Leo Burnett Group estimeaza o crestere de 46% in 2008.
Miercuri, 04 Februarie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Grupul Leo Burnett format din agentia de publicitate Leo Burnett & Target, compania de media Starcom MediaVest, agentia de consultanta in relatii publice The Practice, agentia de marketing interactiv iLeo, shopul de idei 23 Communication Ideas si Tru Media Research - companie specializata in masurarea audientei in-store si indoor din Romania, estimeaza o crestere de 46% a cifrei de afaceri pentru anul 2008.

„Din punct de vedere procentual, cea mai mare crestere a cifrei de afaceri a inregistrat-o iLeo, care a crescut in 2008 cu peste 300% fata de anul 2007, iar din punct de vedere valoric, bineinteles, cea mai importanta crestere a apartinut Starcom MediaVest Group - care a finalizat anul 2008 cu o crestere de 62% fata de anul precedent”, estimeaza Stefan Iordache (foto) – COO Leo Burnett Group.

Tot in anul 2008, Leo Burnett Group a lansat un nou brand de media: MediaVest. Starcom Romania s-a aliniat la schimbarile de pe alte piete internationale si a devenit Starcom MediaVest Group (SMG), alcatuita din 3 entitati media distincte: Starcom, Starcom Direct si MediaVest, precum si Tru Media Research - companie specializata in masurarea audientei (inclusiv gradul de implicare al acesteia) si consultanta In-Store din Romania.

In anul 2008, Leo Burnett Group si-a adaugat in portofoliu clienti precum: GE Money, Strauss, InBev Romania sau Petrom, dar si Samsung (Starcom), Sniezka (MediaVest), Hochland, Eurocopter, Prigat (The Practice), Blue Air, sport.ro, Credex (23 Communication Ideas) sau Baneasa Shopping City (iLeo). 


PUBLICITATE: