“Made in Romania" de la camasi la costume. Investitie Braiconf de cateva zeci de mii de euro.
Marti, 08 Martie 2016

sursa foto: Braiconf 

adplayers. Iulian Toma

Cu o traditie de peste 65 de ani pe piata romaneasca, producatorul autohton Braiconf, cunoscut mai ales pentru camasile din portofoliul de produse, a lansat de curand un serviciu premium, de aceasta data pentru costume barbatesti - Made to Measure.

Lansarea proiectului este comunicata de agentia Replica Vedetelor Events, o companie care, pe langa Braiconf, realizeaza campanii de promovare si "Celebrity Branding" pentru branduri ca: Artmark, Banca de Celule stem Biogenis, Hotel Orizont, Silhouette Beauty Centers si Samsonite Romania.

Investitia “Made to Measure” estimata la zeci de mii de euro

Contactati de catre adplayers, oficialii de comunicare Braiconf nu au dezvaluit valoarea investitiei in noul serviciu premium de comenzi adaptate clientilor.

Potrivit unor surse adplayers din piata de profil, platforma de comenzi adaptata clientului Braiconf “Made to Measure” ar putea fi estimata la aproximativ 10.000 de euro, insa logistica productiei si a managementului de produs ar putea sa se ridice la cateva zeci de mii de euro.

Conform reprezentantilor de comunicare, decizia Braiconf de a introduce acest noul serviciu pentru costume barbatesti, pe langa cel deja existent pentru camasi, vine din dorinta de a dovedi atentia pe care Braiconf o acorda detaliilor pentru fiecare client.

Pentru inceput, noul serviciu pentru costume barbatesti Made to Measure este disponibil exclusiv in magazinul Braiconf din cadrul galeriei de lux Grand Avenue, de la parterul Hotelului Marriott, iar incepand cu data de 1 martie va fi disponibil si in magazinul de pe Calea Victoriei nr. 102-108, vis-a-vis de Hotel Radisson.

Comunicare online, Google si social media

Contactati de catre adplayers, oficialii de la Replica Vedetelor Events au afirmat ca agentia pregateste o campanie de marketing pe care Braiconf o propune clientilor sai pentru promovarea serviciului Made to Measure Suits & Shirts, ce se va desfasura in special pe mediul online, Google si social media.

“Publicul tinta al campaniei de comunicare vizeaza persoanele cu venituri mari, oamenii de afaceri si cei care lucreza in corporatii, serviciul Made to Measure fiind un serviciu premium” a declarat pentru adplayers Cristina Cojucar Toma.

“Pentru ca serviciul Made to Measure este disponibil, deocamdata, doar in magazinele din Calea Victoriei si Marriott, Braiconf trebuie sa informeze clientii fideli despre introducerea noului serviciu prin transmiterea de Newslettere si prin distribuirea prin reteaua proprie de magazine (15 magazine) de pliante care explica pe larg in ce consta serviciul Made to Measure Suits & Shirts si care sunt magazinele care ofera acest serviciu” a conchis Cristina Cojucar Toma.

Despre Braiconf

Producatorul de camasi Braiconf Braila (simbol bursier BRCR) este o companie romaneasca listata, a carei istorie a inceput in urma cu 66 de ani. Producatorul autohton detine o retea de 15 magazine in Romania in orase precum: Bucuresti, Braila, Brasov, Constanta, Craiova, Cluj, Galati, Pitesti, Ploiesti, Oradea si Timisoara. In fabrica de la Braila sunt angajate peste 1000 de persoane, Braiconf fiind cel mai mare angajator autohton in industria textila.

Mai mult in Licitatii, Conturi, PR


PUBLICITATE: