Rezultatele cautarii dupa : "special"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 18 Aprilie 2016
											
											 „Instalatia din Lalele”, Inspirata din povestile celor 72.000 de pacienti care lupta cu Boala Parkinson doar in Romania si construita in jurul simbolului international al bolii, laleaua rosie, proiectul transpune artistic prin lumina intermitenta si vibratia lalelelor unul dintre simptomele bine-cunoscute ale  bolii Parkinson, tremorul incontrolabil. 
										Joi, 14 Aprilie 2016
											
											 Organizatoare de curse si marsuri roz pentru sustinerea femeilor afectate de cancerul de san, Asociatia Casiopeea are ca scop strangerea de fonduri pentru achizitionarea si donarea de proteze mamare femeilor care au suferit o mastectomie.
										Vineri, 08 Aprilie 2016
											
											 Evenimentul a avut loc cu sustinerea companiei Coca-Cola HBC Romania, ca parte a platformei DupaNoi.ro.
										Miercuri, 06 Aprilie 2016
											
											 Ancheta dulce despre realitatea amara a zaharului a atras 3.8 puncte de rating si 14.5% share in publicul comercial la “Romania te iubesc” de la Pro TV
										Miercuri, 06 Aprilie 2016
											
											 "Editorii site-urilor investesc in masurarea acestor rezultate tocmai pentru ca ele sa fie cunoscute de industrie si utilizate in deciziile de tranzactionare a spatiului publicitar” a motivat Arina Ureche, intrebata de adplayers care au fost motivele pentru care SATI a dat acces liber la audientele masurate. raspunde
										Joi, 31 Martie 2016
											
											 In pofida climatului economic turbulent, consumul de publicitate se va accelera in 2016, potrivit unui raport Advertising Forecasts al retelei ZenithOptimedia
										Joi, 10 Martie 2016
											
											 Cu 1.600 de campanii creative implementate anul anul 2015 in 45 de tari, echipa JCDecaux Creative Solutions din intreaga lume a votat cea mai buna campanie caritabila a echipei JCDecaux din luna ianuarie (January Creative Solutions campaign) un proiect al organizatiei non profit Caritas, Austria.
										Marti, 08 Martie 2016
											
											 Platforma de comenzi adaptata clientului de costume Braiconf “Made to Measure” ar putea fi estimata la aproximativ 10.000 de euro, insa logistica productiei si a managementului de produs ar putea sa se ridice la cateva zeci de mii de euro, pVineri, 04 Martie 2016
											
											 Cele doua premii au fost acordate pentru rebrandingul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si cel al Interactive Group
										Miercuri, 02 Martie 2016
											
											 
											
											
										Miercuri, 24 Februarie 2016
											
											 
										Joi, 18 Februarie 2016
											
											 CNA a emis decizii de intrarea in legalitate a unor spoturi TV pentru Pest Repeller - pentru incalcarea prevederilor art. 93 din Codul de reglementare a continutului audiovizual  (monitorizare: decembrie 2015 – februarie 2016) si Maybeline - pentru incalcarea dispozitiilor art. 94 lit. a) din Codul audiovizualului (monitorizare: ianuarie 2016).
Marti, 09 Februarie 2016
											
											 131 de spoturi TV analizate. CNA a decis intrarea in legalitate a spoturilor Detrical, Doppel Herz Omega-3, Proenzi Artrostop Rapid si Prospan
Joi, 04 Februarie 2016
											
											 Contactat telefonic, Vlad Ruta, Administrator Special al Spectacular, a afirmat ca este la curent cu intentiile de alianta ale Metrorex si companiei Sindicatului lucratorilor de la Metrou, dar ca spera ca aceasta sa duca la deblocarea contractului, nicidecum imptriva companiei Spectacular.
										Marti, 02 Februarie 2016
											
											 Coca-Cola a transformat seara de joi intr-una memorabila, oferindu-le celor peste 2.000 de participanti o experienta de brand inedita prin care a fost marcata lansarea campaniei "Taste the feeling" in Romania.
										Vineri, 29 Ianuarie 2016
											
											 Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
										Marti, 26 Ianuarie 2016
											
											 Romania. Bucuresti. 2016. Capitala europeana cu Metrou. Nu si publicitate europeana la Metrou. In Capitala Romaniei, Metrorex ne imbie si la inceput de 2016 cu aceleasi panouri goale, dupa aproape un an de experienta de a interzice comenzi de publicitate zilnic!
										Joi, 21 Ianuarie 2016
											
											 Exportul de seriale TV turcesti a crescut la peste 250 milioane de dolari in 2015, in crestere cu 25 % comparativ cu anul precedent, potrivit Calinos Holding, principalul exportator TV din Turcia, citat de targul de productii si programe de televiziune DISCOP.
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
											
											 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
										Luni, 07 Decembrie 2015
											
											 Prezentat de Lucian Georgescu, proiectul ICAR, consta intr-o serie de eseuri web video care readuc lunar in atentia publicului unele dintre momentele importante ale cinematografulului romanesc
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								

















