Rezultatele cautarii dupa : "copywriteri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Belgia adopta o campanie de responsabilitate Ogilvy Romania. “Dincolo de cifre sunt oameni” este preluata de Asociatia Companiilor de Comunicare din Belgia (ACC)
Vineri, 05 Martie 2021
 Anul trecut, prin campania Dincolo de cifre sunt oameni, Ogilvy Romania, la invitatia UAPR, a lansat primul demers local de sustinere a comunitatilor creative locale, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plata. Din aceasta luna, campania este preluata de ACC Belgia, co-fondator JEP (juriul pentru...
Izoleaza Violenta. Asociatia ANAIS si Cheil | Centrade in campanie impotriva violentei domestice in contextul distantarii sociale.
Joi, 02 Aprilie 2020
 Distantarea sociala previne raspandirea virusului COVID-19, dar favorizeaza, in acelasi timp, perpetuarea unui virus la fel de perfid in casele romanilor - violenta domestica. Asociatia ANAIS lanseaza campania #IzoleazaViolenta, semnata de Cheil | Centrade
Speakeri de top in marketingul de continut din UK si Romania la WeContent
Joi, 18 Octombrie 2018
 Cea mai relevanta conferinta de content marketing din Romania, potrivit organizatorilor, WeContent reuneste speakeri de top din tara si din Regatul Unit si va avea loc pe 1 noiembrie 2018, la Movieplex din cadrul Plaza Mall
Fost director general MediaPro Studios, Carmen Zahiu (Rotaru) conduce noua divizie Tempo BTL
Luni, 06 Noiembrie 2017
Noua directoare si partenera a diviziei BTL de la Tempo Advertising se intoarce in acelasi departament al agentiei in care debuta in publicitate in 2004 in functia de Junior Executive si a fost BTL Director din 2006 pana in anul 2010.
PR
Gata cu oamenii de comunicare in carne si oase. O agentie a angajat prima specialista virtuala in PR.
Vineri, 11 August 2017
Impressum Communication spune despre omul de comunicare virtual Priana, ca aceasta este prima interfata digitala a unei companii de PR
Arhitectura digitala aduce fericirea. WIAD, 21 feb.
Vineri, 06 Februarie 2015
 Evenimentul de la Bucuresti estimeaza peste 150 de participanti, deopotriva specialisti si interesati.
 
El a creat primul logo turistic al Romaniei. Necontroversat, necopiat, romanesc, simplu, graitor
Joi, 12 Iunie 2014
Gabi Lungu pentru cei care nu l-au cunoscut pe Emil Cioanca. Doar atat:
Hippos angajeaza 7 oameni noi in 2011 si tinteste 800.000 EUR pe an
Miercuri, 07 Septembrie 2011

Cu o tinta de 800.000 EUR pe anul in curs, agentia inregistra din serviciile agentiei  in 2010 o cifra de afaceri de aproximativ 400.000 EUR

DDB Bucuresti a dat afara din sanul agentiei 5 oameni
Miercuri, 18 Martie 2009
Reprezentand un procent de aproximativ 20% din echipa agentiei, cei care au vrut mai multe lamuriri din partea managementului companiei au fost informati luni dimineata (16 martie) ca au...
Next Advertising promoveaza cu Zanul Abonamentul Bancar BT
Marti, 28 Octombrie 2008

Noua campanie de la Next  TV se desfasoara in perioda  24 octombrie- 16 noiembrie

Castigatorii Golden Drum 2008
Sambata, 11 Octombrie 2008

Juriul a desfiintat McCann Erickson, iar Stefan Iordache a adus noroc Leo Burnett  

Lansarea cinematografelor digitale The Light, la Re:ply
Luni, 16 Iunie 2008
Cinematografele The Light vor fi gazduite in aceasta toamna in Liberty Center (Bucuresti) si Tiago Mall (Oradea).
Hochland Cascaval Pane, la Bridge
Miercuri, 19 Martie 2008
Bridge Communication si Hochland Romania au lansat o noua campanie de comunicare in care prezinta cel mai recent produs din gama sa - Hochland Cascaval Pané
Brandstalk are oameni noi la creatie
Vineri, 12 Octombrie 2007
Creatia mai atrage doi copywriteri: Roxana Raileanu si Alina Covalcic
Agentia de Monitorizare a Presei si Grey semneaza “Nu taia padurea ca-n codru”
Vineri, 07 Septembrie 2007
Pe langa campania media, 50 de copaci din Bucuresti sunt, la propriu, indoliati, in memoria celor 32 de milioane de copaci ce cad prada anual defrisarilor abuzive
Toate trec, Neumarkt ramane cu Starlink
Joi, 26 Aprilie 2007
Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
Napolact marcheaza brandingul agentiei Propaganda
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
Lowe ia 6 oameni noi la creatie
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Trei Copywriteri si tot atâtia Art Directori aduc "fresh blood în echipa si mai ales creatia Lowe", departament structurat, din luna noiembrie, în trei Creative Groups, conduse de Diana Angelescu & Avi Giosanu, Andreea Chirica si Raluca Ciupercescu, Group Creative Directori
Vino frate la Grupul de Esenta Tare
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare",  o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
Ogilvy da click pe WWF
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din România" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
1 2 »