Rezultatele cautarii dupa : "punct"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 28 August 2009
Potrivit unor surse AdPlayers din piata de media, in urma unei decizii locale, contul de media Ikea a migrat de la Mediaedge:cia la Media Investment fara licitatie
Vineri, 28 August 2009
Seful agentiei Cohn & Jansen si totodata partener al Intertel inca din 2003 - Peter Jansen, preia administrarea companiei de marketing direct si interactiv condusa pana in prezent de Maia Novolan
Vineri, 28 August 2009
Dupa cel mai profitabil an, in 2008, si la 7 ani de la infiintarea companiei de marketing direct si interactiv Intertel, sefa si detinatoarea a mai mult de o treime din firma se indreapta spre alte proiecte profesionale
Joi, 27 August 2009
Contul de creatie, strategie si productie Ikea a fost castigat de Punct Advertising, potrivit unor surse AdPlayers din piata, dupa un pitch cu Propaganda, Publicis Romania si Next...
Vineri, 31 Iulie 2009
„Cei 5,2 Mil. EUR provin in proportie de 60% din print digital, restul de 40% fiind reprezentat de productia de POSM si proiecte speciale pentru industria de...
Luni, 06 Iulie 2009
Postul de televiziune relanseaza programul de stiri cu o noua identitate, principalul buletin fiind difuzat la 18:30 de noua achizitie Adrian Rozenberg
Marti, 30 Iunie 2009
Agentia de publicitate condusa de Ioana si Stefan Iordache a luat cu un proiect pentru Muzeul Grigore Antipa un Bronze Lion la sectiunea Media, categoria Travel, Entertainment & Leisure, singurul premiul romanesc pe langa doua nominalizari in Finala ale Grey (Outdoor Lions) si Arsenoaiei & Matasel ( PR Lions )
Joi, 25 Iunie 2009
In urma unui proces de selectie la care au plarticipat mai multe agentii de publicitate, reprezentantii Granini Romania au ales Publicis Romania pentru comunicarea ATL a brandului de...
Luni, 22 Iunie 2009
Oncescu revine in echipa de client service a agentiei de publicitate in pozitia de Group Account Director, potrivit unor surse din piata, dupa un an si jumatate in care a lucrat pentru Punct Advertising si Proximity (BBDO)
Luni, 15 Iunie 2009
Ghica Popa a fost art director in campanii pentru Orange, Tampax (Procter & Gamble), Western Union, GE Money, Eukanuba, Fanta Green, Sprite Prigat, Bergenbier, Muzeul Grigore...
Miercuri, 03 Iunie 2009
„Nu vreau sa lovesc absolut in niciun fel festivalul, ci vreau sa punem umarul si sa indreptam cateva lucruri care, cred eu, ca anul acesta au condus la o poveste aberanta, asa cum o vedem noi”, motiveaza Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania, contestarea deciziei de reincadrare a unor campanii Cosmote din categoria Telecom, la categoria promotii Non FMCG.
Luni, 01 Iunie 2009
Ce campanii au fost premiate si nominalizate in categoriile festivalului de eficienta Effie Awards Romania
Luni, 01 Iunie 2009
McCann Erickson, una dintre cele mai premiate agentii in festivaluri de creatie, nu a luat niciun premiu de eficienta
Marti, 19 Mai 2009
Campania de promovare Real Quality se va desfasura la nivel national, utilizand toate canalele de comunicare: TV, radio, panouri stradale
Vineri, 15 Mai 2009
Designul de ansamblu al noului ambalaj a fost realizat de Pichler&Gattringer, avand ca punct de plecare actualul design al etichetei
Joi, 14 Mai 2009
Potrivit companiei, reprezentarea are in vedere promovarea in Romania a unor proiecte editoriale, publicitate, marketing si PR pentru reputatul canal de televiziune
Luni, 27 Aprilie 2009
Lansat pe 16 decembrie 2005 cu o investititie care a depasit 30.000 euro, magazinului online de jucarii Crazy Toys (www.crazytoys.ro) a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de aproximativ 587.000 de euro
Miercuri, 15 Aprilie 2009
Indiferent cine urca pe scena, Client sau Agentia care inscrie cazul, (main agency in regulamentul Effie) castigatorul festivalului este Brand-ul si echipa din spatele acestuia,...
Luni, 13 Aprilie 2009
In Franta, 50% din bugetele de internet se duc catre Google, dar si „cel mai folosit motor de cautare este Google”. Nu si in Statele Unite!”, sunt doar o parte dintre concluziile Ad:tech, punctate de Andreea Guidea, Managing Partner, Zenergy
Vineri, 10 Aprilie 2009
In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: