Cinci fragmente de monolit reptilian IAB Mixx ajung la Sector 7 HUB
Marti, 22 Decembrie 2020

,,Sunt acestea cu adevarat fragmente de monolit? Sunt trofee? Nu stim! Noi doar punem intrebari! Dar asemanarile nu pot fi o coincidenta!” spune hub-ul de comunicare

AdPlayers. info

Oculta Mondiala, filiala Sector 7 HUB, multumeste pentru cele cinci fragmente de monolit primite pe adresa redactiei, anunta hub-ul de comunicare.

Surse din cadrul departamentului de receptie si manipulare marfa sugereaza ca in ziua de, in timp ce se anuntau live rezultatele festivalului IAB Mixx Awards Romania, la adresa unuia dintre membrii Sector 7 au fost livrate in secret (filmat live si public) cinci fragmente din monolitii celebri care au impanzit lumea si au creat o patura de mister in mintile multor oameni cu inteligenta debordanta.

,,Oculta Mondiala si-a asumat deja acesti monoliti, in special pe cel amplasat in Romania. Asa cum isi asuma prin prezentul comunicat si fragmentele in forma de trofeu pe care le-am receptionat. Se pare ca acestea au fost primite ca recompensa pentru campania creata de Sector 7 pentru clientul nostru Catmobile.ro: „Nu stim! Noi doar punem intrebari!” din toamna anului 2020.” spun castigatorii .celor cinci ,,monoliti”

,,Sunt acestea cu adevarat fragmente de monolit? Sunt trofee? Nu stim! Noi doar punem intrebari! Dar asemanarile nu pot fi o coincidenta!”

Surse din industria reptiliana de advertising si marketing spun ca aceste fragmente sunt, in fapt, trofee IAB Mixx Awards, reprezentand:

•            Best MIXX Award – campania cu cele mai multe premii la categoriile la care a fost inscrisa

•            The Spiciest Influencer Marketing Award

•            The Most Flavored Integrated Advertising Campaign

•            The Most Appetising Video Advertising Campaign

•            The Juiciest Brand Advertising Campaign

,,Vrem cumva prin prezenta ca reprezentantii Sector 7 HUB sa le multumeasca tuturor celor care au fost implicati in proiect si ne-au ajutat sa aratam inca o data ca se poate face si altfel de publicitate – una de care publicul sa se indragosteasca si sa devina parte naturala din pop-cultura romaneasca? Nu stim! Noi doar punem intrebari!”

Mai mult in Festival, Eveniment


PUBLICITATE: