Rezultatele cautarii dupa : "urmeaza"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Caroli Foods Group lanseaza campania „Omleta arde dupa carnatii Caroli“
Miercuri, 15 Mai 2024
 Campania de comunicare 360⁰ isi propune sa consolideze pozitia de lider de piata in segmentul carnatilor cabanos
Volkswagen impreuna cu adam&eveDDB si Dark Energy lanseaza noua platforma de brand „YourWagen”
Miercuri, 08 Mai 2024
 Campania care isi propune sa demonstreze ca „Fara Volks, nu exista Wagen” urmeaza sa fie adoptata la nivel global si sa ajunga la publicul de pe mai multe piete din vara anului 2024.
Cu peste 1 milion de euro, Radisson Blu Hotel Bucharest pregateste, in inima orasului, destinatia de vara NAMI Beach Club & More
Joi, 25 Aprilie 2024
 Renovata in urma unei investitii directe de peste 1 milion de euro, potrivit companiei, NAMI Beach Club este propunerea Radisson Blu Hotel Bucharest pentru o experienta de vara exclusivista, completa - un refugiu urban sofisticat, care aduce, in inima Capitalei, atmosfera unei vacante premium la plaja.
Proiectul de retail media Profi devine o noua linie de business pentru reteaua de magazine cu cea mai mare extindere in teritoriu din Romania
Miercuri, 24 Aprilie 2024
 Profi si Footprints AI, startup de tehnologii avansate pentru monetizarea datelor dedicate retailerilor, anunta ca extind catre toate brandurile si agentiile de media oferta de campanii media si date privind comportamentul si profilul consumatorilor.
Campanie Caroli Foods Group in Postul Pastelui. Produse vegetale Caroli Vegalia si mancaruri gata preparate Maestro, printre vedetele comunicate.
Joi, 18 Aprilie 2024
 „Observam, in general, un interes in crestere din partea consumatorilor pentru produse vegetale, iar gamele aflate in portofoliul brandurilor Caroli si Maestro sunt realizate pe baza unor retete menite sa asigure aportul de proteine vegetale“, spune Ana Maria Costea, Executive Marketing Director...
Drogheriile si parfumeriile au inregistrat cel mai mare volum de publicitate, 149 de reclame, de Valentine's Day in Romania
Marti, 20 Februarie 2024
 In monitorizarea MediaTRUST pentru 1-14 februarie, in topul reclamelor urmeaza categoriile Vanzari online (73 de reclame), Divertisment (67 de reclame), Legume si fructe (64 reclame) si Electrocasnice (61 reclame).: Impactul si prezenta in media, 1-14 februarie.
„Cum da presa de bani, nu doar de urma lor”. Start in competitia celor mai bune materiale jurnalistice, Premiile Superscrieri 2024
Miercuri, 24 Ianuarie 2024
 Jurnalistii se pot inscrie pana la 31 ianuarie la Premiile Superscrieri, competitie care premiaza, din 2011, cele mai bune materiale jurnalistice ale anului. Premii de 1.500 pentru locul la fiecare din cele noua categorii de concurs si 3000 de euro pentru „Superscrierea Anului” si ...
Macromex continua digitalizarea alaturi de VTEX si vizeaza ca 30% din business sa fie online pana la finalul lui 2024
Joi, 14 Decembrie 2023
In primul an de la lansare, de la inceputul lui 2022, Macromex a tranzactionat peste 20 de milioane de euro prin cele doua magazine online B2B dezvoltate cu ajutorul VTEX - Bocado.ro si Mercadi.ro.
Crestere Profi cu peste 800% in ultimii 10 ani. Reteaua s-a intalnit cu furnizorii pentru a accelera cresterea impreuna si in continuare
Vineri, 22 Septembrie 2023
“In ultimii zece ani, cifra noastra de afaceri a crescut cu peste 800%, odata cu ea crescand si volumul afacerilor furnizorilor nostri. Coordonarea cooperarii dintre noi merita discutata deoarece este benefica deopotriva pentru furnizori, pentru magazine si pentru consumatori.” a spus Gaetan Pacton,...
BCA implineste 100 ani pe piata. 6 din 10 romani spun ca materialul beneficiaza de recomandari pozitive de la specialistii in constructii.
Joi, 17 August 2023
 Pretul ieftin nu mai reprezinta principala motivatie de achizitiea BCA-ului, asa cum se intampla in 2016 (63%), eficienta produsului (rapiditatea de construire – 32%, faptul ca se construieste usor – 28%) si caracterul durabil/ rezistent in timp (25%) sunt in prezent cele mai importante motivatii de...
#InTerapie: peste 200 de discutii cu psihoterapeuti si mii de vizite la primul Punct de Prim Ajutor Emotional la un festival de muzica
Miercuri, 16 August 2023
 Conversatia despre terapie a avut un ecou mai larg – pe parcursul zilelor de festival, Reteaua de Sanatate REGINA MARIA a oferit vizitatorilor peste 3000 de premii constand in sedinte gratuite de terapie, vouchere valorice si abonamente la terapie, dar si tricouri si tote bag-uri din colectia vestimentara...
Cu un buget de peste 350.000 de euro, Kaufland Romania si Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile lanseaza al doilea apel de proiecte din 2023 din cadrul programului In Stare de Bine
Luni, 12 Iunie 2023
 Dedicat ONG-urilor, valoarea finantarilor se situeaza intre 10.000 si 60.000 de euro per proiect, iar propunerile de proiecte pot fi depuse de catre organizatiile interesate pe platforma 
„Care pe care”, o premiera in audiovizualul romanesc, la TVR 1 cu Ruxandra Gheorghe Negrea
Vineri, 05 Mai 2023
 „Romanii sunt pasionati de limba noastra - si nu spun asta din carti, ci din experienta acumulata in cei peste 20 de ani in care i-am intervievat pe strada la emisiunea Vorbeste corect!” a spus realizatoarea emisiunii TVR 1, ce va putea fi urmarita de luni pana joi, de la ora 18.00.
Peste 1100 De Magazine Partener Profi, la sfarsitul lunii martie 2023
Luni, 03 Aprilie 2023
 “Acest model de afacere este ideal pentru cine doreste sa devina antrepenor. Modelul este deosebit de apreciat, implica riscuri financiare minime si te poti bucura inca de la inceput de vizibilitate in piata, de un pool de clienti fideli, de strategiile de marketing precum si de celelalte avantaje oferite de...
Consumul de apa imbuteliata in tara noastra pierde teren in fata apei de la chiuveta. Studiu Reveal Marketing Research.
Marti, 28 Martie 2023
 Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
 Structura noua de conducere in grupul de comunicare de marketing Dentsu Romania
Miercuri, 08 Martie 2023
 Marian Petcu, Director de Strategie dentsu Southeast Europe si Group Client Partner dentsu Romania, va conduce echipa de client service, alaturi de Adriana Enache si Carmen Simion, nou-desemnate pe pozitia de Client Partner pentru liniile de servicii media, respectiv creatie. Mircea Gheorghe a fost desemnat la...
Schimbare la varful DENTSU CREATIVE. O noua echipa care va devolta business-ul din Romania
Vineri, 24 Februarie 2023
 DENTSU CREATIVE, agentia de creatie la nivel global a grupului de comunicare de marketing dentsu, anunta o noua echipa care va devolta business-ul din Romania.
iPROSPECT si DENTSU castiga contul de media ZALANDO
Sambata, 14 Ianuarie 2023
 Decizia vine in urma nei licitatii competitive menite sa consolideze toate mediile de comunicare intr-un singur grup de agentii cu capacitatea de a accelera colaborarea pe piata si continuitatea campaniilor derulate la nivel international.
Peste 350.000 euro colectati in campania de donatii McHappy Day 2022, pentru a tine familiile impreuna
Joi, 22 Decembrie 2022
1.8 milioane de lei au fost colectate prin intermediul actiunilor din restaurantele McDonald’s, prin SMS, online si cu sprijinul companiilor partenere. Intreaga suma va fi pusa la dispozitia Fundatiei pentru a asigura functionarea celor trei Case Ronald McDonald din Bucuresti, Timisoara si Iasi, pentru a oferi timp...
Romanii prefera vacantele in Romania, in detrimentul celor din strainatate. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 13 Decembrie 2022
 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arata ca romanii opteaza pentru vacante la mare (34%) si la munte (31%) in Romania, subclasand optiunea de a petrece vacantele in strainatate (29%).
1 2 3 4 5 »