,,Pentru advertiseri, migrarea de la Google Universal Analytics la Google Analytics 4 trebuie facuta urgent pentru a putea beneficia de avantajele ei in campaniile de Black Friday!”Eugen Predescu, DWF
Marti, 07 Iunie 2022

 

Credit. DWF

Prima editie din seria de evenimente DWF Talks a subliniat faptul ca trecerea de la un sistem de colectare si masurarea a datelor utilizatorilor site-urilor de orice gen - sistem dezvoltat si implementat de Google (Universal Analytics) la un nou sistem de tracking si masurare adaptat noilor politici de administrare si urmarie a datelor (Google Analytics 4) reprezinta o provocare majora atat pentru magazinele online, site-urile generaliste, dar si pentriu orice agentie de marketing si publicitate.

AdPlayers. info

,,Pentru advertiseri, migrarea de la Google Universal Analytics la Google Analytics 4 trebuie facuta urgent pentrru a putea beneficia de avantajele ei in campaniile de Black Friday!”Eugen Predescu, Paid Media Director, DWF.

Compania a organizat prima editie din seria de evenimente DWF Talks dedicat discutiilor despre cele mai importante provocari generate de colectarea datelor utilizatorilor online si folosirea acestora de catre agentiile de marketing si de magazinele online in contextul tranzitiei de la Google Universal Analytics la Google Analytics 4.

In cadrul evenimentului au participat peste 50 de specialisti, reprezentanti ai unora dintre cele mai cunoscute brand-uri din Romania si reprezentanti ai presei. In primul panel al evenimentului Lidia Bertesteanu, Eugen Predescu si Mihai Vinatoru, alaturi de moderatorul evenimentului, Sorin Draghici au vorbit despre cele mai importante schimbari care se vor produce in ecosistemul ecommerce odata cu schimbarile care urmeaza sa aiba loc in privinta datelor din Google Analytics.

Trecerea de la un sistem de colectare si masurarea a datelor utilizatorilor site-urilor de orice gen - sistem dezvoltat si implementat de Google (Universal Analytics) la un nou sistem de tracking si masurare adaptat noilor politici de administrare si urmarie a datelor (Google Analytics 4) reprezinta o provocare majora atat pentru magazinele online, site-urile generaliste, dar si pentriu orice agentie de marketing si publicitate.

Necesitatea migrarii datelor la GA4 pentru advertiseri.

"Schimbarea acesta vine cu niste lucruri bune pe care, inainte, nu puteam sa le facem, cu o parte de forcasting, cu o parte de generare de audienta cu posibilitate de achizitie, dar ar trebui sa se faca migrarea pana la sfarsitul verii, sa putem sa intram in campaniile de Back to School si campaniile de Black Friday cu date inregistrate in GA 4, in asa fel incat sa putem sa analizam cum se intampla lucrurile si cum evolueaza trendurile si mai mult de atat sa putem sa ne folosim de aceste audiente care au achizitionat in acea perioada in campaniile Black Friday care vor fi peste doi ani." a spus Eugen Predescu.

Au fost prezenti in cadrul celui de-al doilea panel, ca speakeri, managerii celor mai importnate platforme de eCommerce: Arthur Radulescu (CEO Merchant Pro), Cosmin Daraban (CEO GoMag).

Cu o experienta de peste 6 ani in digital marketing, Eugen Predescu, Paid Media Director, DWF, s-a remarcat prin extinderea interna si internationala a uneia dintre cele mai mari agentii de performance marketing din Romania, prin dezvoltarea a primului tool de online marketing certificat Google si Facebook Ads din CEE.

Predescu este si profesor de online marketing in cadrul Bucharest International School of Management unde a pregatit peste 1.000 de studenti in cadrul programului Google - Atelierul Digital, dar si Google Ads Trainer.

Ca Online Marketing Speaker, Eugen Predescu a participat la cele mai importante summit-uri si evenimente dedicate industriei de digital, unde le-a impartasit celor prezenti din know-how-ul acumulat de-a lungul timpului, din prima linie a frontului acestei industrii, iar ca jurat GPeC i-au trecut prin mana cele mai importante nume din e-commerce-ul romanesc.

DWF este una dintre cele mai mari agentii de digital marketing din Romania si lider pe piata de SEO din tara, DWF are 9 ani de experienta, o echipa formata din peste 100de oameni, un portofoliu de peste 850 de clienti si o cifra de afaceri de aproximativ 3 milioane euro in 2021. Compania a castigat premii in competitiile internationale de SEO, iar specialistii din cadrul companiei sunt regasiti adesea ca speakeri si formatori la evenimentele de profil.

DWF face parte din familia CEE Digital Alliance, alaturi de alte 15 agentii digitale independente de top, iar de 5 ani ocupa un loc in juriul Competitiei Magazinelor Online GPeC ca specialisti SEO.

Mai mult in Business, Digital, SEO, Interactive


PUBLICITATE: