Propaganda a castigat licitatia Azuga
Joi, 25 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma, Iulian Toma)

Propaganda a castigat licitatia AzugaAgentia Propaganda a câstigat pitch-ul organizat de compania Bere Azuga pentru o campanie de comunicare ce va marca relansarea pe piata locala a uneia dintre cele mai cunoscute marci romanesti. Conform unor surse din piata apropiate concursului, la pitch au participat Propaganda, Brightness si una din companiile din Ogilvy Group.

Potrivit Alinei Ilie (foto), Senior Account Manager la Propaganda si coordonatoarea proiectului,  licitatia Bere Azuga a avut ca subiect serviciile integrate de publicitate.

„Am ales Propaganda în dauna altor agentii pentru faptul ca au înteles esenta marcii Azuga si grija pentru detalii cu care au abordat proiectul nostru. Pe lânga o strategie de comunicare, agentia ne-a oferit mai degraba un plan de marketing cu solutii care au acoperit practic toate problemele noastre de comunicare”, a declarat  Valerii Moraru – actionar majoritar Bere Azuga.

Propaganda a castigat licitatia AzugaPotrivit agentiei, Propaganda va asigura pâna la finalul anului viitor servicii full service – consultanta si strategie, suport client service, creatie, media planning & buying, productie pentru Bere Azuga. Suportul de BTL si PR vor fi asigurate prin intermediul agentiei Eye PR.

„Lucrul pentru Bere Azuga a fost o provocare pt noi pt ca se poate transforma in acel ‘success story” la care am mai fost martori pana acum: alte branduri romanesti cu o traditie de consum si cu o notoritate destul de ridicata”, a afirmat, pentru AdPlayers, Laura Badea, Director de Media Propaganda. „Personal lucrez in media de mai bine de 10 ani si, de fiecare data cand apare o provocare gen Azuga ma simt atasata emotional de reusita acelui proiect”


PUBLICITATE: