Rezultatele cautarii dupa : "proiect"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Outdoor de 40 Mil. euro. Indoor de 10 Mil. euro. BRAT monitorizeaza publicitatea OOH.
Joi, 21 Iunie 2012
 Volumul de publicitate outdoor cheltuit in Romania este de aproximativ 40 Milioane de euro net, iar cel al publicitatii Indoor este de aproximativ 10 Mil. euro, au estimat astazi pentru adplayers jucatorii din piata de media prezenti la evenimentul de lansare a Monitorizarea Investitiilor in Publicitate Out Of Home (MIP OOH).

 

Cine a dormit in Noaptea Agentiilor?
Vineri, 18 Mai 2012
 
Licitatie de 1,5 Milioane EUR Volksbank la Media Direction
Marti, 08 Mai 2012
 Potrivit unor surse din piata, in pitch au mai participat United Media, McCann Erickson

Advice. Cea mai mare agentie de universitari.
Luni, 02 Aprilie 2012
 Cu o echipa de 100 de oameni din care in jur de 50 permanenti, la care se adauga alte sute de aplicanti in proiectele de creatie, strategie de marketing si comunicare, membrii Advice – o asociatie in egala masura de studentii si absolventi din Universitatea Bucuresti sau ASE, ar putea fi oricand o agentie redutabila intr-un concurs ori licitatie de publicitate.
INFO: Enel de la Saatchi & Saatchi; ArtWars lansat de Infinit Solutions; Tic-Tac de Hyperactive; Ioana Spasiu la V + O Communication
Luni, 19 Martie 2012
 Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.

Goldbach vrea 200.000 - 250.000 EUR pe publicitate in limba maghiara. Cu gandul la 1%-2% din piata.
Vineri, 16 Martie 2012
 Cu 19 canale media in proiectul „Media in Limba Maghiara”, Regia Goldbach Media Romania spune ca in viitorii ani si atragerea unui procent de 1%-2% din piata de media ar fi o reusita pentru casa de vanzari
Fost CEO InternetCorp, Vlad Popa vrea mai mult de 340.000 EUR cu AvocatNet
Vineri, 02 Martie 2012
 „Vrem sa dezvoltam afacerea, in special sursele de venit, in perioada aceasta in care scad bugetele de publicitate”, a declarat pentru adplayers, Vlad Popa, despre rolul sau de dezvoltare la portalul de business AvocatNet.
Produs in Romania, din 1927. Fabricantul de sosete Ciserom a castigat un rebranding de 25-30 mii EUR.
Joi, 01 Martie 2012
 Estimat la o valoare de 25.000-30.000 euro, marele premiu al concursului „Cel mai promitator brand romanesc” - un program de rebranding Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a fost castigat de CISEROM, un producator roman de sosete din 1927.

 

2.500 de zile pe an de publicitate outdoor mobila cu MVCOM. Fara limita de kilometri.
Miercuri, 29 Februarie 2012

Cu un business de peste 320.000 EUR in 2011, in scadere cat spuma de la paharul de bere comparativ cu anul precedent, masinile cu panouri mobile reprezinta 80% din afacerea condusa de Marian Costache.

OMG: De 3 ori in 5 ani. Tanasie spune cine a crescut Omnicom Media Group Romania
Joi, 23 Februarie 2012
 Cu o crestere de aproximativ 3 ori in 5 ani a afacerii de media a ceea ce astazi se numeste Omnicom Media Group, fostul CEO, Carmen Tanasie, multumeste „tuturor celor alaturi de care am construit impreuna OMG Romnia in ultimii 5 ani: lui Cristian Mucichescu, Nicu Laita si Laurei Badea, lui Mihai Rusescu, Razvan Dragomirescu si Eugen Terchila, dar si intregii echipe din toate...
Mobilul creste grupul Lowe cu Mobile Works. 10 clienti stau deja la usa agentiei.
Joi, 16 Februarie 2012
 Mobile Works, noua agentie de marketing specializat pe mobil din grupul Lowe, dezvolta deja proiecte pentru clienti precum Orange, BMW, kika, Stella Artois, Ferrero, Beck's, Bergenbier, Johnson&Johnson sau Farmaciile Dona.
Totul despre cum obtii primul European Advertising Certificate
Joi, 12 Ianuarie 2012
“Pentru ca este un studiu online, programul de certificare nu este legat de un numar minim sau maxim de participanti”, explica Eleonore Af Schaumburg-Lippe, director executiv al UAPR,  despre programul de certificare europeana in publicitate  lansat in colaborare cu EACA 
National Geographic n-a vrut publicitate pentru 1989 - Revolutia Romana in imagini
Sambata, 17 Decembrie 2011
 Un numar realizat pe baza a aproximativ 100 de fotografii-document din decembrie 89, Editia Speciala de Colectie „1989 - Revolutia Romana in imagini” nu si-a propus sa contina si pagini de publicitate, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare ai publicatiei.
Seatwebshop: 7.000-10.000 EUR buget, 3 masini vandute in 3 saptamani
Miercuri, 07 Decembrie 2011
 Cu un buget de creatie, strategie si implementare estimat de AdPlayers intre 7.000 si 10.000 de euro, proiectul de vanzare online...
ROAA pregateste monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH
Vineri, 02 Decembrie 2011
 Membri fodatori in Romanian Outdoor Advertising Association (ROAA), companiile Euromedia, Betacons, News Outdoor si Affichage reunesc in prezent peste 65% din piata de outdoor din Romania
Buget de 10-15 Mii EUR, pentru Programul Social Zambet pentru Viitor (Danone)
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Estimata de surse din piata de media la un buget de 10-15.000 de euro, agentia Hippos a realizat noua campanie dezvoltata de Danone  Romania pentru Programul Social Zambet pentru Viitor, aflata acum in desfasurare.
Teodor Cucu a plecat de la Frank si a dat drumul propriei pravalii: The Cell
Luni, 14 Noiembrie 2011
 Fost director de creatie si strategie la Frank, Teodor Cucu lucreaza de curand in propria pravalie in marketing si comunicare - laboratorul de creatie The Cell.

 

46 de MICRO mobile decorate pentru Odyssey, iar cand a venit scadenta, agentia si-a anuntat ... insolventa.
Miercuri, 09 Noiembrie 2011
 Firma de productie Thor Production Concept a personalizat pentru  Odyssey 46 de MICRO mobile iar cand a venit scadenta de plata, agentia si-a anuntat ... insolventa. “Sumele de recuperat sunt in valoare de cam 28.000 lei ( din care 12.000 pe BO). Poate nu sunt sume mari. Insa pentru mine e posibil sa insemne falimentul...
Cata publicitate a inghitit in realitate Presa Scrisa, comparativ cu 97 Mil. EUR la Rate Card?
Miercuri, 21 Septembrie 2011

“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului

Reduceri maximia pentru campionul licitatiilor media.
Miercuri, 14 Septembrie 2011

Botezata politicos “licitatie”, tabara de vanatoare a preturilor de media Vodafone organizata nu de Ion Tiriac, ci de operatorul de telefonie mobila, are loc anual in contrast cu toti ceilalti mari investitori in comunicare incepand cu Unilever sau Procter & Gamble si chiar alti operatori de telefonie, inclusiv compania mama Vodafone Group care isi muta contul...