Burda Romania a cumparat si Autoshow
Auto, 17
Vineri, 22 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro , Iulian Toma ) 

Burda Romania a cumparat si Autoshow“Burda Romania a devenit o data cu aceasta preluare (Autoshow n.r.), cel mai important editor pe piata publicatiilor auto din Romania, având în portofoliu 2 reviste premium”, spune Michael Schroeder, Director General Burda Romania, vorbind despre faptul ca trustul german va publica în 2007 doua noi titluri, revistele Autoshow si Quattroruote.

Potrivit companiei, Burda România  va fi responsabila de editarea, distributia si achizitia de publicitate a celor doua reviste auto din România, iar pentru primele 6 luni ale lui 2007, compania Automedia, detinuta de jurnalistul auto Dan Vardie, va furniza continutul editorial al celor doua reviste.

„Avem acum în portofoliu un tandem extrem de puternic: o revista bilunara, conceputa si realizata în România de jurnalisti auto extrem de respectati, si un glossy lunar cu traditie în Italia, cu o prezentare grafica de exceptie”, a mai afirmat Schroeder. „Aceste doua reviste vor intregi portofoliul deja existent al companiei Burda Romania, care tipareste în prezent 19 publicatii periodice”, a mai declarat executivul trustului Burda.

Burda Romania a cumparat si AutoshowRedactorii sefi ai celor doua reviste care vor coordona echipa editoriala de la Automedia vor fi angajati ai companiei Burda Romania si sunt sunt direct subordonati directorului general Burda Romania, mai arata reprezentantii Burda. 

Aceasta decizie, precizeaza ei, este una temporara urmând ca în maxim 6 luni echipa redactionala sa devina una interna, integrata în compania Burda Romania.

Potrivit reprezentantilor trustului german, Dan Vardie, directorul companiei Automedia va fi consultant direct al directorului general Burda Romania pe probleme specifice de publishing auto si senior editor pentru cele doua publicatii.

Media AdPlayersFile

Autoshow

Lansata în urma cu 7 ani ca singura publicatie bilunara auto, Autoshow este o revista bine pozitionata pe piata, spun oficialii Burda, cu o audienta foarte buna, un brand awareness excelent si subiecte în premiera pentru piata media auto din România.

Autoshow apare de doua ori pe luna, are, potrivit editorului, un tiraj vandut de peste 13.000 de exemplare si, conform datelor furnizate de SNA FOCUS citate de Burda, atinge un numar de circa 145.000 de cititori pe editie.


PUBLICITATE: