Rezultatele cautarii dupa : "special"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Merele au invins berea. Comunicata de Ogilvy, Strongbow a ocupat peste 60% din rafturi
Vineri, 22 Mai 2015
 Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare  va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.
Tipareste de un sfert de secol. Cu 27,6 Mil.EUR anul trecut, Infopress Group vrea 32 Mil. EUR in 2015.
Luni, 11 Mai 2015
 La aniversarea de 25 de ani de activitate, Miguel Peralta, Presedinte Infopress Group si Operating Partner al GED Capital a afirmat ca Inforpress este “pe primul loc in topul tipografiilor din Romania, avand la nivel de 2014 o cifra de afaceri de 27,6 Mil. Euro si un estimat de 32 Mil. de Euro pentru 2015”.
Fricile romanilor: nerealizarea, hrana si odihna, securitatea financiara, nesiguranta zilei de maine
Luni, 30 Martie 2015
 Pesimismul, scepticismul si frica tinerilor de a nu-si atinge potentialul propriu (pana in 35 ani), preocuparea pentru supravegherea veniturilor, hrana si odihna (35-45 ani) si frica provocata de grija pentru viitorul familiei (45-60 ani) sau teama de a nu atinge recunoasterea sociala si respectul altora (peste 60 ani) sunt cele mai importante frici ale romanilor intr-o tara cu probleme...
Inspirat de o intalnire cu Gorbaciov, Bogdan Enoiu deschide brand de conferinte cu American Heroes
Joi, 26 Martie 2015
 Inspirat de o intalnire cu Mihail Gorbaciov mediata de fondatorul Thiess Holding, Bogdan Enoiu deschide cu American Heroes conferintele McCann / Thiess - o serie de evenimente lansate de McCann WorldGroup Romania si Thiess Holding pe teme de leadership, educatie, sport si inovatie
Distractie de 1 milion USD pe weekend!  Hobbitul a facut 869.000 USD in primul weekend in Romania!
Miercuri, 24 Decembrie 2014
 „Hobbitul: Batalia celor cinci ostiri” – filmul anului 2014 a inregistrat vanzari de aproape 1 Milion USD si cel mai mare succes de box office romanesc din toate timpurile",a afirmat pentru adplayers, Raluca Zamfir managerul agentiei de relatii publice de RanEvents PR Agency.
Viitorul comunicarii suna frumos
Luni, 15 Decembrie 2014
 
Cei mai buni din Food & Bar pe 2014
Luni, 08 Decembrie 2014
 Cele mai bune afaceri din industria Horeca au fost poremiate pe baza unui panel 
Viata fara rosu a castigat Bronz la Epica Awards
Vineri, 21 Noiembrie 2014
Semnata de Geometry Global, campania de incurajare a donarii de sange initiata de Observatorul Antenei 1 a castigat Bronz la festivalul de publicitate Epica Awards
1,3 Milioane lei de la Dorna in Grija pentru copii ca 30 maternitati sa sprijine copiii prematuri
Luni, 17 Noiembrie 2014
In total 30 de maternitati au fost ajutate de Dorna sa aduca la maturitate copiii nascuti prematuri prin campania "Grija pentru copii" 
Cea mai buna audienta Romania, te iubesc! 10.6 rating, 26% market share in public comercial
Joi, 13 Noiembrie 2014
 Cea mai buna audienta "Romania, te iubesc!" 10.6 rating, 26% market share in public commercial, au fost inregistrate duminica, 9 noiembrie a.c.
Tymbark Maspex a ales pentru Salatini conceptul Friendly Monsters de la Cocoon Bucharest
Marti, 30 Septembrie 2014
 Estimat de practicienii din domeniu intre 5.000 si 10.000 EUR, proiectul de design de produs a iesit din mana agentia de branding si design Cocoon Group Bucharest, dupa o licitatie care a adus contul in portofoliu in prima parte a anului.
 
Aurul in comunicarea financiara. Concurs in 88 de categorii la Midas Awards.
Miercuri, 13 August 2014
 Editia 2014 a festivalului isi asteapta deja intrarile, iar termenul limita de inscriere este 15 septembrie. Premiile vor fi cunoscute la sfarsitul anului, in luna decembrie.
Radio Romania a batut programe din 32 de tari. Argint la World’s Best Radio Programs 2014
Joi, 17 Iulie 2014
 In competitie cu programe din 32 de tari, premiul international a fost acordat postului Radio Romania in sectiunea Entertainment, categoria Best Drama Special pentru programul “Metamorfoza”.

A vandut Romexpo si pe dinafara. Targ Print & Sign ce n-ati vazut in ultimii 5 ani!
Miercuri, 16 Iulie 2014
 Cu peste 4000 de meri patrati vanduti in spatiul interior si multe alte sute de metri vandute expozantilor in exteriorul cupolei din complexul Romexpo, Print& Sign 2014 promite sa fie cel mai bun din ultimii 5 ani.
Image PR investeste in Universitatea din Bucuresti. Pro-Bono pentru aniversarea a 150 de ani
Duminca, 13 Iulie 2014
 Agentia de relatii publice comunica pro-bono pentru Universitatea din Bucuresti campania aniversara de 150 de ani

Trei romani in juriile Golden Drum 2014, Single si Multi-Channel
Joi, 26 Iunie 2014
 Laura Iane (Saatchi & saatchi), Mihai Gongu (GMP) si Mihai Fetcu (Geometry Global)  au fost cooptati in in juriile single si multi-channel ale festivalului de publicitate Golden Drum

 

Vanzari de lux cu 50% mai mari noaptea decat ziua. Special Night Out.
Luni, 12 Mai 2014
 „Magazinele au inregistrat vanzari cu 50% mai mari comparativ cu media zilnica, iar traficul in ziua evenimentului a fost cu 70% mai crescut fata de...
Castiga un weekend romantic pe Coasta de Azur, de Ziua Indragostitilor. (P).
Luni, 20 Ianuarie 2014
 Surprinde-ti persoana iubita cu cel mai frumos cadou - trimite o comanda de minimum 3 produse si myFragrance.ro te insoteste intr-o vizita parfumata la fabrica Galimard din capitala mondiala a parfumurilor, Grasse.
UNIFUN Radio lucra fara bani in ianuarie '90. Publicitatea nu exista.
Luni, 06 Ianuarie 2014
 Sub numele UNIFUN Radio, la 11 ianuarie 1990 emitea primul post de radio independent din Romania. In urma unui parteneriat cu Universitatea din Bucuresti, cateva echipamente de emisie donate de FUN Radio din Franta traversasera Europa pe fundalul evenimentelor din decembrie ‘89 pentru a deschide un...
Suntem convinsi ca in digital banii nu stau degeaba! Raluca Barbu, Piraeus Bank la IAB Forum
Marti, 01 Octombrie 2013
 „Fie ca vorbim de bugete imense sau idei care scot banii din discutie, multitudinea de proiecte desfasurate si faptul ca se apeleaza la tool-uri din ce in ce mai variante si neasteptate  ne arata ca in digital merita sa investesti si sa  te bucuri de rezultat”.