Rezultatele cautarii dupa : "regal"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Contul de 3 Milioane EUR Burger si Servus, la Propaganda
Miercuri, 02 Septembrie 2009
 Marcile de bere de la European Food au intrat in portofoliul agentiei in urma unui proces de selectie inceput in luna mai, la care au participat mai multe agentii
Event Plus - arhitect de eveniment Impression Graphics
Vineri, 17 Octombrie 2008

Compania de arhitectura de evenimente Event Plus a realizat cel mai recent eveniment aniversar al Impression Graphics Romania, companie specializata in productii tipografice de mari dimensiuni

Eltrix propune semne urbane in Bucuresti
Miercuri, 09 Aprilie 2008

Producatorul de semnalistica a lansat proiectului ArhitechSIGN pentru semne urbane in Bucuresti, care debuteaza cu un concurs de creatie adresat studentilor arhitecti

Pernod Ricard a lansat Ballantine’s Super Premium
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Cea mai extinsa gama de whisky din lume, potrivit Pernod Ricard, Ballantine’s are vanzari de peste 5,3 milioane de baxuri de 9 litri in intervalul 2005/ 2006
Chivas Regal a vopsit fantanile arteziene bucurestene din Piata Unirii
Vineri, 29 Iunie 2007
"Cu numai 100 de kg de colorant alimentar si cateva ore de munca, am transformat piata intr-un curcubeu si am adus bucurie in sufletele oamenilor", este de parere artistul Daniel Gontz, autorul operei
Mihail Vârtosu poate dezvolta si alte proiecte pe cont propriu
Joi, 15 Februarie 2007
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey România si fostul sef al Grey în Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
Adentity comunica pentru Yacht Club Regal Roman
Vineri, 26 August 2005
Printre membrii clubului ce promoveaza sporturile nautice, agentia ii enumera pe MS Regele Mihai I, Printul Dimitrie Sturdza, Calin-Popescu Tariceanu, Sergiu Celibidache, Adrian Sarbu, George Copos sau Constantin Balaceanu-Stolnici
141 Romania dezleaga Misterele Jameson
Marti, 19 Iulie 2005
Agentia care a castigat proiectul BTL pentru Romania deruleaza, pentru marca ce detine 80% din vanzarile mondiale de Irish whiskey, o campanie la nivel national dupa un concept european
« 1 2