Tchibo a luat bilet cu 15.000 de euro la Trenul Regal
Marti, 11 Iunie 2013


 ( adplayers, Iulian Toma) Administrat de agentia Eye Conexiuni, evenimentul de comunicare a calitatii Tchibo de Furnizor Oficial al Casei Regale a Romaniei a luat bilet de 15.000 euro pentru a inchiria Trenul Regal, potrivit unor surse adplayers apropiate proiectului. Contactati, oficialii agentiei nu au comentat bugetul de rezervare a trenului.

Conceptul degustarii unei cafele in Trenul Regal a mai aratat celor interesati cateva detalii interesante despre piata cafelei si a explicat dorinta marcii de asociere cu calitatea de furnizor al Casei Regale a Romaniei.

Facuta cu cea mai noua gama din portofoliul Tchibo – Privat Kaffee – degustarea de cafea a fost realizata conform etichetei Casei Regale de catre Andreas Christmann, Director Achizitii Tchibo International.

Comunicarea Tchibo administrata de  Eye Conexiuni face parte dintr-o serie de proiecte administrate de 
echipa agentiei care lucreaza de mai multi ani pe diverse obiective de comunicare ale marcii.

Mai mult in PR


PUBLICITATE: