Rezultatele cautarii dupa : "special"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 31 August 2015
Invitat sa vorbeasca despre vizibilitatea la raft la Print & Sign (8-11 septembrie, Romexpo), Irinel Ionescu, managerul agentiei de branding si design de produs Ampro Design este de parere ca lucrurile se schimba cu o viteza fantastica
Vineri, 07 August 2015
Banca sustine evenimentul si pentru atingerea unor obiective de marketing ambitioase.
Joi, 16 Iulie 2015
Peste 650 de anuntatori si 750 de marci, totalizand 2.000 campanii, au renuntat la Presa Scrisa in primul semestru din 2015, comparative cu perioada similara a anului trecut.
Miercuri, 15 Iulie 2015
Publicitatea online de tip display a scazut cu 7% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
Vineri, 26 Iunie 2015
Aproximativ 140-150 de firme si peste 5000 de vizitatori se estimeaza ca vor ajunge la targul Print & Sign 2015, dupa cum a afirmat pentru adplayers Camelia Buda, director general al Euroexpo, organizatorul celui mai important targ de produse si servicii de print si semnalistica, ce va avealoc in perioada 8-11 septembrie la Romexpo.
Joi, 25 Iunie 2015
Raluca lupta de-acasa. Urmatoarele analize la jumatatea lunii iulie. ""Cand am deschis poarta casei, mi-a intrat direct in suflet tot verdele gradinii si tot albastrul cerului."
Joi, 04 Iunie 2015
La un an de la fuziunea celor doua echipe independente, agentia FRIENDS TBWA a inregistrat in primul trimestru al anului 2015 un volum de afaceri de aproape 1 milion de euro (845,000 euro), in crestere de 4,5 ori comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Vineri, 29 Mai 2015
Evenimentul este sustinut de Cavit Junior, Bioland Junior, Danonino, BCR, Fulga, Ford, LC Waikiki, Himalaya si organizat cu sprijinul Primariei Sectorului 4.
Vineri, 22 Mai 2015
Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.
Luni, 11 Mai 2015
La aniversarea de 25 de ani de activitate, Miguel Peralta, Presedinte Infopress Group si Operating Partner al GED Capital a afirmat ca Inforpress este “pe primul loc in topul tipografiilor din Romania, avand la nivel de 2014 o cifra de afaceri de 27,6 Mil. Euro si un estimat de 32 Mil. de Euro pentru 2015”.
Fricile romanilor: nerealizarea, hrana si odihna, securitatea financiara, nesiguranta zilei de maine
Luni, 30 Martie 2015
Pesimismul, scepticismul si frica tinerilor de a nu-si atinge potentialul propriu (pana in 35 ani), preocuparea pentru supravegherea veniturilor, hrana si odihna (35-45 ani) si frica provocata de grija pentru viitorul familiei (45-60 ani) sau teama de a nu atinge recunoasterea sociala si respectul altora (peste 60 ani) sunt cele mai importante frici ale romanilor intr-o tara cu probleme...
Joi, 26 Martie 2015
Inspirat de o intalnire cu Mihail Gorbaciov mediata de fondatorul Thiess Holding, Bogdan Enoiu deschide cu American Heroes conferintele McCann / Thiess - o serie de evenimente lansate de McCann WorldGroup Romania si Thiess Holding pe teme de leadership, educatie, sport si inovatie
Miercuri, 24 Decembrie 2014
„Hobbitul: Batalia celor cinci ostiri” – filmul anului 2014 a inregistrat vanzari de aproape 1 Milion USD si cel mai mare succes de box office romanesc din toate timpurile",a afirmat pentru adplayers, Raluca Zamfir managerul agentiei de relatii publice de RanEvents PR Agency.
Vineri, 21 Noiembrie 2014
Semnata de Geometry Global, campania de incurajare a donarii de sange initiata de Observatorul Antenei 1 a castigat Bronz la festivalul de publicitate Epica Awards
Luni, 17 Noiembrie 2014
In total 30 de maternitati au fost ajutate de Dorna sa aduca la maturitate copiii nascuti prematuri prin campania "Grija pentru copii"
Joi, 13 Noiembrie 2014
Cea mai buna audienta "Romania, te iubesc!" 10.6 rating, 26% market share in public commercial, au fost inregistrate duminica, 9 noiembrie a.c.
Marti, 30 Septembrie 2014
Estimat de practicienii din domeniu intre 5.000 si 10.000 EUR, proiectul de design de produs a iesit din mana agentia de branding si design Cocoon Group Bucharest, dupa o licitatie care a adus contul in portofoliu in prima parte a anului.
Miercuri, 13 August 2014
Editia 2014 a festivalului isi asteapta deja intrarile, iar termenul limita de inscriere este 15 septembrie. Premiile vor fi cunoscute la sfarsitul anului, in luna decembrie.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:





.jpg)













