FRIENDS TBWA a crescut de 4,5 ori in 2015
Joi, 04 Iunie 2015

sursa foto: FRIENDS-TBWA.RO

adplayers. Iulian Toma

La un an de la fuziunea celor doua echipe independente, agentia FRIENDS\TBWA a inregistrat in primul trimestru al anului 2015 un volum de afaceri de aproape 1 milion de euro (845,000 euro), in crestere de  4,5 ori comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

 “In primul trimestru al anului trecut am inregistrat o cifra de afaceri de 850.000 lei, iar primul trimestru al anului 2015 a adus o cifra de afaceri de 4.5 ori mai mare - in jur de 3,800,000lei”, dupa cum au afirmat pentru adplayers, oficialii de comunicare ai agentiei.

"Ma bucur sa vad ca dupa un an de munca intensa pe aceasta fuziune apar rezultatele: clienti multumiti, oameni care se dezvolta, noi servicii pe care le putem livra impecabil. Si, mai ales, ca ramanem in continuare o agentie de nadejde, pe care se poate pune baza, pe care clientii o prefera ori de cate ori vor sa faca o campanie buna, repede.” a declarat pentru adplayers Sorin Tranca, Fondator Friends Advertising si unul din partenerii FRIENDS \TBWA.

“Cred ca FRIENDS \ TBWA e azi o foarte valoroasa agentie la intersectia multimilor Precizie, Calitate si Viteza. Si mai suntem si (cativa dintre noi) destul de haiosi, ceea ce face munca, atunci cand e multa, mai usor de dus." a mai afirmat Tranca, pentru adplayers.

TBWA\Bucharest, parte a TBWA Worldwide si agentia independenta FRIENDS Advertising au anuntat in urma cu un an decizia de a-si cumula expertiza intr-un efort comun dedicat operatiunilor din Romania. Potrivit agentiei, la o prima scanare a activitatii desfasurate dupa unirea fortelor celor doua, FRIENDS\TBWA  se mandreste cu zeci de campanii locale si regionale, dupa un an ce a dus atat la cresterea departamentelor de digital si PR, cat si la fundamentarea unor relatii solide cu celelalte agentii ale retelei TBWA.

Agentia se mandreste in doar un an cu 4 campanii de CSR, 6 lansari de produs din categoriile food, tires, construction materials, tobacco, campanii nationale si regionale, zeci de activari si campanii de promovare, 2.400 ore  de lucru/om, peste 1000 de meeting-uri, 42 de prezentari, 7 limbi vorbite. Plus o cifra de afaceri de aprox. 2 mil euro, 23 de locuri de munca nou create si 3 clienti noi.

Dincolo de cifra de afaceri, FRIENDS\TBWA  inseamna 52 de oameni ale caror viziuni si modalitati de lucru au intrat in simbioza, 52 de specialisti al caror know-how si experienta au fost cumulate si puse in serviciul brandurilor si au devenit o familie.

„FRIENDS\TBWA este deja parte a unei familii mai mari, e parte integranta a TBWA Worldwide, unul dintre principalele 10 grupuri de publicitate din lume. O familie care a primit cu bratele deschise flavour-ul, know how-ul si creativitatea locala, a inserat tool-urile atat de valoroase pe care le detine (Disruption® e doar unul dintre ele) si astfel ne-a ajutat sa crestem mai puternici, mai buni, mai eficienti impreuna.” Nicu Stancescu, COO FRIENDS\TBWA.

„Intrega retea TBWA, si eu in mod special, ne bucuram foarte mult de primul an de colaborare ca un tot unitar numit FRIENDS\TBWA. Construim aceasta agentie impreuna cu scopul si dorinta de a deveni unul dintre cei mai puternici si creativi jucatori din piata si de a atrage cele mai luminate minti. Multumirile mele se duc in primul rand catre clientii nostri care ne-au oferit tot suportul lor in aceasta tranzitie. Astept cu nerabdare sa descopar povestile pe care parteneriatul nostru le va scrie in continuare ”, a explicat Doris Danner, Regional Director Europe, VP CEE.

Poate cele mai importante cuvinte despre FRIENDS\TBWA  sunt cele ale clientilor despre cum a lucrat pentru ei echipa agentiei de publicitate:

Daniel Boaje, CEO McDonald’s Romania:

“ McDonald’s este unul dintre cele mai cunoscute si puternice branduri din lume. Aceasta recunoastere  vine ca urmare a unui model de business unic care se bazeaza in primul rand pe Oameni si Parteneri. Iar FRIENDS\TBWA se regaseste foarte bine in ambele: o echipa cu Oameni speciali, curiosi si indrazneti si, in acelasi timp, un Partener de incredere – si nu au fost putine situatiile in care a dovedit-o.  Multumim FRIENDS\TBWA pentru ca sunteti parte din familia McDonald’s!”  

Mihai Motea – Brand Manager Mid & Low Brands – Philip Morris Trading S.R.L.”

“Asa cum o spune si numele, agentia FRIENDS\TBWA este definita de oameni dedicati, deschisi si calzi, care fac totul cu pasiune si pe care ti-i doresti alaturi. O agentie condusa de inovatie, creativitate si cel mai important, de incredere!

Nina Bratfalean, Marketing Manager BMW Group

“Cuvintele cheie care definesc colaborarea BMW FRIENDS\TBWA sunt "promptitudine" si "creativitate". Ne place sa lucram cu ei si sa schimbam opinii pe proiectele in derulare. FRIENDS\TBWA nu este o agentie care doar executa bine (si executia este un filtru important, pentru noi, in fapt), ci o echipa cu pareri proprii, cu idei, cu care ne contrazicem constructiv si impreuna cu care ajungem la cea mai buna solutie. Printr-o inertie frumoasa si o mare naturalete din ambele parti am ajuns sa fim aproape de echipa de creatie si acest lucru inseamna mult, pentru ca asteptarile si rigorile BMW si MINI sunt foarte, foarte mari si specifice. Partea de account management este, din experienta noastra de pana acum, best practice.

Oana Subtirica, Digital Communication Support Michelin si Marianna Tajti, Digital Communication Michelin Hungary)

“Asa cum insusi numele ii spune, FRIENDS\TBWA este mai  mult decat un partener pentru Michelin – este o echipa ce lucreaza ca un consilier proactiv, mereu pregatit sa ofere solutii perfect construite pe brandul nostru. Le dorim tot mai multe proiecte fericite inainte.”

Claudia Florea, Marketing Manager Vichy, L'Oréal

“Ma bucur sa pot spune ca avem o colaborare foarte buna! Apreciez in primul rand echipa de client service, este si normal cu ea fiind in contact direct. Simt fetele din echipa implicate, proactive, si de subliniat ar fi, foarte prompte!” –

Costi Vasile, Brand Manager Persil

“Relatia dintre Henkel si FRIENDS\TBWA, ca urmare a imprietenirii dintre cele 2 agentii, a evoluat foarte bine pentru noi. Am reusit sa implementam mai multe campanii impreuna, iar propunerile creative de care au dat dovada au reusit sa rezolve situatii pe care le doream schimbate in perceptia consumatorilor nostri. Cel mai mult am apreciat proactivitatea de care au dat dovada, cautand mereu sa vina cu propuneri sau solutii din proprie initiativa si demonstrand ca sunt cu desavarsire PRIETENI buni ai brandurilor noastre.” 

Mai mult in Business


PUBLICITATE: