketing, BMW Eastern Europe. n acest mod, comunicarea Initiative va reflecta structura companiei si va sustine eforturile noastre legate de prezenta pe fiecare piata si de eficienta rezultatelor.
Xavier Renaud, Director la Initiative Viena a declarat: Suntem ncntati de ncrederea pe care BMW ne-a acordat-o. Este o mare provocare att pentru Initiative Viena n calitatea sa de agentie coordonatoare a acestui cont, ct si pentru filialele Initiative din cele 5 tari, Executivul Initiative Viena a spus ca succesul este nca o dovada a faptului ca diferitele agentii din reteaua Initiative colaboreaza foarte bine, si ca victoria se datoreaza efortului de echipa depus pe parcursul ntregii licitatii.
Pentru Initiative Bucharest, BMW reprezinta n mod clar un brand de portofoliu si nu numai, a spus Octav Popescu, Managing Director Initiative Romania. Foarte motivant si reconfortant este faptul ca, n cazul acestei licitatii, am avut ocazia sa gestionam integral propunerea de media a Romniei ncepnd cu oferta de strategie si tactici specifice pietei romnesti si pna la oferta financiara, pe care le-am demonstrat, argumentat si negociat live n fata echipei BMW si a auditorului, la celebrul sediu din Munchen.
AdPlayersFile Initiative
Activa pe piata de media romneasca de 13 ani, Initiative Romnia (www.initiativemedia.ro) este afiliata retelei internationale Initiative Worldwide si se claseaza ntre primele agentii de profil. Portofoliul Initiative Romnia include Orange Romnia, Johnson&Johnson, Raiffeisen Group, MOL Romnia, Pernod Ricard, GlaxoSmithKline, Berlin-Chemie, Continental, Cartoon Network, Euro GSM, Fujitsu Siemens, Vitan Platinum Towers, Provident Financial, Beres, Reinert, Porsche Bucuresti, Sarantis.Initiative este una din cele mai mari retele independente de media din lume si asigura servicii specializate de planificare si cumparare de media, de strategie si consultanta de media. Initiative este membra a Interpublic Group of Companies [NYSE:IPG] si avea n 2005 o cifra de afaceri de circa 14 miliarde de dolari n anul 2005, Initiative Worldwide numara peste 3500 de angajati n cele 99 de birouri la nivel global.