"Un premiu te poate ajuta sa intri la un client, dar nu te poate ajuta sa-l pastrezi" Alina Musat, Spotlight
Marti, 15 Iunie 2010



( AdPlayers, Iulian Toma )

Agentia de publicitate Spotlight a participat in alti ani la festivalul de eficienta local, competitie de unde a primit cateva distinctii. De trei ani insa compania nu mai participa la Effie, si nu pentru ca ar avea ceva cu intrecerea cazurilor eficiente, ba dimpotriva. Alina Musat, managerul agentiei, spune ca, din semnalele pe care le-a primit, organizarea Effie Awards Romania 2010 a fost buna si la editia din acest an.

„Noi mergem de regula cu cate un proiect la Effie, si doar daca suntem siguri de el”, spune Alina Musat, care mai precizeaza ca premiile in festivaluri nu mai inseamna foarte mult in acest vremuri. „Premiile sunt importante pentru orgoliu si pentru cresterea notorietatii agentiei, echipei. Iti pot facilita accesul la clienti noi. Dar orice client si orice echipa trebuie sa stie ca nici un proiect nu seamana cu altul”.

„Un premiu te poate ajuta sa intri la un client, daca nu stie prea multe despre tine, dar nu te poate ajuta sa-l pastrezi. Agentia trebuie sa mai si dovedeasca pe proiectele pe care le primeste dupa ce l-a castigat. Ori, daca nu faci treaba buna, premiile acelea nu mai conteaza chiar deloc”.

Musat spune ca, intradevar, o competitie a eficientei este altceva comparativ cu festivalurile de creatie unde jurizarea puncteaza uneori subiectiv creatia in categorie. „De fiecare data lucrurile trebuie privite in contextul real al pietei, produsului, obiectivelor. Astfel ca palmaresul premiilor de creatie paleste in fata noilor provocari”.

Managerul agentiei aduce ca exemplu o campanie a agentiei premiata pentru creatie la Londra, la Green Awards, cu care nu a castigat nici la AdOr in Romania, nici la Golden Drum in Slovenia. Spotlight a castigat impreuna cu Administratia Nationala „Apele Romane” premiul Green Awards 2008 la categoria Best Green International Campaign, in cadrul festivalului britanic Green Awards. Campania „Sa pastram Apele Curate” a fost primul efort integrat de comunicare pentru protectia mediului din Romania premiata la un festival international consacrat problemelor de mediu.

Toate articolele Effie Awards Romania 2010

 


PUBLICITATE: