Merele au invins berea. Comunicata de Ogilvy, Strongbow a ocupat peste 60% din rafturi
Vineri, 22 Mai 2015

adplayers. Iulian Toma

La abia scurt timp de la evenimentul de lansare, nou intrata in categorie Strongbow a ocupat peste 60% din rafturi. “Strongbow este disponibil in mai mult de 60% dintre lanturile de magazine moderne si in mii de magazine traditionale” au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai marcii.

Bautura fermentata din mere de la Heineken a identificat in urma unor studii ca ca exista o categorie de consumatori  care isi doresc o bautura doar pentru ei, complet diferita de tot ce exista pe piata in acest moment si in primul rand complet diferita de bere.

Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare  va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.

Organizata la MNAC, lansarea a  a fost special aleasa pentru a savura impreuna un Strongbow la apusul soareului pe terasa la un eveniment la care au participat peste 500 de persoane  -reprezentanti din presa, VIP-uri, influentatori din mediul digital si offline.

Marca de cidru numarul 1 in lume, potrivit companiei, Strongbow este disponibil in Romania la nivel national, in trei variante: Gold, Elderflower (soc) si Red Berries (fructe de padure) la sticla de 0,33 cl si doza de 0,4 cl.

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: