„Interneticsul se afla la acelasi nivel ca si industria”, mai spune Tenita, managerul TreeWorks, unul dintre premiantii festivalului
Cu 12 ani de publicitate, fostul sef de creatie de la Punct Advertising lucreaza in comunicare din 96, unde timp de 6 ani a activat in agentia Graffiti BBDO, iar din 2002 pentru compania de care s-a despartit in urma cu doua saptamani
„Unde e coloana vertebrala a unui festival bine pus la punct care are un regulament, un criteriu de jurizare clar stabilit, un juriu impartial si categorii care raman aceleasi de la an la an?”, a mai spus general managerul Twenty
Internetics AdPlayersCRITIC, cu Bogdana Butnar, Managing Director si Head of Strategy, al MRM Partners Romania, companie interactiva parte din grupul McCann Romania
Responsabilul de recrutare care ne-a confirmat ca se afla si la originea anuntului se numeste Ioana Adam, si, coincidenta sau nu, proprietar al unei agentii de recrutare numita Business Development & Consult
Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent
Noul nume al companiei in-store este rezultatul unei actiuni de rebranding realizate in colaborare cu agentia Re:ply
De 80 de ani partener al Olimpiadei, Coca-Cola a decriptat mesajul marcii din limba tarii gazda a Jocurilor Olimpice: “Fericire delicioasa”
"Este cel mai vechi inca activ art director al advertising-ului romanesc", spune Lucian Georgescu, despre Puiu Oncescu
Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet
Punct Advertising a inceput colaborarea cu M Car Trading in urma unui pitch pentru contul Mitsubishi Motors organizat in luna aprilie
Toncu aduce cu sine experienta acumulata in agentii precum Mercury 360, Leo Burnett sau D´Arcy
Campania impotriva pirateriei pentru Microsoft Romania, ruleaza pe urmatoarele medii: presa, internet, OOH si TV Screens, fiind sustinuta si de o campanie PR