Rezultatele cautarii dupa : "proiect"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 17 Decembrie 2018
Sala de initiere in gimnastica si educatie fizica GymNadia de la Patinoarul Tiriac Telekom Arena a gazduit sambata, 15 decembrie, prima selectie pentru cursuri gratuite de initiere in gimnastica si educatie fizica, dedicate copiilor cu varste cuprinse intre 2 si 6 ani.
Joi, 13 Decembrie 2018
„In cadrul acestui proiect ne-am propus sa abordam intr-un mod atractiv o perioada din istoria Bucurestiului si a Romaniei relativ putin cunoscuta de publicul larg si despre care nu se vorbeste destul, mai ales ca este premergatoare Marii Uniri din 1918: ocupatia capitalei de catre armata germana in timpul Primului...
Joi, 13 Decembrie 2018
”Ma bucur sa organizam anul acesta cea de-a doua editie a competitiei Tiriac Trophy. Este un eveniment sportiv de amploare, extrem de asteptat de cluburile de hochei pentru copii. Aducem impreuna copii talentati care, prin experienta dobandita in cadrul competitiilor, sustinuta de disciplina si perseverenta...
Miercuri, 12 Decembrie 2018
In Romania, in fiecare an, peste 1000 de parinti aud cuvantul cancer, atunci cand medicii le pun diagnosticul copiilor lor. In Europa peste 85% dintre copiii cu acest diagnostic se vindeca. La noi, unul din 2 copii nu supravietuieste.
Marti, 04 Decembrie 2018
Amenajata la etajul superior al Patinoarului Tiriac – Telekom Arena, GymNadia are portile deschise pentru copii intre 3 si 5 ani, beneficiind de un spatiu de 630 metri patrati, prevazut cu vestiare si grupuri sanitare proprii, amenajate cu sprijinul Simonei Halep si al companiilor Fabryo, Dedeman si...
Luni, 03 Decembrie 2018
200 de autori de continut digital au creat in doar sase ore 1.000 de povesti virtuale in cadrul unui Heritage Instameet, eveniment de inchidere oficiala, pe anul in curs, a proiectului Cronicari Digitali, cea mai mare campanie din Romania de promovare a patrimoniului cultural in randul tinerilor, desfasurata cu accent pe...
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
„Pentru a transmite acest mesaj eficient aveam nevoie de o strategie coerenta de comunicare in mediul online si de un concept relevant pentru clientii nostri. Perceptum a inteles perfect punctele noastre de diferentiere si le-a tradus intr-o campanie unitara si autentica.”, a precizat Roxana Tanasa, Marketing Responsible COS...
Vineri, 16 Noiembrie 2018
Parte a grupului Veolia, expert global in gestionarea optimizata a resurselor, Veolia Romania inaugureaza in Muzeul National de Istorie Naturala ,,Grigore Antipa” o instalatie interactiva menita sa atraga atentia asupra impactului plasticului in ecosistemele acvatice, dupa cum au aratat autorii proiectului in...
Joi, 15 Noiembrie 2018
„Ne vom cunoaste si vom afla ce vor sa faca. In functie de nevoile fiecarui proiect selectat, vom hotara cum ii vom sprijini si vom comunica, dupa obiectivele pe care le urmaresc si competentele fiecarui antreprenor” a declarat pentru adplayers, Andreea Cramer, Director Marketing, segmentul Business, Telekom Romania
Vineri, 09 Noiembrie 2018
Potrivit companiei, solutia de management al documentelor a atras peste 40 clienti noi si s-a extins in 8 noi judete in ultimul an. In prezent, aplicatia dezvoltata de Zitec este utilizata de peste 3500 de utilizatori din 170 de companii private si institutii publice din 36 de judete din Romania.
Vineri, 09 Noiembrie 2018
In cadrul campaniei, 52 de obiective de patrimoniu au fost transpuse in continut digital
Vineri, 09 Noiembrie 2018
In urma unei investitii de 200.000 euro, Habitat for Humanity Romania si ENGIE Romania au finalizat lucrarile de reabilitare si eficientizare energetica a cladirii centrului HOSPICE Casa Sperantei din Brasov
Miercuri, 31 Octombrie 2018
Organizatiile neguvernamentale pot inscrie maximum doua proiecte fiecare, pe platforma Teimplici.ro. Perioada de inscriere este 29 octombrie – 18 noiembrie 2018, ora 23.59.
Joi, 25 Octombrie 2018
Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
Panourile publicitare sustin cuiburile pentru berze. Parteneriat outdoor exclusiv Ultravision cu SOR
Joi, 25 Octombrie 2018
Compania de publicitate outdoor Ultravision, in parteneriat cu Societatea Ornitologica Romana, transforma unipolurile in puncte de sprijin pentru cuiburile artificiale de berze, care vor contribui astfel la protejarea speciei.
Joi, 11 Octombrie 2018
Din aceasat pozitie, noul director va coordona activitatile de marketing ale grupului de pe ambele piete - Romania si Bulgaria
Miercuri, 10 Octombrie 2018
Printre cei care au donat bani, materiale de constructii sau servicii se numara: Kaufland Romania (partener strategic), Dedeman, (partener principal), Tondach, Bosch, Ursa, Siniat, Ariston, Piatra Online, VEKA Romania, TeraPlast, Atelierele Ilbah, Aqua Carpatica, Fundatia...
Vineri, 05 Octombrie 2018
Postul public programeaza din 5 octombrie o serie de 20 de filme documentare-portret despre geniile care au asezat Romania pe harta lumii
Joi, 04 Octombrie 2018
Pentru realizarea preparatului au fost utilizate 2 tone si jumatate de faina si peste 5 tone de mere romanesti. Placinta a fost pregatita in laboratoarele proprii Carrefour, iar peste 100 de angajati din raionul brutarie din hipermarketurile din Bucuresti, Braila si Ploiesti au contribuit la inscrierea acesteia in...
Joi, 04 Octombrie 2018
Medlife Group pastreaza furnizorii de servicii de marketing care functioneaza in planurile de comunicare: Media Investment (Media), Jazz (creatie), Live Marketing Action (BTL), Starcom si Conversion Marketing (online si digital)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: