400.000 EUR stransi de Balul de Caritate de Halloween
Marti, 30 Octombrie 2007

 

Alexandra Tinjala, Sister & Co 

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Pentru al treilea an consecutiv, agentia de publicitate Sister&Co s-a implicat probono in Balul de Caritate de Halloween, ale carui fonduri sunt directionate catre programul Fiecare Copil in Scoala al Asociatiei Ovidiu Rom.

„Anul acesta s-au strans cele mai multe fonduri –peste 400.000 Euro - si o iau personal ca pe un succes al industriei”, spune Alexandra Tanjala (foto stanga) manager si owner al agentiei si membru in Comitetul Organizatoric si Comitetul Consultativ al Asociatiei OvidiuRom.

Porivit executivului agentiei, Sister&Co s-a implicat la toate nivelurile: de la dezvoltarea intregii campanii de comunicare inceputa inca din August 2007, pana la implicarea in organizarea si strangerea de fonduri ale acestui eveniment si inclusiv productia evenimentului pe care Alexandra Tanjala si-a asumat-o personal.

Sister a pus in proiect resursele de creativitate si productie ale agentiei, si ale partenerilor din industrie care s-au aratat interesati, contributie pe care a adus-o de de la aduri, e-mailing, desfasuratorul serii, secvente muzicale intermediare, pana la lobby pentru eveniment,

AdPlayers.ro/File

Agentia de publicitate Sister & Co si-a inceput activitatea in anul 2006, avand-o ca unic asociat pe Alexandra Tinjala.

Printre clientii agentiei Sister se numara: Heineken Romania – cu brandurile Bucegi, Gösser, Gambrinus, Harghita si Hategana; Bayer: cu brand-urile Supradyn, Saridon, Rennie, Lasonyl, Bepanthen Crema, Elevit; Holcim, Astra Bettings – cu brandurile Astra Sport Bets si Astra Lotto Bets; Asociatia Ovidiu Rom; ; FRF, CNCD, OSI ERGO si Policy Center for Minorities and Roma, Bayer Crop Science; Festivalul Ideo Ideis.


PUBLICITATE: