Mobilul creste grupul Lowe cu Mobile Works. 10 clienti stau deja la usa agentiei.
Joi, 16 Februarie 2012
 ( adplayers, Iulian Toma) Dupa ce in trecut a mai comunicat proiecte de comunicare pe mobil prin agentia de digital Hyperactive, grupul Lowe a lansat Mobile Works, noua agentie de comunicare de profil din holdingul fondat de Veronica Savanciuc si Paul Radu. 

Condusa de Alex Putineanu (foto), Managing Director Mobile Works, noua agentie completeaza mixul de expertize de comunicare oferit de grupul de companii.
 Agentia Mobile Works dezvolta deja proiecte pentru clienti precum Orange, BMW, kika, Stella Artois, Ferrero, Beck's, Bergenbier, Johnson&Johnson sau Farmaciile Dona.

”Decizia de a lansa o noua companie vine in contextul in care piata locala de mobile marketing este intr-o continua expansiune, numarul smartphone-urilor fiind in crestere, iar ratele de utilizare ale mobisite-urilor si ale aplicatiilor mobile sunt tot mai ridicate”, a motivat Veronica savanciuc lansarea noii agentii Mobile Works.

Putineanu are un Bachelor of Arts in Management International de la Webster University din Viena si incepand cu 2007,  s-a specializat in tehnologie si metodologii de optimizare la Lenovo EMEA. La jumatatea anului 2008 s-a lansat in antreprenoriat in Romania in calitate de manager si cofondator al BEam Mobile Marketing, unde a conceput si vandut cu success solutii de SMS marketing & communication.

Pe langa noua companie de comunicare pe mobil Mobile Works, grupul Lowe acopera in prezent un spectru larg de servicii in marketing si comunicare (creatie – Lowe& Partners, BTL – Lowe Vibe, Media -  Initiative si Brand Connection, relatii publice - GolinHarris, digital – HyperActive).

Cel mai recent dintre proiectele de comunicare pe mobil derulat de grupul Lowe prin Hyperactive a fost un proiect QR codes in campania Orange – The Goodies Hunt, o vanatoare de comori in Centrul Vechi din Bucuresti. Desfasurat in perioada 7-15 septembrie 2011, proiectul a presupus de la creatie, strategie si pana la implementarea in media. Obiectivul campaniei a fost sa genereze awareness, implicare si raspandire pentru solutia Wi-Fi oferita de Orange Romania in zona de comunicare.

 Mai mult in Business


PUBLICITATE: