Rezultatele cautarii dupa : "profil"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Planurile Revolut Premium si Metal vor include si abonamente de la parteneri, pentru nevoi personale
Vineri, 17 Noiembrie 2023
 Clientii Revolut care opteaza pentru planurile platite Premium si Metal vor beneficia de o serie de abonamente incluse la diverse servicii digitale printre care Financial Times, Freeletics, Headspace, NordVPN, Picsart, Sleep Cycle, Tinder si altele
Confident Communications si Asociatia Romana Smart City (ARSC) au batut palma pentru dezvoltarea oraselor inteligente din tara
Joi, 21 Septembrie 2023
,,Pentru ca orasele pe care le construim sa fie inteligente ele trebuie sa fie, in primul rand, pentru oameni. Ne bucura entuziasmul si expertiza in comunicarea inovatiilor pe care le-am gasit la noii nostri parteneri pentru comunicare. Suntem convinsi ca, impreuna cu echipa CONFIDENT, mesajele si proiectele noastre...
Creativitate eficienta. Cum cresc vanzarile brandurilor suporturile neconventionale de indoor advertising
Joi, 06 Iulie 2023
 Combinand punctele forte ale indoor advertising cu medii de imprimare specifice si suporturi neconventionale, am creat nenumarate platforme prin care brandurile sa-si promoveze produsele si, astfel, sa-si mareasca vanzarile. Sunt suporturi care si-au dovedit eficienta in timp, astfel ca ne-au fost cerute din ce in...
Comunicarea Skechers in Romania, la McCann PR. Imola Zoltan:,,Sprijinim consolidarea brandurilor si sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora”
Miercuri, 07 Iunie 2023
 „Misiunea noastra, ca agentie, este sa sprijinim consolidarea brandurilor si sa sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora. Suntem deosebit de incantati sa facem acest pas alaturi de Skechers, un brand puternic si dinamic, cu care impartasim un angajament comun fata de...
7 din 10 romani merg la mall cel putin o data pe saptamana . Suma medie cheltuita este 300 lei. Reveal Marketing Research pentru Brand Management
Marti, 23 Mai 2023
 Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este...
Sapte beneficii ale publicitatii indoor. Cercetare Brand Management.
Miercuri, 12 Aprilie 2023
 Georgian Draghici, Directorul Comercial Brand Management (
 Romanii fac peste 32 milioane de vizite la mall in fiecare luna. 1 in 3 in Bucuresti. Cercetare Brand Management
Miercuri, 05 Aprilie 2023
 Potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, cele mai multe vizite, atat la nivel national, cat si in capitala, sunt facute de catre femei, care merg la mall in procent de 57%, spre deosebire de...
iPROSPECT si DENTSU castiga contul de media ZALANDO
Sambata, 14 Ianuarie 2023
 Decizia vine in urma nei licitatii competitive menite sa consolideze toate mediile de comunicare intr-un singur grup de agentii cu capacitatea de a accelera colaborarea pe piata si continuitatea campaniilor derulate la nivel international.
„Bursele Telekom” de 12 ani. Telekom Mobile ofera burse de studiu pentru zece studenti, cate o bursa lunara in valoare de 3.000 de lei brut
Joi, 22 Decembrie 2022
 In competitie s-au inscris peste 160 de studenti admisi in institutii de invatamant superior de stat din Romania, in anul I, invatamant la zi, la una dintre specializarile: automatica si calculatoare, cibernetica, informatica, matematica, inginerie electrica, electronica, telecomunicatii si tehnologia...
Peste 100.000 euro in sustenabilitate de la Brand Management pe o piata in care investitorii prefera suporturile publicitare clasice celor digitale, de 10%.
Marti, 06 Decembrie 2022
 Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, a investit anul trecut peste 500 de mii de lei in modernizarea si sustenabilitatea infrastructurii publicitare, anunta compania care a inregistrat si o crestere semnificativa a portofoliului de...
Programul si comentatorii TVR de la Cupa Mondiala de Fotbal FIFA Qatar 2022
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Prima zi de Mondial aduce, in direct la TVR 1, Ceremonia de Deschidere a CM FIFA Qatar 2022, dar si prima partida: Qatar – Ecuador. Pe 20 noiembrie. Programul transmisiunilor de la TVR 1 si TVR 2, mai jos.
110 milioane de vizitatori pe an expunere in campaniile indoor advertising Brand Management
Marti, 15 Noiembrie 2022
 La 18 ani de activitate, Brand Management, lider pe piata de afisaj indoor din Romania, a tras linie si a totalizat 250.000 mp expunere, 2.700 campanii, respectiv o audienta de 75% din totalul populatiei urbane a Romaniei si anunta planuri de dezvoltare in 10 piete din strainatate in urmatorii 5 ani, printre care...
Dupa 10 ani de intrerupere, TVR CULTURAL va emite din nou in 2022
Miercuri, 07 Septembrie 2022
 Canalul cultural al Televiziunii Romane isi va relua emisia, dupa 10 ani de intrerupere, dupa ce Consiliul National al Audiovizualului a aprobat in unanimitate, marti, 6 septembrie 2022, acordarea licentei pentru difuzarea pe satelit si in sistem digital terestru a postului de televiziune TVR CULTURAL.
Podcastul Cronicari Digitali promoveaza experientele memorabile, care merita transmise mai departe. Andreea Esca si Stefan Balici in noul sezon.
Vineri, 26 August 2022
 Episodul 84 face un arc peste timp, Cronicari Digitali readucand in cel mai ascultat podcast cultural romanesc invitatii care-l deschideau in mai 2020. Discutia cu Andreea Esca si Stefan Balici inaugureaza noul sezon din podcastul Cronicari Digitali, creat de agentia Zaga Brand si Asociatia Human Made Art...
Marketing si comunicare de 24 de ani. Drumul Irinei Pencea, de la studenta la ASE care a dat piept cu marketingul real in 1998, la Chief Marketing Officer, eMAG, in 2022.
Vineri, 29 Iulie 2022
Cum a inceput sa lucreze din 1998 in marketing si comunicare si la ce proiecte si campanii de comunicare a condus, alaturi de echipele din care a facut parte Irina Pencea cea care, din iulie 2022, a predat managementul agentiei Jam Session Agency catre partenerii sai cu care a lansat agentia si s-a alaturat echipei de...
26% dintre romani intentioneaza sa calatoreasca in strainatate, iar in cazul utilizatorilor fintech, 33%.
Miercuri, 13 Iulie 2022
 Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
,,Pentru advertiseri, migrarea de la Google Universal Analytics la Google Analytics 4 trebuie facuta urgent pentru a putea beneficia de avantajele ei in campaniile de Black Friday!Eugen Predescu, DWF
Marti, 07 Iunie 2022
 Prima editie din seria de evenimente DWF Talks a subliniat faptul ca trecerea de la un sistem de colectare si masurarea a datelor utilizatorilor site-urilor de orice gen - sistem dezvoltat si implementat de Google (Universal Analytics) la un nou sistem de tracking si masurare adaptat noilor politici de administrare...
Lider pe piata de servicii SEO din Romania, agentia DWF investeste 650.000 euro in Paid Media si il numeste pe Eugen Predescu, Managing Director al diviziei
Joi, 07 Aprilie 2022
 Eugen Predescu, Paid Media Managing Director DWF: “Cifrele pe care ni le propunem la DWF, in urmatorii doi ani, doar pentru divizia de Paid Media, sunt de 1.4 milioane de euro cifra de afaceri si un portofoliu de 160 de clienti, cu bugete totale de PPC administrate de peste 1 milion de euro lunar in anul...
Premiera nationala Range Rover. Noul model, la galeria Tiriac Collection, in weekendul 5-6 martie
Vineri, 04 Martie 2022
 Exemplarul a fost ales pentru a face parte provizoriu din galeria auto exclusivista in baza designului special ce imbina tehnologii sofisticate, de ultima generatie.
Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers si fenomenul incluziunii
Vineri, 28 Ianuarie 2022
 In al treilea an consecutiv de la declansarea celui mai puternic eveniment global contemporan, pandemia, industria comunicarii si instrumentele aferente acesteia trebuie sa se reinventeze astfel incat sa fie relevante pentru noua realitate.
« 1 2 3 4 5 »