World Mobile Congress la cald: 45.000 participanti si peste 50 Mil. EUR numai din intrare
Vineri, 19 Februarie 2010


 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

World Mobile Congress 2010, cel mai mare eveniment international de tehnologie mobila din acest an, strange cateva zeci de milioane de euro numai din taxa de participare, dupa cum estimeaza pentru AdPlayers Maia Novolan, unul din specialistii romani de mobile marketing prezent la congresul desfasurat in perioada 15-18, la Barcelona.

Desfasurat pe o suprafata de 3-4 ori mai mare decat Romexpo, dupa cum spune Maia Novolan, World Mobile Congress este, in viziune ei ca specialist in mobile marketing, cea mai mare desfasurare de forte a tehnologiei de comunicare mobila, si totodata  locul de intalnire a mai mult de 45.000 de oameni.

“Taxa de participare este de la 600 de euro la 3.000 de euro la care se adauga TVA. Numai la o medie de 1000 euro pentru fiecare participant, nu este exclus ca cei peste 45.000 de participanti la World Mobile Congress sa aduca  organizatorilor 45-50 de milioane de euro pe eveniment, numai din taxa de participare”, este de parere Novolan. "Si asta fara a lua in calcul parteneriatele de promovare, standurile celor peste 10.000 de companii, sponsorizarile si alte venituri din publicitate". 

Evenimentul anual aduce in fata celor interesati absolut tot ceea ce inseamna legatura cu tehnologia mobila, de la servicii de interconectari, la sms, si relatii intre telefonul mobil si alte device-uri cu care se poate conecta – camere, ecrane sau alte instrumente.

De ce World Mobile Congress?

„Pentru ca la acest eveniment gasesti tot ce insemna tehnologie mobila. Am participat pentru ca ne asteptam sa gasim lucruri noi in ceea ce priveste comunicarea prin servicii de mobile marketing”, spune Novolan, piata care, potrivit estimarilor AdPlayers ruleaza in Romania volume de 5-6 Milioane eur pe an.

„Nu m-a surprins ca, in cadrul evenimentului, au fost prezente si tehnologii care pentru noi, dar si pentru alte companii din Romania sunt foarte uzuale”, spune Novolan. „Am venit insa pentru foarte multe lucruri noi. Printre multe solutii ingenioase si inovatii in mobile marketing, am intalnit conectari intre camera video si mobil care iti poate spune ce sex are persoana respectiva, sau iti poate interpreta privirea. Solutii care iti pot spune gradul de atentie catre un anumit punct, sau interpreteaza in ce directie ai indreptata privirea. Se poate determina astfel gradul de atentie pe care il atrage un suport  de infromatie sau publicitate  cum ar fi ecran display sau alte dispozitive masurate”.

Mai multe despre ce a vazut unul dintre specialistii romani in marketing digital la World Mobile Congres desfasurat in perioada 15-18 februarie la Barcelona, intr-un material post eveniment realizat impreuna cu Maia Novolan, pe care il puteti urmari in AdPlayers la inceputul saptamanii viitoare.



PUBLICITATE: